De bloemen zijn wat beloofd is, een mooi kerstboeket. De bezorging was keurig op de opgegeven dag. Heel prettig dat ik een mailtje kreeg dat de bloemen bezorgd waren. Bloemen bestellen via de site is toch lastig, je ziet of ruikt ze niet, daarom is het heel belangrijk en fijn dat je de zekerheid hebt dat je geliefden een prachtige bloemen groet krijgen. Zekerheid en waar voor je geld dat is wat jullie bieden, dank daarvoor, groet

Mooi boeket, makkelijke website

Overzichtelijke website, snel bestellen en snel geleverd. De bloemen waren voor mijn schoonmoeder. Prachtig groot boeket. Aardige bloemist, mijn schoonmeder was blij verrast en raakte er niet over uitgepraat.

Keurig op tijd bezorgd

Fraai boeket

• Boeket

Prachtig boeket, op de juiste dag bezorgd

Zie hierboven,

• Boeket

Het boeket leek op de foto groter dan in werkelijkheid

In een woord PRACHTIG

Wat een prachtig Kerststuk! Mijn hulp was er erg blij mee! Mijn complimenten Fleurop en fijne Kerst gewenst van Marita

top geregeld

+++++

Mooi boeket geleverd

Mooi boeket, een dag later dan gevraagd maar dat kan te maken hebben met de drukte aangaande de kerst

• Boeket

Huis no op bestelling niet correct juiste toevoeging gemaakt en plant keurig afgeleverd

• Boeket

Het bestellen ging makkelijk. Het bezorgen op tijd. En ik werd op de hoogte gebracht op het moment dat de bezorging voltooid was.

Bloemen waren na 2 dagen verwelkt

Bloemen hingen al slap toen ze bezorgd werden, rozen waren na 2 dagen verwelkt.

Mooi

Kerstkrans

Kerstkrans besteld voor dat geld heel slecht

Absoluut vriendelijk behulpzaam

Mijn bestelling had ik met de betreffende Fleurop bloemist in Emmen besproken, de bestelling was onbedoeld naar Nieuw-Amsterdam gestuurd. De mevrouw in Emmen heeft alles in het werk gesteld zodat het goed is gekomen.

Mooi kerststuk

Prima bezorgd

Snel geregeld. Duidelijke site.

Zo doorgaan!

Rommelig

Het is mij niet duidelijk of het boeket nou wel of niet ontvangen is. Er was onduidelijkheid over het huisnr. 27of 27a. Dit had ter plekke naar mijn idee ook wel opgelost kunnen naar mijn idee. 2 andere bestelde boeketten zijn wel bezorgd. Dat is dus prima

• Boeket N.v.t.

Toppers.

De bezorging mooi op tijd,het boeket zag er prima uit,de persoon waar het voor bedoelt was,helemaal blij verrast,dus wat wil je nog meer?

• Boeket

Mooi boeket met kwaliteits bloemen

Op tijd bezorgd en boeket zag er vers uit,geen verscholen oudere bloemen.Erg blij ermee.

Prachtige bloemen en mooi in vaas geleverd.1

Makkelijk te bestellen en bezorging was perfect.

Helemaal top.

Het gemak , om een mooi boeket te schenken.

• Boeket

Alle bestellingen altijd op tijd bezorgd, vriendelijk en uitstekende kwaliteit van het bestelde!

Echt kwaliteit en prachtig

Makkelijk en bezorgd zo als besteld. Helemaal top.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ