Belofte en afhandeling helemaal waargemaakt

Heldere site en gemakkelijk in te vullen. Ook terugkoppeling tijdstip bezorgen en afleverdatum was cf afspraak

Ik wil geen spam

Ondanks dat ik aangaf geen spam te willen krijgen, krijg ik 136 mails omdat ik 1 x een bloemetje besteld heb. Geen zorgen, volgend jaar bestel ik weer, en de rest van het jaar mij niet meer lastig vallen AUB. Uw bloemen zijn prima maar het is ook geen wereld wonder wat u doet.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Hele goede service

Mooie boeketten en levering was op tijd

• Boeket

De bloemen zijn mooi en optijd aangekomen! Het is nu twee weken later en de bos is nog steeds mooi!

Criminele organisatie,

Verleden jaar rozen bestelt is er bos onkruid geleverd , dit jaar weer bestelt met valentein en niks bezorgt en nu lopen ze moeilijk te doen om mijn geld terug te storten, beloven iedere keer terug te bellen maar gebeurt, kijk uit als je bij hun bestelt ,

• Boeket

Valentijns boeket werd 2 dagen te laat geleverd…

Valentijns boeket werd 2 dagen te laat geleverd…

Prachtig boeket

De ontvangers waren heel erg tevreden. Ik heb het zelf niet gezien, maar aan de bloemistgevraagd of ze erg erg hun best op wilden doen. Dat is dus gelukt.

Niks meer vernomen

Voor 8.30 een Valentijn boeket besteld, betaald en niks meer vernomen. Geen terugkoppeling ontvangen dus weet niet of het boeket is bezorgd. Mail gestuurd maar ook daarop geen reactie. Voor mij nooit meer , echt waardeloos.

• Boeket N.v.t.

Bestelling is niet op tijd geleverd

Bestelling ging prima, helaas je bestelling wijzigen is niet mogelijk tenzij je je bestelling annuleerd en opnieuw een bestelling plaatst. Helaas is de bestelling niet in binnen de afgesproken tijdsblok geleverd, ik kreeg tenminste om 20.00 de melding dat de bestelling is afgeleverd.

Geen boeket ontvangen op Valentijnsdag

Expres op kantooradres van mijn vriendin laten bezorgen, nu 17:45 en dus nu gesloten en dus geen boeket gekregen. Ook niet gebeld, geen track&trace. Waardeloze service want ik belde nog na, zou allemaal geregeld worden voor 17;00, niks gefixt. Kortom advies: wil je iets speciaals regelen en zeker zijn dat het aankomt. Koop dan NIET bij FleurOp. Want je weet niet of het aankomt. Beter via Greetz of een andere partij!

• Boeket

Goed, bezorging in Zwitserland prima gegaan.

Prima, dank , snel , makkelijk en goed geregeld

Snel makkelijk, duidelijk en goed geregeld

Perfect verzorgd zoals altijd

Ruime keuze uit prachtige boeketten, maakt het nog lastig om te kiezen. Tevreden klant!

Mooi boeket

Boeket was op tijd afgeleverd en zoals op de foto afgebeeld was.

Is prima afgeleverd

Veel keus

Altijd topkwaliteit

Als je een boeket uitzoekt kan het zijn dat de getoonde bloemen er niet zijn.. De bloemist maakt dan altijd een boeket met wat er dan aan bloemen aanwezig is. Ik vind dat het boeket er toch uit ziet zoals op de website. Compliment ad bloemist

Goed herstel

Ik had een boeket besteld voor mijn dochter. Dat werd afgeleverd in een appartementencomplex, maar niet persoonlijk, met als gevolg dat het boeket onvindbaar was. Na een klacht heeft Fleurop de eerstvolgende werkdag een nieuw boekt laten bezorgen. Netjes afgewikkeld!

Prima ervaring

• Boeket

Super geregeld en een prachtige bos bloemen

Snelle levering en prachtige bloemen

Mooi boeket en een zeer snelle levering helemaal top

Mooi boeket en een zeer snelle levering helemaal top

• Bestelgemak N.v.t.

In éen keer goed

Wanneer iemand afstudeert, stuur je natuurlijk bloemen, én een kaartje. Dit is helemaal goed gekomen: een mooi en vers boeket met kaart; bezorgd op de juiste dag. Geen problemen onderweg ondanks eenrichtingsverkeer en smalle straat. Dikke priems.

Op tijd afgeleverd

Zelf heb ik het boeket niet gezien, maar ik heb gehoord dat het mooi was.

• Boeket N.v.t.

Snel geleverd en mooi boeket

Goed gedaan, prima dienst.

Makkelijk te bestellen .

Goed en handig te bestellen en mooi op tijd uitgevoerd. En volgens bericht mooie bos. Dus prima .

Prima geregeld.

Boeket zelf kan ik niet beoordelen, ik heb niet gezien wat is afgeleverd, maar de reactie van de ontvanger was prima. Misschien leuk om een foto bij aflevering te maken en die bij deze beoordelingsvraag mee te sturen. (Of is dat privacy gevoelig?)

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ