Gewoonweg prima!

Duidelijke website , voldoende keuze en snelle afhandeling. Bezorging ging ook prima.

betrouwbaar en kwaliteit.

een bloemetje bestellen is snel geregeld als je Fleurop al in je browser hebt opgeslagen. Even Fleurop intikken, inloggen en je keuze maken uit een uitputtend assortiment van bloemen ideeën en snel bezorgt en vaak ook snel een reactie van de ontvanger met meestal een enthousiaste foto erbij. Fleurop staat voor zorgeloos bestellen aan vaste bezorgadressen in het adresboek en uiteraard is een nieuw adres snel toegevoegd. Het nodigt uit om te bestellen en de kwaliteit en de grootte van het boeket is gegarandeerd.

Top ervaring

Kwam mooi optijd bij bestemming nog mooier dan op de foto

• Boeket

De service is top en het boeket prachtig!

• Boeket

Prima bos, alleen jammer dat ie pas om 17.00u bezorgd werd. Maar begrijp dat iemand een van de laatste leveringen moet zijn

uitstekend.

Heel fijn s'morgens bestellen,s'middags al bezorgen ideaal,en mooie boeketten.

• Boeket

Mooi boeket, op tijd aangekomen.

Snel, betrouwbaar, kwaliteit

Snel, betrouwbaar, kwaliteit

• Boeket

Goede, snelle en vriendelijke service!

Meerder malen besteld voor ontvangers in verschillende delen van het land. Mooie boeketten die snel geleverd zijn en de mensen blij maakten. Mijn (achteraf onterechte) klacht werd zeer snel en naar tevredenheid afgehandeld. Super service!

• Boeket

Duidelijk informatie op de website, snelle service en een nette vertrouwde afhandeling van zaken

• Bezorging N.v.t.

Op tijd geleverd Mooie bloemen

Mooie bos bloemen en op tijd geleverd!

• Boeket

Prachtig boeket en op tijd bezorgd.

Na jaren geleden minder goede ervaringen toch weer eens bij Fleurop besteld en ik ben zeer tevreden en de ontvanger is heel blij met dehet mooie boeket dat bezorgd werd. Beslist voor herhaling weer vatbaar!!

Mooi boeket!

Mooi boeket, makkelijk te bestellen alles duidelijk. Alleen zou ik een mailtje krijgen wanneer het boeket bezorgd zou zijn, deze kreeg ik ruim een dag later dan ben je toch benieuwd of het nou bezorgd is.

• Boeket

Mooie bos bloemen, netjes geleverd

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Alleen bezorgtijd optie zou wel een hele mooie aanvulling zijn op het proces.

late delivery

The flowers werent delivered to my friend and they also werent delivered on the day you said you would delivered. And absolutely NO ONE on your team cares about this because I was the one emailing you asking where the flowers were. AND YOU DIDNT EVEN ATTACH THE CARD? WHAT? This is horrible horrible service.

Fantastisch..!!

Keurig bezorgd,en op tijd op de verjaardag van mijn dochter in Canada..!!

• Boeket

Een geweldige servicegerichte bloemenwinkel en hebben prachtige bloemen!

Fleurop heeft prachtige bloemen en ze maken er prachtige boeketten van. Ze bezorgen altijd keurig op tijd de bloemen bij mijn familie of vrienden, of buren. Ze geven altijd goed aan wat er besteld is als ik online bestel en vragen ook altijd of er nog op een ander adres bezorgd kan worden als de desbetreffende persoon niet thuis zou zijn, zodat het boeket zeker op het gewenste tijdstip geleverd kan worden.

• Boeket

Nooit enig ongemak ervaren en enthousiaste reacties van ontvangers boeket!

Zie hierboven

xx

• Boeket

Mooie bos en snelle levering

Had om 3 minuten voor 2 nog even snel een verrassingsbos besteld. Deze werd op kwart over 4 al geleverd. top!

• Boeket

Prachtige bloemen en snel bezorgd!!

Prachtig!!!!

• Boeket

Vlot, makkelijk en prachtig boeket bezorgd aan de andere kant van Nederland :-)

Vlot, makkelijk en prachtig boeket bezorgd aan de andere kant van Nederland :-)

Vlotte bezorging

Fraai boeket en op tijd bezorgd

• Boeket

Perfecte bezorging. Prachtige plant.

De plant is op tijd bezorgd en ziet er prachtig u.

• Boeket

mooie boeket, echter bezorging te laat

Jammer van die heel erg late bezorging

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ