tevreden

Voor mijn dochter en schoonzoon een bos bestelt. was het geld waard.

• Boeket

Goed verzorgt, behulpzaam, klantvriendelijk, professioneel

nvt

• Boeket

Snel besteld voor bedankje aan iemand en ben ook nog fijn geholpen door de klantenservice nadat ik zelf een foutje had gemaakt.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Prima service en klantvriendelijk

Hoewel mijn bestelling pas een dag later geleverd kon worden, werd ik hierover netjes gebeld ter controle.

Mager bosje bloemen voor € 50,-

Het bestellen van het boeket ging snel en eenvoudig. Echter voor € 50,- had ik een andere verwachting van de grootte van het boeket. Toen ik een foto kreeg van de ontvanger (zie hieronder), viel het boeket mij tegen. Voor dat bedrag had ik meer verwacht.

Hele mooie bloemen

Tulpen waren fantastisch. Bezorging snel!

betrouwbaar

fijn op deze manier een bloementje op de gewenste plek te krijgen het is in liefde ontvangen

Prachtige bos bloemen gelijkwaardig zoals was afgebeeld op foto

Prachtige bos bloemen gelijkwaardig zoals was afgebeeld op foto

Helaas geen terugmelding

Erg jammer dat ik geen melding van aflevering kreeg! Boeket was verrassing voor een derde, ik heb 't dus niet gezien

• Boeket N.v.t.

Te duur en te klein

Ik heb inclusief.bezorgkosten ruim €60 betaald en toen ik de bos zag was ik wel teleurgesteld. In verhouding met de prijs vond ik de bos bloemen erg klein. De bezorging was wel tiptop in orde.

• Boeket

Op de afgesproken dag bezorgd naar ieders tevredenheid.

Zie hierboven

Juiste moment bezorgd

Prima mooi boeket

Gemiddeld tevreden

Beste, Als ik de bezorgkosten € 12,00 er af haal blijft er € 67,00 over en voor dat bedrag had ik een overweldigend bos bloemen verwacht….. Heb foto toegestuurd gekregen, viel mij behoorlijk tegen. Mvg. Mike

• Boeket

prima op tijd en mooi boeket

de enige opmerking die ik heb is, dat de chauffeur nogal lang bij de deur bleef staan toen hij het boeket had afgegeven. Wachten op fooi misschien, maar dat vond ik een beetje ongepast, ik betaalde al voor bezorgkosten.....dus......

• Boeket

Bloemen op brievenbus buiten neer gelegd

Ik kreeg de melding dat de bloemen tegen 17 uur bezorgd waren. Later bleek dat de ontvangers op dat moment niet thuis waren en de bloemen bulten op de brievenbus waren gelegd. Zonder water dus. De ontvangers kwamen 23.30 uur thuis en vonden de bos…. Ben benieuwd hoelang de bloemen goed blijven

Goeie service

Snelle levering. Fijn dat je bericht krijgt wanneer het boeket geleverd is. Ik mis een foto van jullie met wat er geleverd wordt. Deze kreeg ik wel van de ontvanger en prijs-technisch had ik meer verwacht. Klein boeket voor een aardig bedrag.

Mager zesje

Op tijd besteld en te laat geleverd. Bouquet niet in verhouding prijs. Wordt afgedaan met een voucher die ik waarschijnlijk heel lang moet bewaren voordat er weer een gelegenheid is voor een bloemetje . Dikke onvoelde

Vlot bezorgd, mooie bos!

Goed en snel geregeld, zoals beloofd

Goed verzorgd netjes

Deze keer in orde

Goed geregeld

Het was een mooi boeket en goed geregeld

Heel snel geleverd

Op 1 januari een rouwboeket besteld en de volgende dag geleverd voor een crematie, bedankt!

• Boeket

Boeket lijkt totaal niet op de bestelling

Boeket voldoet niet aan de verwachting die wordt geschetst op de site. Totaal andere bloemen en ipv een zwierig boeket bloemen (site vermeldt ‘kleurrijke tulp) een vaas met veel takken en een enkele bloem. Na mail naar de klantenservice om het boeket om te ruilen, wordt mij een tegoedbon van 15 euro aangeboden, voor een boeket waar ik 45 euro voor heb betaald. De bloemist heeft toegegeven dat ze niet aan de bloemen konden komen die besteld zijn, maar verzaakte dit te melden, waardoor geen overleg is geweest. In het verleden nooit problemen gehad met fleurop, maar hoe ze dit nu afhandelen is ronduit slecht!

• Boeket

Goed maar een dag te laat

De website stelt dat als je voor 12 uur besteld het nog dezelfde dag wordt bezorgd. Dat is helaas niet gebeurd. Jammer, maar niet zo erg. Misschien moet er op de website worden gesteld dat de levering dezelfde dag "onder voorbehoud is"

• Boeket

Snel en gemakkelijk bestellen van een bos bloemen

Terugkoppeling dat het boeket is bezorgd is heel prettig

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ