geheel naar wens verlopen

al ruim van te voren besteld. keurig op tijd werd een mooi boeket bezorgd. een foto heb ik niet.

Goed geregeld

Alles goed geregeld

Kan veel beter

Bezorging ging niet lekker en het kaartje was ook niet geweldig.

• Boeket

De bloemen zijn pas om 11 uur ‘s avonds afgeleverd en op de verkeerde verdieping.

Bezorging onjuist en te laat.

• Boeket

Mooi kerstboeket. Bezorgd bij mijn schoonouders op de gewenste dag.

Ondank Kerstdrukte snelle levering

Perfect uitgevoerd ondanks kerstdrukte

Perfect uitgevoerd ondanks kerstdrukte

Heel goede ervaring!

• Boeket

Mooie bos bloemen en juist bezorgmoment.

super goed geregeld

Is mooi dat het zo geregeld kan worden dat jullie kunnen bezorgen. Goeie kwaliteit.

Snel en makkelijk

Eenvoudig te bestellen, alleen niet zo veel keuze

• Boeket

Geheel volgens opgave en afspraak afgehandeld

• Boeket

Zeer goed geregeld en mooie bloemen

Zeer goed geregeld door de bloemist en mooie bloemen en de ontvangster was zeer blij en verrast, ook op goed mom ent geleverd

Zoals altijd goed

Je kunt er op vertrouwen dat het goed is.

Bloemen helemaal niet bezorgd

De bloemen voor de verjaardag van mijn moeder zijn helemaal niet bezorgd ondanks dat dit per mail wel is bevestigd. Het was die dag wel code geel op de weg vanwege storm Pia....maar toch... Alsnog bezorgen heeft voor mij en mijn moeder geen zin meer en ik heb een verzoek bij de klantenservice uitstaan om mijn geld terug te krijgen.

• Boeket N.v.t.

Mooie bos bloemen en perfect afgeleverd

• Boeket

Vanwege de afstand toch iemand een kerst stuk laten bezorgen in voor hen moeilijke tijden. Wat heerlijk dat dat met Fleurop zo simpel kan! De ontvangers waren buitengewoon verrast!

• Boeket

Al decennia lang bestel ik mijn bloemen bij Fleurop.

De bloemen die ik laat bezorgen door een Fleurop bloemist zien er altijd vers en fleurig uit. Fijn dat je bericht hiervan krijg als de bloemen bezorgd zijn.

• Boeket

Ik werd goed op de hoogte gehouden waar de bloemen afgeleverd waren.

• Boeket

Een grote teleurstelling, had een groot winterboeket besteld, maar een miezerig boeketje kregen we

Was echt slecht! Een klein miezerig boeketje We hadden een groot winterboeket besteld

Super kwaliteit

Prachtig kerststuk!.

Zakelijk, goed gedaan

• Boeket

Komt niet overeen met bestelling

Update, Na mijn beoordeling van het bestelde bloemstuk ben ik gebeld door een medewerkster van fleurop. Ze hadden mijn reactie gelezen en de foto gezien. Ze waren het ook eens dat het bloemstuk niet overeenkwam met dat wat ik dacht te hebben besteld (hierover hebben ze ook contact gehad met de bloemistwaar het bloemstuk vandaan kwam). Ze wilden graag als excuus een bos bloemen bezorgen bij mijn zusje. Hier werd ik aangenaam door verrast. Diezelfde middag is de bos bloemen bezorgd. Dit was een mooi boeket. Met andere woorden, fleurop heeft het goed opgelost. ----‐----------------‐---- Ik dacht mijn zusje te kunnen verassen met een mooi kerststuk. Omdat zij ziek was kreeg ik haar kaartje voor de dinnershow. Leek mij dus leuk om haar hiervoor een mooi kerststuk als bedankje te geven. Ik kon wel huilen toen ze mij een foto stuurde om mij te bedanken. Heb ik hiervoor 39.95 betaald? Dit lijkt absoluut niet niet op het bloemstuk dat ik dacht te hebben besteld. Volgens mij was de schaal een stuk kleiner dan de foto op de site van fleurop, en zeer zeker niet zo goed gevuld als de foto op de site van fleurop en kwam met de decoratie ook niet overeen met de foto op de site van fleurop. Met andere woorden, heel jammer dat ik daar 39,95 voor heb moeten betalen. Voor dat geld had ik bij een goede bloemist een veel mooier bloemstuk kunnen kopen

• Boeket

Snel geleverd en een tevreden ontvanger..

Prima geregeld

1 De Schutterij