Mooi boeketten, en het gemak van bestellen

Precies zoals gehoopt

Gemakkelijk besteld, op tijd bezorgd en het boeket was prachtig. Top!

• Boeket

Hele mooie bos, boven verwachting, top!

Ontving al snel na bezorging een foto van het boeket, mooie bos, groter dan verwacht.

• Boeket

prachtig boeket op tijd bezorgd

De geadresseerde was niet thuis en toen is het boeket bij de buren afgeleverd. De geadresseerde ontving hierover een kaartje in de bus Heel fijn dat je als afzender precies op de hoogte wordt gehouden waar- en wanneer de bloemen zijn bezorgd.

• Boeket

Mijn opa had zijn bloemen binnen een paar uur

We wonen ver weg van mijn opa en het gaat niet zo goed met hem. Dus hebben we bloemen, een kaartje en een teddybeer voor hem besteld. Het kwam binnen een paar uur aan en hij was er heel erg blij mee. Top service. Het boeket zelf hebben we niet gezien, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar hij was er in ieder geval erg blij mee!

• Boeket N.v.t.

De bloemen zijn 2 dagen te laat bezorgd

Excuseer, maar de bloemen zijn 2 dagen te laat bezorgd, mocht er dan een berichtje gekomen zijn, zou ik het nog begrijpen, maar gewoon niets….

Erg prettig

Snel besteld, en netjes bezorgd

• Boeket

Netjes. Goed bezorgd en op de afgesproken dag. Netjes een email dat het bezorgd is!!

• Boeket

Goede online service. Het boeket is dezelfde dag nog afgegeven.

Toppie

Wordt echt goed geregeld!

Niet altijd even betrouwbaar

Na 10 bestellingen zijn er 2 niet aangekomen. Er zou een briefje door de postbode door de deur zijn gedaan. Geadresseerde hebben die niet ontvangen. Door het late constateren werden de bloemen alsnog afgeleverd, alleen waren deze dagen ouder.

• Boeket

Ander rouwboeket dan besteld pas geleverd, toen ik gebeld had.

Afgelopen vrijdag 28 juni had het rouwboeket dat ik op maandag had besteld geleverd moeten worden bij het crematorium. Vrijdagavond checkte ik of dit was gebeurd, maar kon nergens een bevestiging vinden. Dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Zaterdagochtend direct om 8.30 uur gebeld en gevraagd of het boeket al geleverd was. Na een paar minuten in de wacht, werd verteld dat dit het geval was, dus ik was gerust. Men was vergeten de order af te melden. Om 10.30 uur kwam ik aan bij het crematorium waar net een rouwboeket bezorgd werd. Toen ik na de plechtigheid langs de kist liep, stond inderdaad daar het net bezorgde rouwstuk, in andere kleuren, dan besteld, maar met mijn naam op het lint. Dus als ik niet gebeld had, dan was het er niet geweest. Dit kan gebeuren, maar ik vind het erg vervelend dat er niet eerlijk wordt verteld wat de status is. En excuses hadden ook op zijn plaats geweest. Het is niet dat zo'n stuk maar een paar centen kost... En dan ook nog eens in een andere kleur dan opgegeven!

• Boeket

Makkelijk en goed geregeld !

Makkelijk en goed geregeld !

Alles ging zoals je verwacht In 1 woord PERFECT

• Boeket

Jullie maken mensen een beetje meer gelukkiger :)

Jullie maken mensen een beetje meer gelukkiger :)

• Boeket

Snel, prachtige bos en vriendelijke service!

Precies zoals de titel zegt. De mensen van Fleurop zelf én de aangesloten bloemenwinkels zijn top in (extra) service, het maken van prachtige boeketten, het nakomen van afspraken en alles gaat razendsnel zoals je graag hebben wil.

• Boeket

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer matig

De boeketten zijn altijd veel kleiner in het echt als op de foto. Voor 36 euro verwacht je een prachtig boeket, maar het us nogal karig.

5 stars!

Great service! Nice flowers

• Boeket

Mijn ervaring is als goed te omschrijven.

Het boeket was mooi gestoken en zag er fris en fleurig uit. De kwaliteit was ook prima, waardoor er lang van genoten is!

Netjes afgeleverd

Makkelijk en snel

Om 13:30 uur besteld en dezelfde dag bezorgd

Mooie zonnebloemen!

• Boeket

Snel en vooral correct bezorgd

Omdat ik vergeten was dat de geadresseerde mogelijk overdagvnogvniet thuis was, maakte ik me in eerste instantie zorgen over de bezorging. Maar de Fleurop medewerkers waren zo attent geweest om het boeket goed genoeg zichtbaar bij de voordeur neer te zetten. Mijn zus was er erg blij mee en ik daardoor ook.

bloemen gewoon niet bezorgd

er is niet gekeken naar opmerkingen over bezorgdetails, dus zijn de bloemen verkeerd bezorgd en moest ik zelf op zoek naar waar ze waren. er is ook niet met de geadresseerde gebeld om te weten te komen waar ze bezorgd moesten worden.

• Boeket N.v.t.

uitstekend!

per ongeluk had ik de verkeerde datum voor de bezorgdag opgegeven bij mijn bestelling. dit is telefonisch meteen rechtgezet in de ochtend, zodat het toch op de juiste dag bezorgd werd! de bloemen zijn als altijd van uitstekende kwaliteit.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ