supergoed en op tijd.

Heb bloemen aan mijn zus voor haar verjaardag gestuurd vanaf Nederland naar Montreal. De volgende dag waren de bloemen bij haar. Supersnel. Dankjewel Fleurop!

prima ervaring

prima website met duidelijke foto's erop , bezorging goed verlopen, mooie bloemen bezzorgd

Grandioos !

Prachtige bloemen combinatie ,heel mooi boeket met kaars Dankjewel!!

Supersnelle service

Overzichtelijke website en supersnelle levering. Mooi op tijd voor de verjaardag.

Identiteitsfraude + Afterpay

Iemand heeft identiteitsfraude gedaan met mijn naam. Bloemen laten bezorgen en betaald met afterpay. Van de afterpay partij Billink zou ik digitaal meldingen hebben gekregen (die persoon heeft uiteraard een nep mail adres gebruikt). Het enige wat ik heb gekregen is een brief van de deurwaarder dat dit voor de rechter komt. Voordat ik die brief had geopend, was het al zover. Uitspraak en ik mag €525 betalen. Bloemetje van €63, met alle incasso kosten dik €525. Nu vraag ik om de incasso in te trekken met mijn aangifte als bewijs. Dan wijst Fleur op naar Billink. Die niet te bereiken zijn en niet meewerken. Beetje makkelijk gedacht en heel slecht

Keurig boeket !

Boeket in Kruiningen (Zeeland) laten bezorgen: Super tevreden! Tijd/boeket alles zag er super uit

Te duur

veel te duur

Niks mis mee, aanrader

Op tijd afgeleverd en foto ontvangen van boeket, zag er prachtig uit

• Boeket

Prima service, mooi verzorgd !

top geregeld

Een boeketje naar Zwitserland gestuurd , netjes en op afgesproken datum afgeleverd mocht ik weer een boeketje willen versturen zal ik dit zeker weer via Fleurop doen. Hoe het geleverde boeket eruit zag weet ik helaas niet, maar kreeg een blij telefoontje Dus denk dat het wel goed zat .

Uitstekend gedaan.

Ik ben zeer tevreden.

Uitstekende en snelle service

Prachtig boeket op dezelfde dag geleverd

Goeie bloemen, snelle service

Mooi boeket, leuk met n fles Prosecco erbij. Ik wilde de fles er later bij bestellen… dat kon niet via de website, maar ik ben goed geholpen door de Fleurop klantenservice (aan de telefoon). Toen lukte het toch!

Zeer slecht!

Een bloemstuk besteld voor levering in Spanje met een condoleance kaart erbij, helaas wordt het bloemstuk niet geleverd! Wij hebben 2 maal contact opgenomen maar helaas. Na een week kregen we te horen dat er 1 bloem niet op voorraad was. Dan zorg je a}voor een andere bloem b}vraag je de klant of dit goed is. Dit had binnen 1 minuut geregeld kunnen zijn. Diep triest dat iemand een week later pas de bloemen krijgt.

Correcte afhandeling.

Ik heb een blije reactie gekregen van de ontvanger. Dus ik ben tevreden.

Proma

Goedemorgen keuze.

prima service

Alles volgens afspraak en naar wens

• Boeket

Mooie, verse boeketten. En levering op gevraagde dag.

Prachtig

Rouwboeket besteld in verband met de reisafstand bij Fleurop. Dit ging vlot en heel eenvoudig via de website. Bij de uitvaart het boeket gezien en het was erg mooi en goed verzorgd.

X

• Boeket

Snelle en zorgvuldige bezorging van prachtige bloemen en vaas.

• Boeket

28 euro betaald (ex 6,95 bezorgkosten) en bos bloemen waren het niet waard. Goedkope bloemen en mager bosje.

Prima geregeld

De website is duidelijk en ook een goede terugkoppeling van het afleveren van het boeket. Verder nog niet het boeket kunnen zien, dus ik hoop dat de prijs-kwaliteit verhouding goed is.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Goede producten, tijdig afgeleverd.

Prima, blij mee!

Zie hieronder

Duidelijke communicatie en foto van de geleverde bloemen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ