Fleurop blijft Fleur-Op !

Wat wil je nóg méér...

• Boeket

Mooie verse bloemen geleverd en gaat lang mooi

• Boeket

mooie boeketten in een prima vaas

De collega's waren zeer blij met de mooie boeketten.

Bestelling en levering

Fleurop doet echt zijn best om bestellingen en leveringen naar wens af te leveren. De zorg en klantvriendelijkheid is groot, alsook tevreden klanten. Complimenten

Prachtig kerststal ontvangen

• Boeket

Ik had een liggend rouw boeket besteld en de data van zaterdag 16 dec om te laten bezorgen. Ik werd gebeld omdat de rouwdienst pas woensdag de 20 dec was en of ik dat wilde veranderen naar een latere data zodat de bloemen nog mooi waren op de dag van de dienst. Door verdriet heb ik daar totaal niet aan gedacht. Ik was super blij en tevreden met deze goede service van een super lieve vrouw aan de andere kant van de lijn. De man van onze overleden vriendin heeft een foto gemaakt van het bloemstuk en ik kreeg tranen in mijn ogen, zo mooi, ook het lint met onze boodschap en namen. Dank u wel voor de goede verzorging

verkeerd bezorgd helaas

We wilden een vriendin na ziekenhuisopname een welkom geven via Fleurop attentie. De bezorggegevens goed doorgegeven maar toch in verkeerde plaats bezorgd. De niet bedoelde ontvanger belde er over met de patiënt (telnr immers er bij doorgegeven) en kwamen via de tekst op het kaartje erachter dat wij de afzender waren en besloten het maar zo te laten. Bijna 30 euro voor een vreemdeling is prima maar hoort niet zo.

• Boeket

Supermooie bos bloemen naar het buitenland!

Gemakkelijk besteld, het boeket was niet te zien, het was dus een verrassing, en wel een mooie! Top!

• Boeket

Topservice (o.m. van Sjerp in Rotterdam)

De ontvanger bleek enkele dagen later thuis te komen dan gepland, waardoor het boeket niet afgeleverd kon worden. Dit is op een superklantvriendelijke manier opgelost. Ontvanger blij en ik blij! Met dank aan bloemist Sjerp in Rotterdam.

Mooie Bloemen

Mooie bloemen groter dan verwacht dus dat is geweldig!

• Boeket

Ook in het buitenland een verjaarsgroet

Aflevering was wel erg laat: pas aan het eind van de (verjaar)dag. En boeket bevatte lelies, terwijl die er op het plaatje niet in zitten. Lelies zijn namelijk gevaarlijk voor katten.

• Boeket

Prachtig boeket! Nog mooier dan op keuze foto

• Boeket

Mooi op gewenste tijd bezorgd. Alleen geen melding ontvangen dat het boeket was afgeleverd. Voor het bedrag vond ik het boeket wat karig

snel!

Volgende keer graag een berichtje, als je niet thuis was, in de brievenbus en niet geklemd tussen de voordeur,

Levert wat besteld

Optijd gelevert, is gebeurt wat ik verwacht

Super geregeld

Eenvoudig via website te bestellen. En de bloemist heeft een prachtige creatie geleverd.

Prachtig rouw stuk!

Echt een heel mooi rouwstuk. Net als de foto waarop ik de bestelling deed.

• Boeket

Zonder zorgen een boeket laten bezorgen

Heel gemakkelijk online een keuze maken welk bloemstuk het juiste cadeau is.

• Boeket

Ben tevreden over het geleverde product.

Product werd netjes en op tijd afgeleverd.

• Boeket

ik wacht nog op de factuur per mail

verder ok

• Boeket

lijkt totaal niet op boeket Winterliefde

wat een teleurstelling, dit is niet wat we uitgezocht hebben, het geleverde boeket lijkt totaal niet op boeket Winterliefde.

Kaartje klopte niet!

De bezorgde bloemen voor mijn dochter waren prachtig. Maar het kaartje klopte niet ! Mijn dochter was jarig, dus ik had een kaartje erbij besteld met ‘gefeliciteerd’. Bij de bezorgde bloemen zat echter een kaartje met een berichtje aan twee ouders: ‘pap, mam, we houden van jullie’’, ondertekend met twee onbekende namen.. dat was wel pijnlijk voor m’n dochter aangezien haar vader en ik niet meer samen zijn.

• Boeket

snel en correct verstuurd !

prachtige volle Orchidee, ontvanger was heel blij!!

Prachtig (kerst)boeket

Super vers en kleurig boeket

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ