vlekkenloos

ik had een boeket naar mijn ouders verstuurd voor hun jubileum. Dit was prefect en op tijd afgeleverd in een toch drukke periode.

• Boeket

Mooi boeket op tijd geleverd

Alles ging goed

Prima voor elkaar.

Het boeket kwam overeen met het plaatje. En keurig op tijd bezorgd.

• Boeket

Goed geregeld en mooie bos bloemen.

Goed geregeld en mooie bos bloemen.

Alles naar tevredenheid

• Boeket

Boeket van €37,95 (excl.bezorgkosten): 7 bloemen en de rest groen!

De foto die mijn vriendin stuurde deed me stevig balen! Toch een behoorlijk boeket besteld voor een jarige die 70 werd. Zitten er 7 bloemen in en de rest groen opgevuld. Dat is niet wat het plaatje beloofde! Ben zwaar teleurgesteld, dit was andere jaren heel anders.

Bijzonder mooi .

Mooi en snel geleverd

• Boeket

Alles goed gegaan en mooie bos bloemen

Zoals verwacht

Mooie boeketten super verzorgd

prachtig vol boeket

Lieve vriendin heel blij kunnen maken met geleverd prachtig en vol boeket.

Helemaal prima

Mooie bos, snel geleverd, prima service

Perfecte levering

Het bestellen van een mooi boeket ging duidelijk en snel. Toen geadresseerden niet thuis bleken te zijn bij de aflevering, heeft de chauffeur het boeket keurig in een vaas met water gezet op een enigszins beschutte plek. Na thuiskomst waren geadresseerden blij verrast.

• Boeket

Bezorging door weer en wind

Het was de dag van bezorging zeer slecht weer. En het is de bezorger toch gelukt het kerststukje bij mijn kennissen af te leveren. Ik ben zeer tevreden.

Duur rouwstuk

Ik heb 3 rouwstukken besteld. Moest voor elk stuk het hele bestelproces weer door en voor elk stuk apart verzendkosten betalen. De stukken zijn al heel duur daar is 1 keer verzendkosten ook genoeg voor lijkt mij. Alles kon tegelijk op 1 adres bezorgd worden. Bij mijn laatste stuk MOEST ik kiezen tussen een lint of een kaart, terwijl we daar niets aan hoefde hebben. Dat was geen keuzemogelijkheid...

• Boeket

Prima, al was de kleur wel anders

De kleur van het boeket week af van de afbeelding op internet. Maar degene die het ontving vind het mooi en daar gaat het om...!

• Boeket

Aan wie ik het stuurde, was er heel blij mee!

Voor wie het bloemstuk bedoeld was, vond het heel mooi!

• Boeket N.v.t.

Werd gebeld dat ik geen afzender op kaartje had gezet. Vind ik super

Snelle levering, klein boeket

Boeket vond ik persoonlijk wat aan de kleine kant voor dit bedrag. Niet echt seizoens.

Mooi boeket

Mooi boeket, alleen heb ik het idee dat het niet hetzelfde boeket is wat ik heb besteld. Ik heb een foto van het boeket van de ontvanger gekregen en dat lijkt heel anders dan het bestelde boeket. De ontvanger weet dit natuurlijk niet, maar ik vond het wel jammer

Waar voor je geld

Ik kreeg van de ontvanger van het boeket te horen dat het een prachtige bos was van een hele mooie zaak uit hun dorp.

Fijn zo snel geleverd

Dat je de volgende dag al de bloemen geleverd krijgt

Jammer

Ik had de grootste, dus duurste maat besteld. Helaas viel de grote erg tegen, dus op de foto en in het echt klopt niet met elkaar. Zeker te duur voor wat ik betaald had

• Boeket

Prima maar bonbons waren niet meegeleverd. Hierover gebeld waarna ze alsnog werden gebracht.

Schitterend boeket

Ikkon na mojn bestelling zeer eenvoudig de bezorgdatum nog wijzigen. Het boeket zag er schitterend uit.

• Boeket

Prima en overeenkomstig wens uitgevoerd.

Goede en tijdige uitvoering van mijn bestelling.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ