Prachtige bloemen

Prachtige selectie en heel mooi samengesteld.

• Boeket

Bloemen zijn niet op tijd voor de crematie geleverd

Ik heb bloemen voor een crematie besteld echter zijn deze pas naar de crematie bezorgd

Prima geleverd

Website makkelijk in gebruikt en bloemen juist oprijd verzorgd

Prima en professioneel

Goed assortiment, overzichtelijke website en makkelijk betalen via iDeal.

Het was prima

super makkelijk en overzichtelijk

goede en duidelijke webshop, en dag erna telefoontje gehad dat het al bezord was. echt top

• Boeket

Verrast en zeer tevreden!

Prachtig boeket, ruim boven verwachting en mooier en groter dan de afbeelding op de site. Enigsinds prijzig, maar voor wat ik ervoor kreeg was die gedachte snel omgezet naar tevredenheid.

• Boeket

te klein boeketje voor een te hoge prijs

rouw boeket besteld en in DK laten bezorgen tevens geen terug koppeling gehad van bezorging :(

Weinig voor veel geld

Een bos laten bezorgen bij mijn schoonmoeder. Ik geloof 36 euro, voor een bosje van misschien 7 takken... Schandalig

prachtig boeket

prachtig boeket

• Boeket

Een handige en makkelijke manier.

Ha ha ha ... zie bovenstaande zin....

• Boeket

Zelfde dag nog bezorgd, ontzettend fijn!

Aangegeven dat de bloemen dezelfde dag bezorgd mochten worden, en ze werden 5 uur later afgeleverd op het bezorgadres. Ongelofelijk! Ontzettend fijn!

• Boeket

Lijkt in de verste verte niet op wat ik heb besteld

Eerder eenzelfde ervaring gehad met een concullega van u en daarom deze keer voor Fleurop gekozen. Helaas is het nu niet veel beter: een totaal onherkenbaar boeket is afgeleverd, zowel in kleuren, samenstelling als in vaaskeuze. Ik kom tot dezelfde conclusie als toen: Waarom een grote varieteit aan boeketten aanbieden als uiteindelijk de bloemist carte blanche neemt en zelf iets kiest?!

Goed.

Netjes, attent en nauwkeurig.

Geweldig boeket

Mijn zus was aangenaams verrast zo’ n mooi boeket en een geweldige fles wijn. De foto is gelijk gedeeld met al haar vriendinnen zo blij was ze. Ook de reacties op de foto van het boeket met de fles wijn van haar kennissenkring waren hard verwarmend

Hele mooie bos bloemen

Mooie bos bloemen laten bezorgen bij een collega die er erg blij mee was.

• Boeket

In alle opzichten tevreden. Website, bestellingsproces, bezorging en de bloemen zelf, alles prima in orde.

• Boeket

Veel te duur en je krijgt niet waar je voor betaalt

50 euro betaald voor een medium boeket. Het boeket was zeker mooi maar niet voor de prijs van 50 euro. Dit had ik voor 25 euro bij de bloemist aan de overkant kunnen halen. Dit is al de tweede keer dat dit gebeurt. Veel te duur voor wat je echt krijgt.

• Bezorging N.v.t.

Teleurstellend

Ik wilde 2 boeketten laten bezorgen op huisnummer 16 en 18 van dezelfde straat. Met wel geteld 1 meter tussen de 2 voordeuren in. Hiervoor hoeft de bezorger maar naar 1 adres te rijden, 1 keer uit z’n auto te stappen en z’n arm iets uit te strekken om beide boeketten te bezorgen. Toch rekent Fleurop hiervoor 2x bezorgkosten. Ook na contact met de klantenservice. Dat is teleurstellend.

Prachtig boeket!

Een geweldige service. Makkelijk te bestellen, op tijd bezorgd en een super mooi boeket. Anemoon Dronten verdient een compliment!

• Boeket

Je hebt ruime keuze en mooie boeketten. Ondanks vrij laat in de avond besteld, toch de volgende dag geleverd.

• Boeket

Eenvoudige website, super service !

Groot bestelgemak, prachtige boeket en top service

Tegenvaller

Betaal bijna 28 euro voor veel groene takken

rommelige ervaring dit keer

Ik krijg bericht dat het boeket niet kon worden bezorgd terwijl het boeket wel bezorgd blijkt te zijn.

• Boeket N.v.t.

1 De Schutterij