wat een drama levering

Mijn bestelde rouwstuk is in plaats van zaterdag pas woensdag afgeleverd. En opeens was ik geen opdrachtgever maar de uitvaartonderneemster met crematorium. Terwijl mijn gegegevens bekend waren. Vanaf zee nog gebeld met Fleurop vooraf de levering. Maar Fleurop geeft niet thuis en moet mijn klacht via derden indienen, maar nog geen reactie.

• Boeket

Naar Brazilië op minder dan een dag!

Vroeg in de namiddag besteld, de dag erna 7300km verder afgeleverd, nog voor de middag. Puik!

• Boeket

Altijd prima, doen wat zij beloven.

prima service

prachtige bloemen en een prima klantenservice TOP!!

• Boeket

Goede service mooie boeketten!

Prima, snel en goed.

• Boeket

Hier kun je op vertrouwen

Voor belangrijke evenementen bestel ik bloemen altijd via Fleurop. Bestellingen worden indien gewenst dezelfde dag bezorgd. De boeketten zijn van goede kwaliteit en zien er prachtig uit.

Snel maar teleurstellend

Voor mijn schoonouders wilde ik een mooie bos bloemen laten bezorgen als verassing. Maar de bos was naar mijn mening ielig en net zoals de bloemen die je soms voor een actie kan kopen. Zonde van de bijna 50 euro die ik heb uitgegeven. Dan had ik beter naar de bloemenwinkel kunnen gaan…

Nooit teleurstellend

Nooit teleurstellend

Top geregeld

Prachtig boeket afgeleverd!!

Excellente service, mooi boeket

Besteld voor diploma, snel bezorgd, ontvanger zeer tevreden, dat is het idee toch?

Ruime keuze

Ruime keuze snelle bezorging

Mooie bos bloemen

Erg mooie bos bloemen en goeie service

• Boeket

De bos had veel minder en andere bloemen

Op advies van de klantenservice een mail gestuurd. Niets meer van vernomen...

• Boeket

Mijn ontvangers waren zeer tevreden

Snelle service voor een goed product

Goed geregeld

Snel besteld en bezorgd

• Boeket

helaas het boeket was heel matig en maar de helft waard dat wat we betaald hebben.

niet gewend van Fleurop

• Boeket

Prachtige bloemen mooi verzorgd en een goede delivery service. Echt top!!!

Toppie

Toppie

Afspraken niet nagekomen

Op de website staat duidelijk vermeld dat bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag worden geleverd. Dit was de reden waarom ik ervoor koos om bij Fleurop te bestellen en niet bij een andere bloemenbezorgservice. Gedurende de hele dag ontving ik geen melding dat de bloemen niet waren bezorgd. De volgende dag moest ik zelf contact opnemen en werd mij medegedeeld dat er geen bezorger in de buurt was. Het is zeer teleurstellend dat dit niet eerder aan mij is gecommuniceerd, omdat ik dan naar andere opties had kunnen kijken. De volgende dag was de ontvanger niet thuis en werden de bloemen bij de buren bezorgd met de mededeling dat het pakket te vinden was bij huisnummer 2. In het dorp zijn echter 20 huizen met nummer 2, waardoor er bij verschillende adressen moest worden aangebeld om het pakket uiteindelijk te ontvangen. Hoewel het uiteindelijk goed is gekomen met wat speurwerk is dit niet wat je verwacht wanneer je iemand een lief gebaar wil geven. Ik ben overigens wel heel goed te woord gestaan door de klantenservice maar het verandert niets aan het resultaat.

• Boeket

Krijg geen track and trace of bevestigingsmail

Na 1,5 dag was mijn boeketje bezorgd: ik had aangegeven de 13e, maar dit werd schijnbaar de volgende dag. Nu is dat niet zo erg, maar ik kreeg ook geen bevestigingsmail dat het is verzonden of afgeleverd. Ik heb toen zelf 2 dagen later naar de klantenservice moeten bellen en toen bleek het al bezorgd te zijn. Kortom hele slechte communicatie en meid bij de klantenservice is ook niet bepaald enthousiast, beantwoord kort je vragen op een eentonige manier.

• Boeket

Prima geregeld allemaal en blij met de keurige bezorging

Prachtig boeket

De omvangrijke waren heel blij3.

• Boeket

Mooie boeketten, op tijd bezorgd. Kaartje in de brievenbus als er niemand thuis is om afspraak te maken. Niet goedkoop maar wèl goed.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ