Mijn bestelling is goed over gekomen

Goed en snel gereageerd

Echt top !

Mooie kwaliteit bloemen(boeketten) Erg snel met leveringen. Echte aanrader!

Niks op aan te merken.

• Boeket

Prachtig boeket heel snel bezorgd

‘s Avonds bestelde ik online bloemen voor iemand die acuut in het ziekenhuis was opgenomen. De volgende ochtend om 9.30 uur werden ze al bezorgd. Top!

leuke kerst boeket

boeket op tijd bezorgd, tevreden

• Boeket

De bloemen werden goed bezorgd

De bloemen persoonlijk bezorgd (wel eendagjr eerder dan ik aangaf,maar dit kan met de jaarwisseling en aangepaste openingstijden te maken hebben. Het boeket bleek vrij groot te zijn terwijl ik nog een klein boeket had besteld. Tevreden!

• Boeket

Mooie bos en keurig op tijd bezorgd

De bos bloemen die ik heb laten bezorgen was heel mooi en, zelfs tijdens de drukke Feestdagen, netjes op tijd bezorgd.

• Boeket

Fantastische service en prachtig boeket!

Goede service van Fleurop. De bloemen werden mooi op tijd bezorgd bij mijn dochter die net uit het ziekenhuis was thuisgekomen. Het boeket was heel mooi, precies als op het plaatje. Erg tevreden!!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Mooie boeketten en op tijd bezorgd

Altijd op tijd. Goede klantenservice. Mooue boeketten.

Heel vers en mooi

Ontvanger was heel blij met de samenstelling van winterboeket

Niet helemaal goed

Boeket was op tijd bezorgd. Zag er verder goed uit. Ik had alleen een wit boeket besteld. Wat geleverd was, was zalmkleurig.

Slecht

Verkeerde boeket geleverd. Het geleverde boeket met tulpen, die al helemaal open waren, twijfel aan versheid boeket. Ik heb zaterdag 30 december een foto met klacht hierover ingediend. Als een boeket niet leverbaar stuur dan een vergelijkbaar boeket (ik houd niet van rode tulpen).

Mooi boeket

Ik heb het boeket alleen op foto gezien, maar het werd met vreugde ontvangen!

• Boeket

Kreeg een foto van de bos bloemen van mijn vriendin en die bos zag er prachtig uit.

Niet afgeleverd opbdatum

ontvanger was niet thuis en kreeg briefje dat het was afgeleverd bij de buren wat niet het geval was. Gebeld maar winkel was gesloten! Wordt pas dinsdag afgeverd of gehaald. Wordt dit een nieuwe bos? Eerste keer met een klacht!

• Boeket N.v.t.

Goed geregeld

Mooi boeket

• Boeket

Voor het eerst niet goed

Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice met een foto van het boeket. Voor het eerst in 20 jaar dat het boeket erg tegen viel. Weinig bloemen en erg karig. Jammer. Ik hoop dat u een nieuw boeket kunt leveren. Het boeket was voor mijn dochter die zich net heeft verloofd.

Heel mooi

Prachtig boeket. Netjes op tijd.

Oud

Tulpen zijn al op hun eind. Qua prijs. Schandalig

Ontvanger was verheugd

Ook vanuit verre is van alles mogelijk

Gewoon goed

Op Fleurp kun je rekenen. Altijd goed.

Te klein boeket voor ruim 50 euro

Boeket valt echt tegen voor zoveel geld Te klein Inmiddels gebeld en excuus gehad was verkeerde boeket gemaakt, nieuw boeket gekregen en nu super tevreden. Heel goed opgelost!

vlekkenloos

ik had een boeket naar mijn ouders verstuurd voor hun jubileum. Dit was prefect en op tijd afgeleverd in een toch drukke periode.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ