Makkelijk te bestellen, veel keuze, goede verse bloemen

Prettig, accuraat

Prettig, accuraat

Aanrader

Mooie verse bloemen, goed verpakt en snel geleverd.

Erg tegen gevallen

Summier boeket en verschillende bloemen waren al uitgebloeid

Prachtig boeket

Heel mooi boeket en klopt met wat ik uitgekozen had .

• Boeket

Volgens verwachting alles wederom goed!!

Wederom goed verzorgd.

Prachtig

Prachtig boeket bezorgd bij mijn nicht in Enschede die 70 werd

Mooi boeket

Mooi boeket, zoals besteld was!

voldoende

Jullie waren vergeten ! om 1 van mijn 3 bestelde Kerst boeketten te bezorgen gedurende de Kerstdagen. Dat was natuurlijk een dikke onvoldoende! Maar nadat ik gemaild had, hebben jullie het direct goed gemaakt door een nieuw boeket te sturen. Wel moest ik zelf aangeven dat met in het nieuwe jaar niet dezelfde Kerst wensen geschreven konden worden, maar het email kontakt was snel en behulpzaam!

• Boeket

Fijne webshop, mooie bloemen en goede service

• Boeket

Niet op de dag zelf bezorgd en anders dan het voorbeeld

Ofschoon ik ruim voor 14 uur een boeket bestelde werd het boeket toch pas de volgende dag geleverd. Hierover werd niet gecommuniceerd. Het boeket was veel minder mooi dan in het voorbeeld, echt een tegenvaller.

• Boeket

Het boeket via de website besteld en 2 uur later was het boeket al afgeleverd. Volgens de ontvanger, een prachtig boeket.

• Boeket

Ik ben absoluut niet tevreden!

Op 2 januari heb ik op de site een boeket bloemen besteld voor een bedrag van 72 euro (met 12 euro bezorgkosten) voor een vriendin in België. Het boeket zag er op de site heel mooi uit (Ecological bouquet with vase). Mijn vriendin heeft het boeket nog dezelfde dag ontvangen, hetgeen een mooie service is echter het boeket zag er absoluut niet zo mooi uit als op de site. Ik vind het zeer triest dat ik een boeket bestel voor een hoop geld en dat blijkt dat er een treurig boeketje geleverd wordt (zie foto). Hoe kunnen we dit oplossen? Graag uw reactie.

Snel en goed geregeld

Ik heb snel en makkelijk een boeket met kaart kunnen bestellen en laten bezorgen. Klein punt van feedback: In bevestigingsmail stond dat ik een mail zou ontvangen, zodra boeket geleverd is. Dit is niet gebeurd en omdat het om een rouwboeket en kaart ging heb ik er nog achteraan moeten bellen om er zeker van te zijn dat boeket geleverd is in crematorium. Ik ben toen overigens goed te woord gestaan en geholpen.

Snel en mooi

Super boeket , snel Binnen 3 uur na bestelling al bezorgt

Heel makkelijk

Prachtig boeket verzonden naar vrienden

• Boeket

Bloemen op tijd in Canada geleverd

Bloemen waren mooi en op tijd in Canada geleverd voor een tante die daar was overleden

• Boeket

Vlotte bestelling van boeket bloemen.

Snelheid en kwaliteit voldoende

Bezorgde bos bloemen bestaat uit minder stelen dan op getoonde foto. Zou er een aantal bloemstelen genoemd kunnen worden voortaan? Nu kies ik een volgende keer altijd ‘middel’ of ‘groot’ ipv ‘klein’.

• Boeket

Mooi boeket , op tijd bezorgd

Eenvoudig bestellen, betalen uit een brede keuze van boeketten. Op tijd bezorgd

• Boeket

Ik heb de bloemen bestelt en met een paar uur kreeg ik bericht van mijn vriendin dat ze Super blij was en dat ze al bezorgd waren !! Super bezorging en twee blije mensen !!

Prachtig boeket

• Boeket

Prima, gemakkelijk bestellen en accurate bezorging!

Snel een boeketje bestellen. Gemak, mooie boeketten en snelle bezorging. Daar kun je mee voor de dag komen!

• Boeket

Mooi boeket, maar service niet zoals verwacht.

Het is een mooi boeket geworden, maar helaas een dag te vroeg geleverd. Verder vrij prijzig.

• Boeket

Snelle service en makkelijk om online te bestellen.

Fijn om op korte termijn een boeket te kunnen bestellen en laten bezorgen. Het was niet zeker of de geadresseerde thuis zou zijn, dus een vaas erbij bestellen is dan erg handig.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ