Fleurop is mij bekend

Altijd in bloemenzaken gewerkt, dus weet hoe het werkt.

Goede snelle efficiënte bestelling

Goede reacties van ontvanger

• Boeket

Altijd perfect geregeld. Zowel in binnenland als in het buitenland

Nu is het natuurlijk altijd leuk/fijn om bloemen te ontvangen. Voor degene die de keus heeft gemaakt om bloemen te sturen is het belangrijk dat het boeket op tijd komt, er mooi uit ziet, passend bij de gelegenheid. Zodat het altijd het gewenste effect heeft. Tot nu toe is het altijd heel goed gegaan, ondanks dat je de plaatselijke bloemisten niet kent.

• Boeket

Klantenservice was top, bezorging niet

De leverdatum van mijn boeket was niet goed gegaan doordat de bestelling niet 'door was gekomen' in het systeem. Helaas is de klantenservice niet bereikbaar in het weekend, dus de bloemen zijn twee dagen later bezorgd dan de bezorgdatum. De klantenservice belde op maandag en de bezorgkosten zijn teruggestort. Dat maakt het weer een prettige ervaring.

Mooi boeket

Jammer dat het pas ‘s avonds laat werd bezorgd en niet overdag.

• Boeket

Prima en snelle service weer!

Snel bezorgd

Mooie bos bloemen , op tijd bezorgd

• Boeket

Mooie website, mooie bloemen en prima bezorging

Makkelijk en snel bloemen bestellen en zelfs nog dezelfde dag geleverd. Goede service

Fleurop dat kan beter!

Helaas werden de bloemen vrij laat bezorgd, ook geen bevestigings mail ontvangen van bezorging! Ik heb fleurop hierover nog gebeld! Vond het ook maar een klein boeket voor dat geld! Had nl. een groot boeket besteld!

Voor herhaling vatbaar

Kwaliteitsboeket cadeau gedaan!

Enthousiaste reactie ontvangen van mijn vriendin aan wie ik een mooi boeket heb gestuurd. Dat is wat je wilt. Het boeket was zo groot dat ze het over meerdere vazen heeft kunnen verdelen.

Altijd een succes

Altijd prima voor elkaar .mooi op tijd en leuke boeketten .

Niet goed

Geadresseerde was niet thuis en kon zelf haar boeket ophalen vanuit Blokzijl in Emmeloord.waarom bellen ze niet van tevoren of iemand thuis is

• Boeket

Gemakkelijk te bestellen, grote gevarieerde keus en vlotte afwikkeling.

Zie hiervoor

• Boeket

Gewoon prima boeket. Gemakkelijk te bestellen via website.

Hartstikke leuk boeket en kaart voor zieke collega besteld. Kaart met tekst eenvoudig zelf te maken.

Snelle en goede levering

Positief

• Boeket

Binnen een uur al bezorgd

Wat een ontzettend snelle service! Binnen 50 minuten was de bestelling al bezorgd. En de versheid van de bloemen is top!

Heel mooi boeket

Bezorging was op tijd. Een hele mooie verse bos bloemen. De ontvanger was er erg blij mee.

• Boeket

Klacht serieus en goed opgelost

Wij vonden bloemenboeket te klein voor de prijs. Na dit schriftelijk aangegeven te hebben heeft Fleurop contact met me opgenomen en de klacht serieus en goed opgelost. Top!

• Boeket

Boeket bij buren bezorgd, alleen niet duidelijk welke buren

Bestellen van het boeket was eenvoudig. De snelle levering fijn. Het boeket mooi. Alleen het boeket werd bij de 'buren' bezorgd, welke buren dat waren was niet duidelijk. In de mail die ik kreeg stond dat geadresseerde op de hoogte was. De geadresseerde was niet op de hoogte. Ik moest haar op de hoogte brengen, waardoor het verassingseffect weg was. Vervolgens is zij bij een aantal buren langs geweest om te achterhalen waar het boeket was. De geadresseerde was de hele dag thuis, en de bel werkt prima. Ik hoop dat de levering de volgende keer zorgvuldiger gebeurd.

Veel keuze en snelle levering in Nederland en b.v. Zwitserland

Grote keuze en snelle en betrouwbare levering in Nederland en buitenland, zoals b.v. Zwitserland

• Boeket

Uitstekend , precies zoals wij hoopten.

Een bloemrijk grafstuk besteld en het sprong er positief uit door de kleurrijke bloemen.

perfect verlopen

De website is makkelijk en de prachtige bloemen zijn keurig op tijd afgeleverd (UK)

• Boeket

Binnen een uur een rouwboeket bezorgd!

Hele snelle service. De bloemen zien er altijd goed uit en gaan lang mee.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ