Prachtig boeket

Mijn schoondochter was enorm blij met het grote plukboeket. Keurig op tijd bezorgd!

• Boeket

Bloemen prachtig maar niet overeenkomstig gekozen boeket

Blauwe chrysant. Foeilelijk!!

goede service

• Boeket

Gewoon goed snel duidelijk en goede communicatie en after sales

• Boeket

Vergeten deel van de order

Je moet zelf de ontvanger bellen welke producten uit de order wel en niet zijn ontvangen dit is nu al 2 keer achter elkaar gebeurt dat een deel van de order mist.

Komen afspraken niet na!

Bezorging niet op afgesproken dag!!Geen berichtje gekregen dat het alsnog is bezorgd een dag later en de beloofde verrassing ook niet gekregen.Gelukkig wel de bezorgkosten terug gekregen. Ik zal bij Fleurop niets meer bestellen.

• Bezorging N.v.t.

Goed.

xxx

Prachtig boeket

Goed op tijd bezorgd en ontvanger was zeer enthousiast over het boeket.

misleid

Ik klikte het maandboeket juni op de site aan voor € 26,95 maar ik kreeg een factuur voor € 34,95

• Boeket

Altijd fijn om te geven of te ontvangen

Al vele jaren tevreden

• Boeket

Prachtig rouwboeket maar erg prijzig

De bloemen waren prima en tijdig bezorgd. Ook de berichtgeving van Fleurop is prima. Ik werd al door anderen geadviseerd om te kiezen voor een 'groot' boeket, anders zou het wel erg tegenvallen. Ja en bij de term 'groot' heb ik een andere associatie mee dan het, overigens prachtige boeket wat werd geleverd. Je hebt het over een bedrag van €95, alleen voor de bloemen.

• Boeket

Top service! Helemaal tevreden.

Heel goed en overzichtelijk bestellen. Perfekt bezorgd. Helemaal tevreden.

• Boeket

Prachtig boeket goed aangekomen bedankt!

Verrassings boeket goed aangekomen, ze waren super blij ! Zelfs de poes was een kijkje gaan nemen.

Uitstekend!

Voor 14:00 besteld is zelfde dag bezorgd, het is echt geweldig dat dit kan. 13:50 besteld en iets meer dan een uur later een prachtig boeket bezorgd bij mijn moeder. Geweldig!

Perfect geregeld

Makkelijk te regelen via de app

Mooi boeket

Fellere kleuren verwacht in het boeket maar met meer pastel roze ook prima en zeer goed ontvangen. Toppers.

Goed en snel geregeld

Kleine tip, een foto per mail van het verstuurde boeket zou fijn zijn voor de gever.

• Boeket N.v.t.

Debos was minder geld waard dan ik ervoor betaald heb

Op de site is de keuze beperkt. Ik had g4aag een egale bos willen bestellen met groen. Bv 2,5 bossen lisianthus( euso.....) met groen maar die keuze is er niet. Het zijn allemaal bossen met verschillende bloemen in 1 bos

• Boeket

De internationale order werd eenzijdig door Fleurop gecanceld.

Check altijd ruim te voren telefonisch of er echt wel geleverd kan worden op een internationale locatie. Fleurop zet er geen kleine lettertjes bij dat het soms niet lukt. En dat hoor je pas op de dag van aflevering. Slecht proces....

super

uitstekende service (levering, vooraf zo nodig telefonisch contact); prachtige bloemstukken (meervoud, want ik heb in 4 dagen tijd 2 keer een beroep op Fleurop moeten doen)

Perfecte service

Snelle levering zoals aangegeven

Boeket was precies zoals aangeven op de website en levering was dezelfde dag nog.

• Boeket

Hele goede service en simpel te bestellen via de site

• Boeket

Een heel mooi boeket, met prima bezorging.

Alles was prima!

1 De Schutterij