Prachtig

Zo'n mooie combinatie die veel leek op de online foto.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Keurig boeket en perfect geleverd qua timing

Het bestellen ging eenvoudig en het werd allemaal keurig op tijd geleverd.

• Boeket

Eenvoudig, snel en goede kwaliteit

Voor herhaling vatbaar. De ontvanger was er blij mee.

• Boeket

Mooi boeket, op tijd bezorgd

Niet zo goed

Mijn bloemen besteld en betaald vóór 14:00 uur met de belofte dat ze dezelfde dag bezorgd zouden worden. De volgende ochtend belde iemand dat de bestelling was blijven ‘steken’ in het systeem. Na een telefoontje de volgende ochtend de vraag of de bloemen alsnog bezorgd mochten worden en dat het boeket dan groter zou worden als goedmakertje, ook hiervan was weinig te zien (zie foto)

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Goed de ontvanger was er blij mee

Uistekend

Zoals gezegd

• Boeket

Uitstekende service, doen wat ze zeggen! Voelt vertrouwd

Snelle bezorging, mooi boeket

Makkelijk in gebruik , snelle bezorging en ook een prachtig boeket

• Boeket

Snelle levering, makkelijk te bestellen

makkelijk

had orchidee besteld maar deze was niet beschikbaa, kreeg nu het onderstaande bezorgd!!

• Boeket

Heb diverse bestelllingen geplaatst, bestelling voor Woudenberg heb ik gezien: niet okee

Absoluut geen passende bos bloemen, bloemen leken niet vers, en boeket was ook niet passend gezien de gelegenheid (rouwboeket). Ik zal niet zo snel nog een keer via fleurop bestellen (iig niet voor Woudenberg).

mooi stuk afgelever

we hebben via de website mooi kerststuk besteld. Deze is keurig afgeleverd, het stuk was naar verwachting

Netjes geleverd

Mooi boeket en netjes geleverd

• Boeket

Fijn dat het de dezelfde dag bezorgd kon worden.

Makkelijk bestellen

De website is overzichtelijk en het boeket kon dezelfde dag geleverd worden.

Mooi kerststuk op tijd bezorgd

Mooi kerststuk op tijd bezorgd

Soepele service

Het afleveradres was niet eenvoudig in mijn geval. De meedenkende Fleurop medewerker was inlevend en loste het professioneel op. Echt geweldig. En zo kwam de mooie bos bloemen op tijd op de juiste bestemming aan. Kijk maar wat de ontvanger schreef onderaan de foto

• Boeket

Mooie bloemen, heel tevreden.

Mooie bloem, grote bos. Heel tevreden.

• Boeket

op afgesproken tijd geleverd en goed kwaliteit

heel goed

perfect afgeleverd

een goede keus geweest zeer tevreden

• Boeket

De ontvanger is blij met geschenk.

Fijn dat u informeert, ik heb n klacht die ik met u wil delen k ben niet tevreden over de geleverde bos bloemen. Ik vind het jammer dat er zo’n kleine bos is bezorgd. Op de website Fleurop zit de ‘midden’ wintergeluk bos er veel voller uit. Gelukkig is de ontvanger blij.

• Boeket

Hoe makkelijk kan het zijn!

Ruime keuze; echt goed

Amazingly easy

I live in the Middle East. I wanted to send flowers to a dear friend in Holland. It could not have been easier with Fleurop. Great website, delivered when promised and my friend was so pleased with her surprise. Will definitely use them again. Thank you.

Makkelijk bestellen

Mooi boeket