Goede service, in ons geval is de ontvanger beide keren niet thuis geweest en komt de bos alsnog daar terecht. Fijn dat er moeite voor wordt gedaan. Over de laatste bestelling heb ik twijfel of t wel hetzelfde boeket is als dat ik besteld heb. Wijkt in mijn ogen best veel af van de foto op de Fleurop site.

• Boeket

Beetje teleurstellend dat bloemist het uitgekozen kerststuk niet kan namaken.

Een moderne kerststuk besteld via de site. Echter na 2 pogingen van bloemist om dit na te maken. Lijkt het er nog steeds niet op. Fleurop moet na gaannof de stukken die ze op de site wel nagemaakt kan worden door de aangesloten bloemisten. Dat het iets afwijkt is niet meer dan natuurlijk maar dat het totaal niet lijkt, is niet acceptabel. Voor nu akkoord gegaan met het laatste bloemstuk omdat communicatie tussen Fleurop en bloemist ook niet optimaal is.

• Boeket

Fijne site voor mooie bloemen

Snel en gemakkelijk te bestellen. Foto op site kwam best aardig overeen met werkeljjkheid. Leveringskosten waren wat aan hoge kant. Bos bloemen was mooi verzorgd en fris. Wel wat veel groen waardoor minder ruimte voor de individuele bloemen. De ontvangers blij verrast. Dank.

• Boeket

Mooi boeket maar te laat bezorgd

Wij waren 55 jaar getrouwd en ik had een mooi boeket besteld, maar de bezorging liet maar op zich wachten. Uiteindelijk kwam het om 17.00 uur, vlak voor dat wij uit eten zoude gaan. Dus mosterd na de maaltijd!

• Boeket

Lekker simpel en snel te regelen en helemaal prima afgehandeld.

Lekker simpel en snel te regelen en helemaal prima afgehandeld.

Topservice

Fijn snel geleverd

• Boeket

Jammer dat de ameriles bijna helemaal uit is

Jammer van de bijna uit gebloeide bloemen

Erg zonde

Geen kaartje in de bus en uiteindelijk zelf bos ophalen. Voor €50 verwacht ik wat meer.

• Boeket

Een prachtig origineel boekt op tijd bezorgd

Zie boven

• Boeket

Zwaar teleurgesteld in de grootte van het boeket

Voor ruim 50 euro een “groot” boeket aangeschaft. Ik ben zwaar teleurgesteld dat mijn boeket het kleinste, maar tevens het duurste was van alle boekketten die de persoon had gekregen. Erg jammer, had graag vaker willen bestellen.

• Boeket

Snelle levering en mooi boeket

Bloemen vlak voor 14.00 uur besteld en toch dezelfde dag geleverd. Een mooie bos.

Gewoon TOP

Na contact met helpdesk ging het gewoon goed dus niet onnodigs melden is gewoon TOP

Prachtig boeket

Boeket was voor mijn collega. Ze was super enthousiast erover.

• Boeket

Super makkelijk, snel bezorgd, blije reacties.

• Boeket

Juiste bestelling op tijd geleverd

Positief

• Boeket

Mooie bloemen, ook aparte soorten!

Prima service, maakt niet uit waar in Nederland

• Boeket

Bestelling werd snel geleverd. Omdat het boeket voor iemand anders was, heb ik geen idee hoe het is aangekomen.

• Boeket N.v.t.

prima geregeld

bestelgemak

Zoals gewoonlijk goed

De eerste keer, dat ik gebeld werd, dat het boeket afgeleverd was… wel aardig, maar daar ging ik eigenlijk van uit.

• Boeket

Prima kerststal en goede bezorging

Een kwaliteits bloemist

• Boeket

Kleur is een grote teleurstelling

Ik had een kleurijk boeket gevraagd. Het boeket bestond voornamelijk uit roze getinte bloemen. Hierdoor was het nogal oubollig en naar mijn mening wat tuttig.

makkelijk te begrijpen website

De update dat het afgeleverd is geeft helaas niet aan wanneer het in ontvangst genomen is. (Daar waar ik de zelfde dag gekozen had en de email dit bevestigde bleek in werkelijkheid het boeket pas een dag later in ontvangst genoemen te zijn.

Super service!

Super service!

• Boeket

Fleurop helpt klanten om ruim tevreden te worden

De Fleurop website geeft een duidelijk overzicht over de goed geprijsde artikelen. De Fleurop klantenservice helpt snel en efficiënt om eventuele problemen op te lossen. Dat schept vertrouwen!

• Boeket

Fleurop blijft Fleur-Op !

Wat wil je nóg méér...

1 De Schutterij