Prachtig boeket en op tijd.

Makkelijk te bestellen.

• Boeket

goede service maar niet voor herhaling vatbaar

Snelle service prima en aangezien de jarige niet thuis was, stond het boeket voor de deur. Jammer dat er geen tijden gekozen konden worden. Boeket viel tegen, beetje een ouderwets boeket

Prompte levering, goede kwaliteit

Mooi boeket en prompte afwikkeling

• Boeket

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Prima, alleen bezorgkosten een beetje hoog

• Boeket

Te veel groen, te weinig bloem

Het echte boeket komt niet overeen met het boeket afgebeeld op de site. Veel groen en niet dezelfde bloemen.

• Boeket

bestelling keurig op datum bezorgd. Mooi boeket!

Eerste ervaring

Heb een foto van het boeket voorbij zien komen. Zag er goed uit

Mooie bloemen

Prima geregeld

Uiteindelijk is het prima geregeld omdat ik een ander adres/ plaats heb gekozen. In eerste instantie geeft de site aan dat wanneer je voor een bepaalde tijd een opdracht geeft het dezelfde dag bezorgd wordt maar in de praktijk bleek dit niet mogelijk

Prima verzorgd

Alles keurig te bestellen online en stipte bezorging. Prijs boeket incl. iets aan de hoge kant.

• Boeket

Vlak voor 12:00 uur nog besteld maar dat was geen probleem.Er werd een prachtig boeket geleverd door een zeer vriendelijke bezorger!

Top.

Ondanks dat de ontvanger niet aanwezig was is het boeket toch in een zeer goede staat ontvangen. Het was een mooi boeket. Ook op afstand bestellen levert een mooi boeket op. Wat ook de waarde heeft die de verzender ervoor betaald heeft. Dus de service is super. Bedankt

Gewoon fantastisch

Een prachtig groot boeket waarin veel bloemen zaten en in verhouding weinig blad en groen ter opvulling! Precies zoals we wilden, zeker voor herhaling vatbaar!!

Prima geregeld

• Boeket N.v.t.

Goed op de hoogte gehouden van bestelproces

Werd prima verzorgd allemaal! Tip:stuur foto van boeket naar degene die het verstuurde. Niet elke ontvanger kan een foto maken om boeket te laten zien..kunnen we het beoordelen..

• Boeket N.v.t.

Niet wat ik besteld heb

Het is een erg tuttig boeket met duidelijk rest bloemen. Zeer teleurstellend.

UITSTEKEND

prima, gemakkelijk te bestellen om iemand blij te maken

Zorgzaam en adequaat

Ik bedacht ‘‘s nachts dat ik een verkeerde kleur als rouwboeket had besteld. Er werd gelijk de volgende ochtend actie ondernomen, terwijl de bezorging al in gang was gezet. Heel fijn, er werd zo goed op gereageerd! Nogmaals veel dank.

Altijd goed

Omdat ik al weer wat jaren in het buitenland woon bestel ik bloemen voor verjaardagen of moederdag. Mooie boeketten en bezorg datum altijd gerespecteerd. Heel tevreden met de service :)

• Boeket

Eenvoudig kunnen bestellen, keurig op tijd bezorgd en mooi boeket.

• Boeket

Het is een heel mooi boeket

Prima, goed op tijd en een mooi boeket

bloemen afgeleverd

Het fijne aan Fleurop is dat je vanuit België gemakkelijk in het buitenland kan laten leveren. Ik had echter gevraagd om levering op 25 november. De bloemen werden pas op 27 november afgeleverd en zagen er volgens mij niet super fris uit (foto als dank gekregen).

Ik ben helemaal tevreden

Schitterend boeket

Op de site een mooi boeket en kaart uitgezocht. Alles is goed en snel bezorgd. Super!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ