Snel geleverd en een tevreden ontvanger..

Prima geregeld

goede aflevering

geen beschrijving

Heel mooi boeket

Betrouwbaar

Ook in de drukte van de feestdagen kun je bij Fleurop rekenen op tijdige bezorging.

Bezorging was om 20.30 ‘s avonds

Ik had een bos bloemen voor mijn moeder besteld omdat ze 35 jaar getrouwd zou zijn met mijn vader die onlangs is overleden. Om 17.00 was het nog niet bezorgd, heb ik ze een bericht gestuurd en ik kreeg sterk het idee dat ze het vergeten waren en toen pas een bericht stuurde naar een bloemist. ‘S avonds om 20.30 is het pas geleverd. Zeer teleurgesteld, nu heeft ze de hele dag gedacht dat we er niet aan hebben gedacht. De bevestiging van bezorging werd de volgende dag pas gestuurd. Reactie van klantenservice echt teleurstellend.

Mooie bos...zoals besteld

Ontvanger was erg blij met de mooie bos. Snel besteld en snel bezorgd

Super goed

Mooie bloemen

• Boeket

Mooi boeket, wel veel blad maar zeer snel geleverd

• Boeket

Bloemen op tijd geleverd. Mijn voorkeur netjes verwerkt.

• Boeket

Goede levering Kaartje vervangen was nat door de regen Dus ze hebben t netjes opgelost met een met de handgeschreven. Mooi kaartje Bij de fleurop in de Mare in Alkmaar

Redelijk tevreden

De bloemen waren mooi, maar de bezorging ging fout. De dame in kwestie was niet thuis ten tijde van de bezorging, en de bloemen werden niet bij de buren bezorgd? Men moest zelf de bloemen ophalen de dag na de oorspronkelijke dag. Slordig, en lastig vind ik ..

• Boeket

Heel mooi kerststukje en dienstverlening volgens afspraak.

Ik ben heel tevreden.

Goede bezorging

Het te bezorgen boeket is goed aan gekomen en voldoet aan de verwachting , Dank daarvoor

Mooi bloemen

Alles was goes geregeld en op tijd. Heel goed gedaan.

Elke bestelling weer blije ontvangers

Elke bestelling weer blije ontvangers

• Boeket

Top service voor levering in het Buitenland

Ik moest een boeket laten bezorgen in Oostenrijk, ergens waar het volgens de lijst niet kon. de betreffende medewerkster heeft het echter toch voor elkaar gekregen waardoor bezorging op dezelfde dag gewoon gerealiseerd kon worden. Hulde, dank, top service!

Prima product

Makkelijk besteld en volgens afspraak geleverd

• Boeket

Ik ben heel tevreden over de service van Fleurop

Ik heb via Fleurop een boeket laten bezorgen bij een vriendin die net verhuisd was. Ik had me alleen vergist in de datum. Haar nieuwe huis werd nog geverfd, haar spullen waren nog niet aanwezig. Gelukkig stelde Fleurop toen voor om het boeket een maand later te bezorgen. En inderdaad. Precies een maand later werden de bloemen bezorgd. Hulde!

Nvt

Nvt

Top geregeld. Mijn zieke tante in de USA moest hulen

Topservice

Vriendelijke bediening

Goede reaktie bij vergissingen!

Positief

Ik had een kerstbos besteld met extra 1 Amaryllis. Dat is heel goed gegaan! Ook een compliment voor de collega van jullie belteam. Opgewekt, actief..... Toen de telefoonverbinding verbrak, belde zij ook zelf terug! Eén puntje: ik had bewust gekozen een Kerstbos van jullie site. We kregen echt een frisse volle bos! Maar eigenlijk voelde alleen de Amaryllis als Kerst/winter. Eigenlijk was veel meer een voorjaarsbos.

• Boeket

Mooi boeket in Canada bezorgd. Fijn op afgesproken dag, kleuren heel mooi.

• Boeket

Alles goed zoals altijd, maar ik had een Bestellung met kaartje en het kaartje wat ik betaald heb is niet aangekomen

• Boeket

Goede service, in ons geval is de ontvanger beide keren niet thuis geweest en komt de bos alsnog daar terecht. Fijn dat er moeite voor wordt gedaan. Over de laatste bestelling heb ik twijfel of t wel hetzelfde boeket is als dat ik besteld heb. Wijkt in mijn ogen best veel af van de foto op de Fleurop site.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ