Makkelijk en prima.

Makkelijk kunnen bestellen . Goede oplossingen ala je verkeerd invult. Heb alleen fijne en goede heringen aan ze.

Wonderlik / wonderful!

Very professional, quick and smooth!

Gemak

Fijn om van deze dienst gebruik te kunnen maken

Plantenensemble naar Canada gestuurd

Goede website en professionele ondersteuning van de order bij vragen aan de klantenservice telefonisch en beriicht per mail.

• Boeket N.v.t.

Wat een teleurstelling

Ik bestelde het boeket “ feestelijke genieten groot” Maar wat is dat een tegenvaller zeg voor de prijs van € 66,50 Prijs verhouding is volledig uit balans. Ook de kwaliteit valt tegen na 3 dagen zijn we al verwelkte stukje aan het verwijderen. Helaas nu voor de 3 keer schrijven zodra ik een foto bijvoeg loopt de site vast en kan je overnieuw beginnen

Afschuwelijke bos bloemen

Deze bos was zo lelijk, totaal niet wat ik had besteld. Ik heb dan ook de bloemist gebeld en een nieuw boeket geeist. Deze hebben ze ongeruild

• Boeket

Dezelfde dag een prachtig boeket bezorgd!

Een verrassend boeket

Een verrassend boeket dat je makkelijk bestelt en op tijd wordt bezorgd. Prima!

Prima bezorging

Goed op tijd en een heel mooi boeket. Dank je wel.

• Bestelgemak N.v.t.

Prima ervaring

doen wat ze beloven!

goed boeket en op tijd bezorgd.

Perfect + keurige afwerking

Fleurop zocht feedback toen bij de ontvanger niet bekend was wie de afzender was - feedback om te vragen of ik mij "bekend wilde maken". in een woord 'keurig'. Probleem is met Fleurop-site dat het niet in een keer duidelijk is waar je dat kunt doen - kaartje 'zonder-text' is niet direct duidelijk hoe je daar text op moet maken.

• Boeket

Van A tot en met Z goed geregeld!

Prettig, makkelijk en betrouwbaar!

Reliable,fast,good quality

This was my first time,I was anxious of an on time delivery.my friend suggested it to me and I'm satisfied with the service.

Verkeerde boeket

Totaal niet hetzelfde boeket en nog claimen dat het wel de zelfde boeket is. iDe bloemist geeft aan dat de gerbera's nog miste en dan als oplossing de lefheid hebben om een paar takken naar een patiënt na te sturen. Wat een lachertje!!!

Mooi boeket

Mooi vrolijk boeket en tijdig bezorgd.

Geweldige service

Snel, op tijd, netjes, prachtig boeket

Gewoon goed geregeld.

Bestellen is overzichtelijk en duidelijk. Afhandeling wordt snel en goed uitgevoerd. Ook altijd terugkoppeling. Erg fijn.

Niet tevreden

Niet geleverd op gewenste tijd

Easy online website

Lovely choices

Klein boeket, weinig bloemen

• Boeket

Prachtig boeket geleverd naar wens

Exact op wens gemaakt en bezorgd, geen standaard bosje maar met bijzondere bloemen.

• Boeket

Snelle service, mooie bos kwaliteits bloemen

Overzichtelijke en duidelijke website en erg gebruiksvriendelijk. Snelle bezorging. Mooie bos bloemen en deze stonden nog lang mooi. Kwalitatiwf erg goed en zeer tevreden

• Boeket

Fleurop doet wat ze zegt! De bloemen werden bezorgd zijn en het werd bij buren afgeleverd ik werd er over in gelicht .heel fijn en attent

Super mooi boeket

Op tijd bezorgd. Mooi boeket en je krijgt een mailtje als het bezorgd is.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ