prima afgewikkeld

zie boven

*****

• Boeket

Slechte communicatie en erg duur

Boeket besteld in pastel Ruim 40 euro Aan bloemen zat er bijna niets in en andere kleuren Bij het bestellen scheef ik een kaartje Hierin stond een typefout te laat gezien, direct na het verzenden heb ik Fleurop gemaild en kreeg binnen 2 min antwoord dat het niet veranderd kon worden de bloemist had de bloemen al Meegegeven met de bezorger “ dat kan dus niet binnen 5 minuten ( dus een bosje uit de voorraad ) Hoe dan ook Fleurop verdient hier erg veel aan

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Zeer snelle afhandeling

Aangegeven om bos bloemen dag erna te bezorgen. Gedacht dat dit pas bij geadresseerde in de middag zou gebeuren. Kreeg al in de ochtend om 08:30 app dat het was aangekomen. Gezien de gelegenheid was dit een perfecte afhandeling! Bedankt

Niet geweldig

Het was deze keer echt niet wat ik van jullie gewend ben. Zeker jammer. Jarige dame, die echt veel van bloemen weet, zie haar tuin. Zij vond het erg om te vertellen dat de bloemen niet geld of de moeite waard waren. Chocolaatjes vond ze heerlijk.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Keuze snel gemaakt, snelle service en snel bezorgd!

Echt super!

Supersnel geregeld. Besteld en dezelfde dag bezorgd. Site was erg duidelijk. Mooie bossen bloemen, in een woord top!

Goede en Snelle Service

Twee boeketten verstuurd i.v.m. condoleances. De pakketten welke zijn ontvangen werden als zeer mooi beschouwd. Het fijne is dat we zelf konden kiezen waar de pakketten heen gingen. Thuis / Locatie. Dank voor de snelle service. Wat bloemen al niet kunnen betekenen voor mensen in verdriet.

• Boeket

Dit maakt het heel gemakkelijk om een mooie bos bloemen vanuit het buitenland te bestellen.

Gemakkelijk en efficient met kwaliteit bloemen

Beautiful

Fantastic service

vlot en makkelijk

Zonder probleem snel kunnen bestellen en het boeket zag er prima uit.

• Boeket

Digitaal bestellen, betalen en bevestiging van bezorging werkt perfect, compliment.

• Boeket

Zoals elke keer, weer top

Altijd op tijd elke keer weer een leuk bosje bloemen kunnen uitzoeken. Helemaal top !!

Prachtige bloemen

Weer een prachtig boeket bezorgd Snel op de dag van de bestelling Top

Snel en eenvoudig

Gewoon goed

Prachtige bloemen snel geleverd

Jullie doen jullie naam eer aan. De ontvanger van deze mooie bos bloemen fleurde er helemaal van op. Snelle service, mooie bloemen. Top!

• Boeket

kwam netjes op tijd in Hongarije aan en zag er prachtig uit. niet echt het plukboeket wat ik besteld had maar misschien hebben ze dat daar niet

• Boeket

Goed maar niet meer zeuren om vijf sterren. Vandaar ook vier

Klasse!!

Bloemen zijn erg mooi en blijven ook lang mooi! Goede Service! Ben meer als tevreden!

• Boeket

Mooi, vers en snel verzorgd.

Prettig en snel.

Gewoon soepel gegaan!

Alles snel en goed gegaan, ook de bezorging zoals afgesproken!

• Boeket N.v.t.

Alles klopt bloemen , bezorging top!

• Boeket

Uitmuntende service door twee uiterst bekwame medewerksters van Fleurop.

Uitmuntende service door twee uiterst bekwame medewerksters van Fleurop.

• Boeket N.v.t.

Prachtig boeket

Bestelling van boeket was eenvoudig en de bloemen en samenstelling waren erg mooi

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ