Bestelgemak is prima in orde

Ik vond het boeket een beetje magertjes voor het geld

Matig

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet Stop met spammen!

• Boeket

Mijn bestelling is niet bezorgd!

De bloemen die ik bestelde bij een overlijden in de USA werden niet bezorgd!

• Boeket

Heel mooi boeket en keurig snelle levering.

Heel mooi boeket en snelle levering.

• Boeket

Mooie bloemen geleverd, na vlotte bestelling en levering

Duidelijke site en snelle levering

Never ever

Hello! I would like to share my experience. Unfortunately, I can’t say that I am satisfied with your service. I ordered a bouquet for my friend’s 35 birthday, it supposed to be a surprise! First at all she received a wrong bouquet and after some time she received a call from your delivery driver letting her know that it wasn’t her bouquet, after that her bouquet was finally delivered. But you guys forgot to include chocolate I ordered with the bouquet!!! How in the world I can say that it was a pleasure experience? Disappointed!

volgende keer ander zoeken

boeket werd te laat bezorgd, met de fleurop gebeld . Daar werd mij verteld dat dit kwam omdat ik op een eiland woon, terwijl de bloemen wel op de bezorg dag op het eiland zijn aangekomen{ dit is door een familielid gezien bij het transportbedrijf die ze hier op het eiland bezorgt. Nu vind fleurop dat ik contact met het transport bedrijf had moeten opnemen, we hebben hier woorden over gehad met elkaar via de telefoon waarna ik op een gegeven moment heb gezegd dat ze er helemaal niks van snapt hoe het hier op het eiland werkt, ik woon hier al bijna 58 jaar. ik heb het gesprek beeindigd hierna. De bloemen waren prima! Volgende keer zoek ik een ander bedrijf Mvg Anita Birza

• Boeket

Snel bezorgd netjes op tijd goede kwaliteit bloemen

• Boeket

Mooi dat je je beste vriendin die op verre afstand woont zo kan verrassen

Een mooi boeket bij jullie besteld om te laten bezorgen. Het enige minpuntje was dat ik geen email ontving ter bevestiging en met de klantenservice contact op moest nemen. Maar de mevrouw via de app lostte 't keurig op.

• Boeket

Heel tevreden in een woord

Not zie bovenstaande

Prachtig boeket

Bloemen waren van goede kwaliteit en volgens levertijd op de site afgeleverd.

• Boeket

Snelle service en tevreden ontvangers

Vooral de klanten service via de app was geweldig, jullie mogen zeer tevreden zijn over deze dame!

• Boeket

Voldoende keuze boeketten en snel leverbaar bij de ontvanger.

• Boeket

mooi liggend boeket maar......

Het liggend boeket was zoals gevraagd 1 dag eerder aangeleverd omdat er al afscheid door de kinderen werd genomen. Toen wij 1 dag later op de begrafenis kwamen lagen de rozen er al verwelkt blij. dit was wel een domper.

Prachtig boeket

Prachtig boeket ontvangen. Hele makkelijke service.

• Boeket

Geweldig, zelfs dezelfde dag geleverd !

Op LinkedIn zag ik dat een goede klant hun 60-jarige bestaan vierde, Op zaterdag om 13.00 uur besteld en die zelfde middag nog bezorgd.

prachtig rouwboeket

Voor mijn vader een rouwboeket ' springerige warmte' laten maken. Altijd lastig via foto's en je weet niet wat de maat precies doet. Wij kozen voor een mooi boeket middenmaat. Zoals bekend zijn de kosten redelijk hoog, maar het was het dubbel waard. Werkelijk een prachtig boeket, dank jullie wel !

• Boeket

Prima service en zonder hobbels uitgevoerde opdracht!

Reactie van ontvanger was enthousiast en zeer positief

• Boeket

Bestelling in Duitsland zelfde dag bezorgd

Keuze menu duidelijk

Snelle bezorging, goede service

Ongepast

Na het bestellen van een rouwstuk heb ik inmiddels drie e-mails ontvangen binnen een week waarin staat dat Fleurop het leuk vind dat ik een bestelling geplaatst hebt. Ongepast, naar mijn mening.

Veel te klein voor een bos bloemen van ruim 50 euro incl bezorgen

Veel te klein voor een bos bloemen van ruim 50 euro incl bezorgen

Geweldige service

Je wordt van a tot z goed geholpen, bij twijfel over de naam en/of adres krijg je direct terugkoppeling..

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ