Dit is mijn eerste keer

• Boeket

Duidelijke website, prettige afhandeling en een mooi product

Zie boven

• Boeket

Rouw boeket besteld moest geleverd in Canada. Precies op tijd geleverd. Topklasse

Prachtig boeket!

Niet van toepassing

• Bestelgemak N.v.t.

Zoals altijd: top!!!

Snel besteld en snel geleverd met kwaliteit in het product!

• Boeket

Zalig project. M'n vrienden waren superblij!

Ik kreeg geen bevestiging van de levering, wat ik wel jammer vond. Een tip: misschien digitaal fotootje van de bloemen bij de bevestiging steken, dan zie ik wat ze precies kregen.

Fast delivery

Besteld om 13:50 - delivered om 16:10 .. snel, mooi boeket

• Boeket

Een prachtig rouwboeket besteld. Het is in 2 uur geleverd.

uitstekend

Veel dank Fleurop voor jullie uistekende service en prachtige boeketten.

• Boeket

Prachtig rouwboeket... met het groene lint

snel en betrouwbaar

snel en betrouwbaar

prachtig boeket bezorgd

Prachtig boeket en dezelfde dag nog geleverd

• Boeket

Prima meegedacht en een prachtig boeket bezorgd

Netjes op tijd bezorgd. Gebeld met uitleg en daardoor het boeket kunnen aanpassen. De enige verbetering die ik kan bedenken is dat de mogelijkheid voor tekst op het kaartje enigszins beperkt was, dus teksten kleiner printen is misschien nog een (kleine) upgrade voor de service. Ik heb het boeket niet gezien maar heb een geweldige reactie gehad van de ontvanger.

Top Kwaliteit!

Zoals gebruikelijk, hoogste kwaliteit bloemen en keurig op tijd geleverd

boeket viel mij tegen

ik had een groen gekeurd boeket besteld om te laten bezorgen tgv een verjaardag in Reuver. Nou, het boeket was héél groen, wat losse bloemen erin. Maar zeker geen mooi samenhangend boeket.

• Boeket

Makkelijk snel en voldoende keuzes

Ik kon gemakkelijk een leuk boeket uitzoeken voor mijn oma. Ze was op maandag jarig maar het werd gewoon bezorgd! Het was een prachtig boeket en er was rekening gehouden dat zij slecht ter been was en er iets meer geduld was na aanbellen. Dit had ik ook aangegeven maar dit geeft net het stukje persoonlijkheid eraan! Top

handig en snel

Ik wilde iemand nog snel even een bosje bloemen met kaartje sturen. Binnen enkele uren was dit al geleverd. Echt super.

Duidelijke site. Goede communicatie. Bloemstuk volgens ontvanger PRACHTIG

• Boeket

Prachtige bloemen op afspraak mooi bezorgt.

Hele geruststelling om zo over grote afstand wat te laten bezorgen

• Boeket

Altijd mooie goed houdbare boeketten!

De bonbons die ze bij een boeket box aanbieden zijn ook erg goed van kwaliteit! Zeker een aanrader

• Boeket

vaas niet meegeleverd en ook niet op gereageerd

Ik ben tevreden over de bloemen alleen had ik een vaas mee besteld die niet is meegeleverd. Daarop ook gemaild en daar weer geen reactie op gehad. Het enige wat ik dan vervolgens hoor is 'wil je me 5 sterren geven'. Nee, ik wil graag mijn vaas

Super.

Snel besteld, snel geleverd. Ontvangers heel blij.

Snelle bezorging

Makkelijk site Mooie bloemen keuze Snelle bezorging

• Boeket

Mooie bloemen en snelle levering

Mooie bloemen, staan lang. Ook snelle levering.

Super snel & eenvoudig

1 De Schutterij