Altijd betrouwbaar!

Op dezelfde dag besteld en bezorgd! Top!

• Boeket

Als je een bloemetje stuurt zijn mensen altijd Blij ! Als het er ook nog goed en vers eruit ziet dan is dat mooi

• Boeket

Heel eenvoudig winkelen en perfecte levering, top!

Heel eenvoudig winkelen en perfecte levering, top!

Heel mooi boeket !

Heel fijne website

Top. Sneller kon niet

Vlot en gemakkelijk

Ik had niet verwacht dat de bloemen de volgende dag al gelijk bezorgd zouden worden. Dikke pluspunten ervoor. Het bestellen verliep ook moeiteloos. Gewoon een top ervaring.

Prachtig en snel

Prachtig boeket en heel snel geleverd

• Boeket

Al 45 jaar goed bij fam smeets in maasbracht ook Flora .

• Boeket

Weinig duurzaams te bekennen aan boeket

Omdat veel bloemen worden geteeld met bestrijdingsmiddelen zocht ik naar een duurzaam of biologisch boeket. Het boeket dat ik bij Fleurop bestelde online deed me denken dat ik bloemen zou krijgen die met zorg gekozen waren op minimaal gebruik van gewasbeschermingsmiddelen en verpakking. Ik ontving echter een (overigens mooi) boeket met daarin oa een roos en een lelie... op lelies worden in verhouding de allerhoogste hoeveelheden gif per hecare in NL gebruikt. Het boeket was ook nog eens deels verpakt in folie dat slecht recyclebaar is ,,,, bij een duurzaam boeket verwacht ik een touwtje en hooguit een stukje papier. Want je gooit het inpakmateriaal gelijk weer weg... Bezorging was regionaal dus minder belastend.

• Boeket

Mooie bloemen, erg laat bezorgd!

Doet boeket is mooi. Maar de bloemen werden pas tegen 21.30 uur bezorgd.

Snel

Ik had vaas met bloemen met klein doosje bonbons besteld. Ik kreeg mail dat de plaatselijke bloemist klein doosje niet meer had, of het het grotere doosje mocht zijn maar dan zou het boeket voor 4 euro ( verschil bonbons) minder bloemen zijn. Ik heb daar ja op gezegd maar eigenlijk dacht ik achteraf niet helemaal goed. Ik kan er nl niets aan doen dat kleine doosje er niet meer was. Dat wilde ik toch even kwijt.

• Boeket

Bloemstuk niet bezorgd !!

Bloemstuk niet bezorgd. Pas na een telefoontje naar Fleurop een dag later ( te laat dus ) bezorgd. Mvg, Eric Schoonbrood

Makkelijk en snel

Heel mooie bloemen. Staan al meer dan 1 week!!!

Waar voor je geld!

!

• Boeket

De ontvanger was heel blij en meer dan tevreden

• Boeket

Netjes, Keurig geleverd, volgens de afspraak.

• Boeket

Sneller geleverd dan ik naar de bloemist kan

Snel geleverd. Bos bloemen was precies wat ik besteld had.

• Boeket

Mooi bloemen en op tijd bezorgd

N.v.t.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Geweldige boeketten

Makkelijk en mooi

Het bestellen van boeket én chocolaatjes mét een kaart met eigen tekst verliep makkelijk, zelfs voor een digibeet als ik. Het bestelde kwam de volgende dag keurig aan bij de ontvanger.

Top geregeld

Last minute besteld en snel afgeleverd.

Voldeed aan de verwachtingen

N/A

Bloemen prima, bezorgproces matig

Prachtig boeket, maar twee punten aftrek voor de bezorging en de late bezorgbevestiging. Het boeket is bij de ontvanger voor de voordeur gezet omdat zij op dat moment niet thuis was. Omdat er geen bezorgbevestiging kwam - zoals bij het bestellen was beloofd - hebben we ons als gevers de hele dag afgevraagd of de bloemen wel waren bezorgd. Pas laat op de avond vond de ontvanger - die doorgaans de achterdeur gebruikt - na een appje van ons het boeket bij de voordeur. Niet zo feestelijk allemaal als je iemand wilt verrassen op zijn verjaardag. De bezorgbevestiging van Fleurop kwam pas de volgende dag om 18.20 uur...

Makkelijk en prima.

Makkelijk kunnen bestellen . Goede oplossingen ala je verkeerd invult. Heb alleen fijne en goede heringen aan ze.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ