Geweldig boeket

Het boeket was nog mooier in t echt dan op de foto. Dank!

• Boeket

Prachtig boeket, netjes op tijd bezorgd!

Prima ervaring. Helaas wel steeds duurder om bloemen te bestellen.

Bezorging slecht

Als ik zo’n dure bos bloemen laat bezorgen en ze dumpen het bij de buren dan is dat niet ok. Ook waren de dure rozen na enkele dagen al niet goed meer.

• Boeket

Kwart voor 2 besteld. Zelfde dag bezorgd. Top!

• Boeket

het was een prachtige boeket!!

het was makkelijk te bestellen en een prachtig boeket

Goede ervaring

Opdracht naar wens uitgevoerd

• Boeket N.v.t.

Prima service. prompte bezorging.

Zie boven.

• Boeket

De ontvangers vonden de bloemen prachtig!!!

Het bestellen ging makkelijk. Ruime keuze aan bloemen en de ontvangers waren zeer tevreden met het boeket

• Boeket

Goede kwaliteit maar nieuwsbrief optie staat altijd aan

Wij bestellen een aantal boeketjes per maand bij Fleurop. Kwaliteit is prima en de bezorging loopt altijd goed. Enige minpunt in het bestelproces is dat het vinkje bij de nieuwsbrief altijd default aan staat of weer aan wordt gezet. Ik vind dat echt ouderwets webshopgedrag en niet klantvriendelijk. Wie zit er überhaupt nog te wachten op nieuwsbrieven, maar dat is een andere discussie

• Boeket

Super snel bezorgt en vriendelijk man boeket ook super mooi alleen jammer dat er nu al bloemen inzitten die verwelkt zijn

• Boeket

Hoi daar, Het mooie was, ik kreeg een foto via via doorgestuurd van de moeder die ik een bloemetje had gestuurd. En jullie hadden je aan de foto gehouden die ik gekozen had. Dat is echt super dus. Dank je wel, groetjes Carine. (jullie website had wel moeite met de straatnaam downloaden, of het was mijn computer? )

Prachtig boeket

Voor de verjaardag van mijn nichtje, liet ik een boeket bezorgen. Veel keuze en makkelijk te bestellen. Het boeket is prachtig.

Fantastisch boeket

Wat ik bestelde is het ook geworden!

Not what I ordered

The bouquet didn't have the flowers that were advertised, didn't look anything similar to what I ordered and I also ordered the big one and it didn't look big at all, it had more green leafs than actual flowers.... I ordered it because the person liked lilis and sunflowers and it had non.

Makkelijk en snel

Ik wilde bloemen in het buitenland laten bezorgen en dat ging heel makkelijk. Ik heb het boeket niet gezien dus die kan ik niet beoordelen. Maar svp nu niet (meer) spammen via de mail.

• Boeket N.v.t.

2 dagen later kwam het toch nog goed!

Op zaterdag een boeket besteld voor dochter in Zweden. Helaas niet ontvangen. Kwam dit omdat ik een verkeerd huisnummer gegeven had? Maar die buren waren ook de hele dag thuis. En ik had toch mijn dochter haar telefoonnummer gegeven? Dus op maandagmorgen contact opgenomen met Fleurop. Ik werd na een korte tijd terug gebeld. Bloemist in Zweden had niet geleverd omdat ze de persoon in Zweden niet konden bellen. Ze herkende het telefoonnummer niet. Domme ik. Ik had natuurlijk gewoon haar Nederlandse mobiele nummer doorgegeven zonder de toevoeging van landnummer. Hetzelfde met mijn eigen telefoonnummer.

Prachtige boeketten

Grote keus en variatie. Enige minpunt is dat niet op zondag wordt bezorgd. Zeker met emotionele gebeurtenissen is vervelend dat het 1 dag te vroeg wordt bezorgd.

• Boeket

Eenvoudig bloemen bestellen en correcte aflevering

Een verbeterpunt: Tijdens het bestelproces mist de ‘ terug’ knop om bij de tekst te komen en deze nog wat aan te passen. De enige optie is bestelling afbreken en overnieuw beginnen. Dat is natuurlijk niet handig…

• Boeket

Altijd mooie bloemen en altijd op tijd bezorgd

Af en toe verras ik een familielid of vriend(in) met een boeket. Ze zijn altijd blij en enthousiast over de kwaliteit van de boeketten, en ik kan erop vertrouwen dat de bloemist op tijd bezorgt. Erg fijn!

• Boeket

Zeer snel bezorgd met een tevreden klant

opmerkelijk

Afgelopen vrijdag probeerde ik bloemen te bestellen voor zaterdag. Als ik voor een bepaalde tijd bestelde kon dat. Niet dus. Ik heb toen een Fleurop zaak in Nieuwegein gezocht omdat de bloemen daar heen moesten. En dat kon wel. Lijkt mij handig als jullie de website aanpassen. Verder over de afhandeling door Fleurop Nieuwegein alle lof. Ook het boeket viel in de smaak bij de ontvanger.

• Boeket

Prima service. Goede informatie betr. bestelling. Mooie bloemen.

Prima !

Perfekt

Goed geregeld allemaal Simpel van achter de Ipad.

• Boeket

Kleine moeite, groot plezier!

Onze nieuwe collega was blij verrast met het prachtige boeket en voelt zich nu nóg meer welkom.

Geen bevestiging ontvangen

Het bestellen gaat prima en je krijgt een bevestiging. Maar daarna blijft het stil. Zijn de bloemen geleverd of niet. Bellen met de ontvanger is eigenlijk geen optie. Je moet dan de klantenservice bellen en die bevestigen 'ja hoor is afgeleverd'. Maar de mail van de bloemist komt nooit.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ