Topservice

Prachtig boeket, op tijd geleverd! Alles naar wens. Vriendelijke en snelle reactie via klantenservice.

Easy peasy

Nog noontime een teleurstelling gehad

• Boeket

Mooie bos, op tijd bezorgd.

Ik had de duurste bos besteld, de ontvanger was er heel blij mee. Er zaten mooie aparte bloemen in. Ze heeft me een foto toegestuurd en dan vind ik het formaat van de bos toch iets tegenvallen. Als je de duurste bos besteld verwacht je echt een grote bos. Op de foto te zien heeft de bos een normaal formaat. Misschien is het op de foto niet goed zichtbaar. Maar verder prima!

Volledig betrouwbaar

Precies volgens planning, de bloemen afgeleverd. Fijn door mail daarvan op hoogte gehouden.

• Boeket

Bestellen was gemakkelijk, service snel, en boeket prachtig.

Boeket laat in de ochtend online besteld en vanuit het buitenland betaald. Fijn dat PayPal geaccepteerd wordt. Al vroeg in de middag bij mij ouders bezorgd, een prachtig boeket! Online is het altijd afwachten of het inderdaad zo mooi is als op de website staat, maar 100% in orde en verwachtingen overtroffen. Bedankt!

Professionele service

Boeket kon niet worden bezorgd i.v.m. afwezigheid en werd daar keurig over geïnformeerd per mail.

• Boeket

Bloemen besteld voor Australia. Prachtig boeket en snelle levering.

Slechte communicatie

Na een vlotte bestelling van een rouwstuk via de site bleef een bevestiging van aflevering uit. Ondanks dat ik er eerder die dag al over had gebeld. Dame klantenservice erg vriendelijk en meelevend, maar de grote duim omlaag gaat naar de bloemenwinkel die deze opdracht niet secuur uitvoerde. Heel vervelend omdat er al zoveel verdriet was om verlies van een dierbare. Het bloemstuk was wel mooi en zoals op de afbeelding.

• Boeket

boeket ziet er erg mooi uit !

erg goed geregeld.

Prachtig boeket

Het zag er nog mooier uit dan ik verwachtte.

• Boeket

Een schitterend boeket en geweldige service!

Door een onverwacht sterfgeval in de familie kon het boeket niet in ontvangst genomen worden. Maar ondanks dat het boeket al gemaakt was en klaar stond om bezorgd te worden was het geen enkel probleem om het een week later te bezorgen! Geweldige service en goede bereikbaarheid van de klantenservice. Wat mij betreft een absolute aanrader

Geregeld zonder zorgen

Fijn erop te kunnen vertrouwen dat het goed komt bij Fleurop, de boeketten zijn altijd een plaatje!

• Boeket

eerst slecht, maar wel goedgemaakt.

De boeket, die ik op maandag 30 okt jl ‘s ochtends bestelde en die in Milaan Italië die middag bezorgd moest worden, bleek niet leverbaar te zijn. Ik ontving een email of ik wilde annuleren of dat er een andere boeket gestuurd kon worden. Dat laatste heb ik bevestigd met het verzoek die vervangende boeket nog wel diezelfde dag te bezorgen.Dat is niet gebeurd. Later die avond heb ik u een boze email gestuurd dat ik ervan uitging dat er dan in ieder geval wel de volgende dag 31 okt jl. een mooie boeket bezorgd moest worden. Vervolgens hoorde ik niets meer. Toen ik dinsdagmiddag 31 okt jl naar Fleurop belde hoe het nou zat, bleek er in de middag inderdaad een boeket bezorgd te zijn, hetgeen mij niet gemeld was. Uiteindelijk dus toch nog goedgekomen, maar niet zonder kopzorg. Ik hoop dat mijn jarige dochter dus wel een mooie boeket heeft ontvangen. Zij zei van wel. Zij is op 1 november jarig en dat is in Milaan een feestdag, vandaar dat ik de boeket al op 30 okt bestelde voor alle zekerheid.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

redelijk

Ik zou graag een bevestiging mail krijgen wanneer het boeket bezorgd is. de werkelijkheid en de foto van het boeket verschillen ook duidelijk. dit boeket was eigenlijk te klein naar mijn mening

• Boeket

Niet zelfde boeket als wat ik besteld heb

Heb een plakboeken besteld met verschillende bloemen en ze hebben een klassiek rond boeket gemaakt met van alles 3 erin...erg jammer

Prachtige bos bloemen geleverd dezelfde dag nog en goede service

Prachtige bos bloemen geleverd dezelfde dag nog en goede service

super service

heel vriendelijk en snel geholpen.

Perfect!

Erg tevreden, alleen het bewerken van een persoonlijke kaart gaat via een smartphone nog niet zo gemakkelijk.

Geweldig mooie verrassing!

Gekozen voor het maandboeket, wat was dat prachtig! Mijn vader was zeer aangenaam verrast. De bestelling is gemakkelijk te plaatsen, bezorging en communicatie ging zonder problemen. Zeker een aanrader!

• Boeket

Makkelijk te bestellen Keurig afgeleverd Zou fijn zijn sls,er ook een aflever tijd indicatief kan worden meegegeven

super geregeld

• Boeket

Mooi boeket, op tijd geleverd, helaas niet zo mooi als op de site

Gied

snel en goed

Eigenlijk is er te veel keus aan boeketten bij de Fleurop (grapje). De ontvanger tevreden, de verzender tevreden. Wat wil je nog meer.

Super mooie bos bloemen

Super mooie bos bloemen