Makkelijk te bestellen .

Goed en handig te bestellen en mooi op tijd uitgevoerd. En volgens bericht mooie bos. Dus prima .

Prima geregeld.

Boeket zelf kan ik niet beoordelen, ik heb niet gezien wat is afgeleverd, maar de reactie van de ontvanger was prima. Misschien leuk om een foto bij aflevering te maken en die bij deze beoordelingsvraag mee te sturen. (Of is dat privacy gevoelig?)

• Boeket

De bos bloemen is op tijd bezorgd en de ontvangers waren hier heel blij mee.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

top kwaliteit in bloemen en nakomen afspraken

Gemakkelijk en snel, dat bevalt iedereen wel. Gewoon doen is mijn goed bedoelde raad, Als je voor de beste keuze gaat. De kwaliteit is top, dus bestel je bloemen via Fleurop. Dan is succes verzekerd. en heb je zeker geen zeperd.

Supermooie bos en supersnel

Wauw dat is snel! Sneller dan verwacht en de ontvangers waren heel blij!

Ik baal

Ik baal dat ik bij Fleurop mijn bloemen heb besteld. Het lijkt in niks op t boeket van de maand en het bezorgde boeket. Het boeket van de maand was kleurig, geel , roze, lila, voorjaarsbloemen, Anemoon, tulpen ,geel, lysianthus beetje een veltboeket achtig boeket, Wat wordt er bezorgd, rode rozen, Anturium omdat de bloemist dat mooi vond, ik vind dat juist een afschuwelijke bloem. Er mag afgeweken worden, dat mag van mij ook, maar liegen over tulpen die er niet inzitten, sorry. Voor mij geen Fleurop meer!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Geen info en te late bezorging

Ik heb voor 9.00 ‘s-ochtends online besteld. Als je voor 14.00 bestelt, dan wordt er dezelfde dag nog bezorgd. Dat staat op de site. Dat is niet gebeurd, het werd de volgende ochtend. Ook heb ik nooit een mailtje gekregen dat het boeket bezorgd is.

Middelmatig

Ik vindt prijs kwaliteit dit keer niet kloppen

Simpelweg goed

Een zeer mooi boeket, punctueel aangeleverd.

• Boeket

Bloemen en lint prima en keurig op tijd

Aanbeveling: bestel formulier aanpassen. Eerst naam en adres van plek waar te bezorgen dan pas voor wie de bloemen. Nu naam crematorium an toen de naam dode en daarna adres, maar het lijkt dat naar het adres van de overledene wordt gevraagd. Tijdens de plechtigheid: Dela vertegenwoordigster: geen schoenen met hogere hakken. Liever met schoenzolen/hakken die geen klosgeluiden veroorzaken.

Meedenken

Ik werd gebeld nav mijn keuze .op advies van uw medewerkster eea aangepast. Resultaat was een geweldig stukje wat er 3 dagen later nog mooi uit zag !

Prettig en goed geregeld

Boeket was mooi, flinke bos en hartverwarmend ontvangen. Top!

Easy and fast

I used Fleurop Interflora and was friendly to use the webpage, my request arrived on time and ok

Teleurgesteld

Bonjour! Ik vind dat het uitstekend is gegaan. Het gemak waarmee je kan bestellen, een kaartje kan toevoegen, de snelheid waarmee het gaat. Super! Maar. Het belangrijkste is voor mij toch wel de bos zelf. En als ik de foto vergelijk met het plaatje op de site, vind ik de bos op de site zelf toch echt een stuk mooier. Je betaalt veel geld voor dit gebaar, alla. Maar dan wil je eigenlijk dat je echt blij wordt van de bos. En dat werd ik niet van de afgeleverde bos op de foto. Hij lijkt er wel wat op, maar 't is voor mij echt een goedkope versie van de bos op de site. Het is een kwestie van smaak. Maar juist door de plaatjes op de site hoop je een bos te geven die je zelf i.e.g. mooi vindt. Jammer. Ik werd er niet blij van.

• Boeket

Op tijd afgeleverd. Boeket heb ik niet gezien. Zou leuk zijn als jexeen foto krijgt toegestuurd heb je er meer beleving bij.

• Boeket

Bestellen ging makkelijk met een ruime keuze. Ontvanger zeer tevreden en blij gemaakt. Al met al een goede beslissing geweest

Alles prima geregeld

Meerdere keren via Fleurop bloemen besteld en gaat altijd goed

Ontvanger zeer tevreden

Ok

Aan te bevelen

Op tiid bezorg en de bloemen zagen er prachtig uit!

Niet best…

Nou Fleurop… dit boeket is nogsteeds niet bezorgd, dus ik kan er helaas geen enkele ster voor geven.

Ontzettend mooi boeket

Latere levering (deels mijn eigen schuld) maar het boeket maakte en meer als goed en was nog tijdig in huis om te overhandigen aan medewerker. Super bedankt

Mooie bos bloemen

Makkelijk te bestellen, op tijd bezorgd. Mooie bos bloemen.

Bereikbaar, snel en betrouwbaar

Goed geregeld. Bloemen besteld en binnen een paar uur bezorgd. Ontvanger was blij, ik was blij.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ