uitstekend

prachtige verse bloemen in Frankfurt (Dld) bezorgd op de gevraagde dag. telefonisch contact hier in Ned. (verzoek om tel. nr. ontvanger en later of er al reactie was van de ontvanger) vriendelijk en nuttig. geen enkele reden om te klagen, top!

• Boeket

Fede the florist was brilliant

I ordered flowers from Holland to Italy for same day delivery. On that day i got a whatsapp from Fede the florist asking me when I wanted the delivery. Our friend was due to leave the hospital that day but it got postponed. For 3 days we had contact and yesterday afternoon when our friend got home he delivered the flowers. Its nice to have sonebody still putting the customer first. He obviously has a passion for his work.

• Boeket

De jarige was blij en vond het leuk. Daar gaat het om

• Boeket

De levering op de juiste dag en een mooie bos bloemen net als aangegeven staat.

Ze was er erg blij mee

Fijn dat ik zo’n mooi cadeau kon geven

erg teleurstellend

de levering voldeed niet aan de bestelling. Heb hierover een klacht ingediend (emails) zowel bij de klantenservice van Fleurop als ook bij de bloemist (in Duitsland), die de bestelling heeft uitgeleverd. De bloemist heeft inmiddels geantwoord en beweerd dat hij een lagere opdrachtwaarde heeft doorgekregen van Fleurop (lijkt mij onwaarschijnlijk...gaat toch allemaal digitaal). Het probleem is tot vandaag NIET opgelost. Als klant zou je moeten kunnen verwachten, dat het bloemstuk dat besteld was enigszins voldoet aan het plaatje van de Fleurop-site waarop de bestelling gebaseerd was.

Snel en gemakkelijk.

Tot nu toe, gezien de reacties van ontvangende partijen, positief.

prima en zorgvuldig verzorgd

Bestelling snel op dezelfde dag uitgevoerd. Schitterend boeket van goede kwaliteit.

Prachtig boeket

Bloemist eigen keuze gegeven en wauw!

Feest!

Heel mooie levering, vriendin zeer tevreden. Bloemen in de knop geven minstens 8 dagen plezier.

• Boeket

Goede service. Snelle bezorging.

Goede service. Snelle bezorging

Mooi boeket, snelle bezorging

• Boeket

Boeket na 3 dagen rozen al verlept.

Boeket laten bezorgen in Almere op 15 January. Kwam gisteren op bezoek en zag dat 2 rozen al waren verlept en boeket viel tegen.

Iets teleurgesteld

Ik ben tevreden over het bestelgemak. Ik was wel teleurgesteld toen ik een foto kreeg van de ontvanger en zag ik de grootte van het boeket zag. Ik was teleurgesteld over de grootte van het boeket gezien de betaalde prijs.

• Boeket

Niet op de datum bezorgd

De bestelling was sinds december voor de tweede keer niet op de bestelde datum geleverd!!

Snel besteld en bezorgd

Prima zaken gedaan met Fleurop om in het buitenland bloemen te laten bezorgen. Snelle levering en goede kwaliteit bloemen.

perfect

Een zeer gelukkige ontvanger

• Boeket

Prachtig boeket in de vaas met feestelijke bonbons erbij. Zo fijn dat je ondanks een grote afstand van elkaar toch op deze manier iemand kan opfleuren.

Overzichtelijk

Alleen bij het invullen van het factuur adres, wordt verwezen naar het bezorgadres, verwarrend! Terwijl daarnaast gevraagd wordt of de factuur naar een emailadres gestuurd moet worden, ook verwarrend, de en/of mogelijkheid blijft staan! Dus in zijn totaliteit verwarrend!

Prima levering

De bloemen zijn in goede start aangekomen bij broer en schoonzus

• Boeket

Geweldig boeket en fijne service

Bestelling verliep vlot. Bezorging klantvriendelijk.

niet best

Ik zou een e-mail krijgen , als het rouwboeket bezorgd was. Geen e-mail gekregen, weet niet of het optijd was bezorgd. De overledene heeft er niets aan. Het is fijn voor de nabestaande te weten dat ik aan ze dacht.

• Boeket

Bestelling besteld. Er is nog netjes na gebeld of alles klopt i.v.m. rouwstuk

Te laat bezorgd na 20.00 uur voelt als mosterd na de maaltijd

De bloemen waren laat bezorgd er is dan nauwelijks personeel die de bloemen in het water zetten dat heb ik dus de volgende ochtend gedaan. Zo jammer

• Boeket

Jammer dat boeket niet geleverd is op afgesproken dag.

Moest er zelf achteraan bellen. Was voor verjaardag van dochter dus de verrassing is in het water gevallen. Goed gemaakt met doosje chocola.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ