Bestelling besteld. Er is nog netjes na gebeld of alles klopt i.v.m. rouwstuk

Te laat bezorgd na 20.00 uur voelt als mosterd na de maaltijd

De bloemen waren laat bezorgd er is dan nauwelijks personeel die de bloemen in het water zetten dat heb ik dus de volgende ochtend gedaan. Zo jammer

• Boeket

Jammer dat boeket niet geleverd is op afgesproken dag.

Moest er zelf achteraan bellen. Was voor verjaardag van dochter dus de verrassing is in het water gevallen. Goed gemaakt met doosje chocola.

Jullie zijn super

Alles goed

Uitstekend service

• Boeket

De bestelling doen op de website was helder.

Er worden mooie mogelijkheden aangeboden op de website. Het boeket wat mijn dochter ontving, vond ik een beetje tegenvallen. Ik had een seizoensboeket besteld en dat ziet er mooi uit op de website. In de praktijk was het een boeket met allemaal verschillende bloemen, Ik vond het geen -mooie- compositie. Jammer. groet Carla

• Boeket

Mooi boeket. Ontvangster heel blij.

Boeket werd op tijd bezorgd en de ontvangster was heel blij. Prachtig boeket.

Keurig op tijd bezorgd

De ontvangster vond het een mooi boeket. Ik heb het zelf niet gezien, want ik zit in het buitenland

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, mooi boeket en netjes op tijd geleverd.

• Boeket

Veel te klein boeket met oude bloemen voor een dergelijk bedrag.

De bos is voor dit bedrag echt niet acceptabel. Bloemen zijn niet vers en blaadjes zijn verlept. Bezorging onduidelijk. Hele ochtend thuis gezeten maar we kwam niets. Uiteindelijk stond de bos ineens voor de deur in de regen. Heel erg jammer.

• Boeket

Ging reuze gemakkelijk ontvangster was heel gelukkig met haar boeket mijn schoonzusje die jarig was Boeket kan ik niet uploaden schoonzusje woont in Huizen, ik in Maastricht

Snelle levering, voldoende keuze

Klote

Rouwboeket niet bezorgd, ook geen brief/contact waar ze dan wel zijn bezorgd/of ze überhaupt bezorgd worden,

Snel en makkelijk bestellen

Goede keuze en gemakkelijk te bestellen. Volgens zeggen van de ontvanger is het een mooi boeket.

Niet echt pasteltinten

Geen klacht van de ontvanger dus goed uitgevoerd

• Bezorging N.v.t.

Super!!

Mooie bos bloemen, snel geleverd, en goede prijs!

Gemakkelijker

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Snel & goede kwaliteit

Voor ik er erg in had kreeg ik al een bedankje van de ontvangers, en dat op zaterdagochtend. Zij waren aangenaam verrast door grootte en kwaliteit van het boeket.

mooi op tijd geleverd

Het was ook precies de bloemensoort die ik via internet besteld had.

• Boeket

Op de gevraagde tijd bezorgd. Vond alleen de bos wel erg duur. Bijna €50 voor een gewoon, wel mooi, boeket.

Goede ervaring

Prachtig boeket, het lint met gouden letters super mooi. Kortom geweldig

Mooi boeket

Mooi boeket afgeleverd

Plaatselijke bloemist?

De bloemen zijn pas 's avonds rond 7 uur in Harich bezorgd door een bloemisterij uit Harlingen??? Dat ligt 50 km bij het bezorgadres vandaan!!! In het kader van duurzaamheid/milieu valt hier ook wel wat van te zeggen... Jullie hebben het op de website over de plaatselijke bloemist die bloemen bezorgd, maar dit is toch zeer zeker niet plaatselijk? Bovendien vind ik het tijdstip waarop de bloemen bezorgd zijn (zaterdagavond 19:00 uur) ook waardeloos. Kennelijk had de "plaatselijke" bloemist overdag geen tijd om even 100 km te rijden om een bosje bloemen te bezorgen. Voor de bloemist heb ik begrip, voor jullie als organisatie zeer zeker niet. Het boeket zelf was naar wens.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ