Prachtig herfstboeket geleverd

Niet bij de buren!

Bij bestelling was aangegeven dat het boeket bij de deur achtergelaten kon worden bij geen gehoor. In plaats daarvan was het bij buren afgeleverd - vervelend en niet professioneel.

• Boeket N.v.t.

Een snelle en goede service!

Een snelle en goede service!

Snel gevonden, snel geleverd

• Boeket

Heel, heel , heel erg slecht

Dure bos bloemen. Woensdag bezorgd. [maandag kan alles inde prullenbak. Waardeloos!!!1

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Dik in orde

Aanbieding en realiteit komen overeen

Bonbons

Waar blijven de dure bonbons voor de Burgemeester Uyenstraat 29, Waalre, afgelopen zaterdag nog niet ontvangen!!!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Alles bestens

Sehr schöner Strauss

Slim!

Ik kon door omstandigheden de deur niet op tijd open doen, en de bezorger was zo slim om een klein emmertje/potje achter te laten met een laagje water uit de tuinslang en de bos daarin voor de deur achter te laten! Mooie bos zoals altijd

• Boeket

mooi boeket, perfect op tijd keurig bezorgd

makkelijk te bestellen, mooi boeket en op tijd en keurig bezorgd.

• Boeket

Firma kiest zorgvuldig de bloemisten, perfecte levering op gewenste tijd !

• Boeket

Het was binnen twee uur afgelevert!

Perfecte dienst, mooie bloemen en uitstekend bezorging.

Prima zaak

Prima assortiment, goede bezorging

Prachtige kleurrijke bloemen

Mijn schoonouders waren erg blij met hun prachtige bos bloemen voor hun huwelijksjubileum met daarbij heerlijke bonbons. Was ook keurig en in de ochtend bezorgd. Dank jullie wel!

• Boeket

Prijs niet in overeenstemming met product

Moest dag erna bellen of bloemen wel bezorgd waren. Had dus geen mail gehad omtrent bezorgmoment. In totaal bijna 50 euro kwijt aan een boeket dat nog geen 20 euro waard is. Jammer

Perfect uitgevoerd

Bloemen besteld. Dezelfde dag geleverd.’ Iedereen tevreden.

Prachtige bos tijdig bezorgd

Professioneel en betrouwbaar

• Boeket

Schitterende bos, zelfde dag vlot bezorgd

En door een echte, lokale bloemist! Zo blijven de winkelstraten ook bebloemd :-)

• Boeket

Geweldige bezorging van schitterend boeket

De ontvanger was zeer verrast door het boeket en de mooie presentatie van de verpakking.

Er is altijd wel wat!

Mijn ervaring is dat de bloemen nooit op tijd en juiste adres worden bezorgd. Je kan er niet op vertrouwen.

Prachtig boeket bezorgd

Fleurop heeft voor ons een prachtig boeket bezorgd bij een klant op de locatie waar ze haar boekpresentatie gaf. Ze was er enorm blij mee en wij ook!

mooi boeket

het bestelde boeket was mooi. Maar helaas de bezorgtijd vindt tegen vallen. De jarige kreeg haar boeket rond 18.15 geleverd.

• Boeket

Goede en snelle afhandeling, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorging. Degene was blij met de mooie bloemen!

Top geregeld

Op een middag rond 13.00 uur dacht ik , waarom stuur ik niet nog even een bos bloemen naar vrienden voor hun trouwdag, en zogezegd zogedaan en ja hoor om 16.00 kreeg ik een bedankje voor de grote verrassing, dus super geregeld!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ