Zeer goede

We hebben nu al een paar keer bloemen via Fleurop laten bezorgen ook in buitenland. Alles naar tevredenheid verlopen, zal ook in de toekomst mijn bloemen via Fleurop laten bezorgen.

• Boeket

Bloemist bezorgde nog om 20.00 uur !!!!

Bloemen zijn vers.

Ik heb online besteld, het is precies de bloemen die op de website staat. Levering goed, want je kan zelf een data uitzoeken. Helaas kan ik geen upload van de bloemen sturen.

Tegenvallend

Heel klein boeketje, maat medium. , 3 rozen, en 3 anjers, wat groen , dit voor meer dan 50 euro nog los van de verzendkosten. Laatste keer dat ik dit doe

Matig

Mijn schoonzus stuurde een foto om te bedanken voor de bloemen en ik vind het een zeer karig bosje voor de prijs die ik ervoor betaalde. Het leek niet op de foto van wat er zou worden verstuurd. Als je niet zelf kunt, is het wel handig zo iets te laten bezorgen, dus daarom wel ja bij aanbevelen!

Professioneel

Betrouwbaar

Bestelling keurig afgehandeld

• Boeket

Te laat en andere bloemen

Helaas geen goede ervaring. Ik moest zelf bellen om te vragen waarom de bloemen niet geleverd waren op de aangegeven dag. Toen de bloemen alsnog werden bezorgd leek dit niet op het boeket dat ik online had gekozen. Hierover gemaild naar de klantenservice ondersteund met foto's. Na drie werkdagen nog steeds geen reactie, erg jammer. Daarnaast is een persoonlijk kaartje toevoegen best lastig op de telefoon. Tekst kan niet eenvoudig worden geplaatst. Er is geen functie om eventueel verkeerd geplaatste tekst of pen ongedaan te maken of aan te passen. Ook wordt de tekst niet onthouden indien deze later nog gecontroleerd of aangevuld moet worden.

Snel.besteld

Makkelijk te bestellen. Op tijd bezorgd.

• Boeket

Makkelijk te bestellen ,veel keuze ,prachtig boeket en super snelle aflevering

Zeer tevreden.

Zeer tevreden!

• Boeket

Super snelle reactie op mijn mail om bezorging datum aan te passen.

schitterend boeket, prachtige kleurencombinatie

schitterend boeket

Slechte prijs-kwantiteit verhouding.

De ontvanger stuurde mij een foto van het ontvangen boeket. Voor de prijs die ik betaald heb, had ik een heel wat mooier en voller boeket verwacht.

Slechte bezorging

Beste, Boeket verzonden door 91 jarige dame voor een verjaardag van 90 jarige dame. Boeket in vreselijke staat afgeleverd bij de buren. Boeket was geheel verregend en met beschadigde en natte bloemen. Mevrouw gebeld naar klantenservice en werd aangegeven een foto van het boeket te sturen. Uiteraard hebben geen van deze 90 jarige dames een smartphone en hier dus niet toe in staat. Geen begrip bij Fleurop! Erg slechte zaak voor een boeket van een totaalbedrag van rond de 36 euro. Wij hopen alsnog op uw begrip en dit op een passende manier zal worden opgepakt en opgelost. Mw Ten Bosch

waardeloos grenzend aan oplichting

Heb voor 72 euro plus 12 euro bezorgkosten een boeket aan mijn nicht in UK gestuurd. Zag op foto dat ze een armetierig boeket kreeg waar je hier 10 euro voor betaald Mijn zus in UK vertelt me dat ze voor pound 15 dat bij Mark en Spencer koopt. Ik heb geklaagd bij de clientendesk maar ben helaas niet in staat geweest de foto van de app over te brengen naar de mail wat nog tot meer irritatie leidde. U adverteert met bloemen die vreugde moeten brengen en vergeet de emotionele schade die bij beide partijen veroorzaakt door enerzijds de gedachten bij mijn nicht dat ze niet meer waard is dan die armzalige bloemen en bij mij van woede over uw overmatig verdien modelDit is de tweede keer dat dit gebeurd is

• Boeket

Zelfde dag nodig, snelle levering!

Goed, degene die het boeket heeft mogen ontvangen was erg blij.

Perfecte service

Mooie bos rode rozen besteld. Werd prima op tijd geleverd en bos rozen was heel mooi

• Boeket

Snelle levering en prachtig boeket

's Avonds besteld, de volgende dag bezorgd..wel bij de buren van ontvanger, maar keurig bericht daarover.

• Boeket

Snelle bezorging en prachtige bloemen!

Very good

Mooie bloemen, mensen blij. Echt goed met afspraken nakomen. Aanrader Fleurop. Goede kwaliteit bloemen. Ik zou zeggen go for it!!

Bloemverwarmende hartsdiensten

Fleurop Interflora biedt een fantastische service! Inmiddels ben ik al jaren een vaste klant. Want ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en zorg waarmee alles telkens opnieuw wordt geregeld. De bloemen werden ook het afgelopen weekend weer op tijd bezorgd. Mijn vriendin stuurde mij een berichtje dat het boeket prachtig was en vers, precies zoals op de website vermeld. De telefonische klantendienst is per direct bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam, en het bestelproces verloopt altijd soepel. Mijn bestelde boeket van afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op de verkeerde datum ingevoerd. Maar met een telefoontje werd dat meteen voor mij geregeld en hersteld door een oprecht vriendelijke medewerkster. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een betrouwbare bezorgservice!

Makkelijk bestellen

Ik ben zeker tevreden

• Boeket

Accurate, snelle bezorging van een prachtig vers boeket.

Fleurop was duidelijk, snel en bezorgde een prachtig boeket.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ