Was helemaal toppie

Snel en betrouwbaar

Snel, betrouwbaar en verzorgd afgeleverd.

• Boeket

Bestellen is goed en de bloemen komen altijd goed aan

Eigenlijk niet zo goed

Ik had een bloemen bon gekregen en had hier dus een boeket bloemen voor me zelf voor uitgekozen. Maar er werd dus niet bezorgd in mijn woonplaats. Terwijl ik redelijk dicht bij een grote stad woon! Maar ik moet toegeven, de juffrouw aan de telefoon heeft er alles aan gedaan, zodat ik mijn herfstboeket thuis bezorgd kreeg. Maar dit heeft aardig wat voeten in aarde gehad. Maar eigenlijk ben ik meest teleurgesteld in de grootte van het boeket, ik had een middelgroot Herfstboeket besteld, voor €27,00 (+ nog €6,00 bezorgkosten extra) en dan verwacht je toch een redelijk boeket, maar dan krijg je dus maar 10 bloemen! Ik zal dus niet iemand een fleurop bloemen bon schenken!

• Boeket

Fleurop jammer maar nooit meer

Verjaardags boeket incl. Verzendkosten van 24.90 verstuurd, ontvanger niet thuis. Kaartje achter gelaten. Gebeld naar fleuop. Beleid is. Bij afwezigheid van ontvanger dient hij/zij boeket zelf op aangeven (afwezigheid kaartje) op te halen, zo niet kan ontvanger door 6,95 bezorgkosten betalen deze weer geleverd te krijgen. Ontvanger heeft geen vervoer en heeft wil geen bezorgkosten (begrijpelijk extra kosten ) betalen. Conclusie: ik ben 24.90 kwijt. Jammer Fleurop voor uw beleid

• Bestelgemak N.v.t.

Geweldig en keurig optijd

• Boeket

Fleurop heeft de betere bloemenwinkels

Bijvoorbeeld: Als ik bij Fleurop voor mijn moeder in Gulpen bestel, weet ik dat de bloemen van Bloemist t Blumke komen. Vakwerk. Als ik Fleurop Veldhoven heb, dan weet ik dat dat boeket komt van Liebregts & Liebregts. Vakwerk. En met zorg afgeleverd. Dat kun je van veel andere online bloemenbestellen winkels niet zeggen. Veel geld kwijt en vaak niet het geweldige boeket dat je besteld hebt. Bij Fleurop weet je wel dat het helemaal in orde is. Ook kaarten personaliseren is helemaal top.

• Boeket

Nou dacht een grote bos te hebben bestelt € 54.40 nou kom je bedrogen uit als je ze zelf ziet

Nooit meer

• Boeket

Delivered on time and very happy

Ordered before 12 and it was indeed delivered that day. Made the recipient very happy

• Boeket

Helaas geen kaartje bij geleverd

Helaas zat er geen kaartje aan het boeket.

Slechte kwaliteit bloemen

Bezorging en communicatie fleurop mag je niks van zeggen! Kwaliteit bloemen is helaas erg slecht. Binnen een paar dagen vielen de eerste bloemen al om en nu staan ze net een week en is het helemaal niks moois meer. Waren oude bloemen. Erg jammer voor dat geld!

• Boeket

Betrouwbare , bloemrijke service.

Via prima website, met duidelijke keuze mogelijkheden, goede service en blijde ontvangers van een bloemrijk cadeau!

Topkwaliteit bloemen& bezorging

Topuitkomst om digitaal een kwaliteitsboeket te kunnen laten bezorgen

Slecht

Het boeket “zacht najaar’ toont op de website als een heel leuk boeketje. Voor 22 euro is er, naar mijn mening, een heel min boeket gestuurd. Ik ben zwaar teleurgesteld.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Goede kwaliteit, goede service.

• Boeket

Uitstekende service en prima levering in Frankrijk

Zoals altijd prima service

Gewoon goed!

Gewoon goed!

• Boeket

De bloemen werden goed verzorgd en op tijd ontvangen.

makkelijk en goed geleverd

mooi bos bloemen en een nette levering.

Snelle bezorging!

Makkelijk te bestellen en genoeg keus. Bloemen van goede kwaliteit!

Super goed!

Zeer tevreden met de levering! Bloemen zijn in goede staat aangekomen Blij mee

Betrouwbaar leveren goede kwaliteit

Uitstekend waar voor je geld

• Boeket

Bloemen konden niet geleverd worden omdat er geen service punt was

X

x

xx

• Boeket

Mooie bos bloemen en goed geholpen toen ik bezorg datum wilde veranderen

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ