Zo jammer dat ik niet hoor of de bloemen bezorgd zijn.

Fleurop jullie maken prachtige boeketten. Ik krijg zelf het liefst via Fleurop bloemen. Als ik de bloemen bestel zou ik graag horen of ze ook geleverd zijn. Dat is wat ik mis. Liefs Judith

• Boeket

Het boeket is vele dagen later bezorgd

Erg jammer, het boeket is vele dagen later bezorgd. De ontvanger gaf ons aan deze eergisteren te zijn ontvangen terwijl het boeket op 27 oktober besteld en betaald is. Mogelijk is er iets fout gegaan in de bestelling/ online order?

• Bezorging N.v.t.

Ik ben 100% tevreden

Bloemen van goede kwaliteit geleverd. Na een week kreeg ik een foto gestuurd van het boeket dat er nog prachtig fris bij stond. De ontvanger vond het een prachtig boeket.

geen fraai boeket

Het Boeket viel tegen dat is jammer.

• Boeket

Site niet helemaal betrouwbaar, er komen extra kosten in rekening

Op zondag trouw boeket besteld en betaald voor famile in Canada. Alles correct gegaan via de site. Afleverdatum 1 dag later zoals vermeld dus top geregeld. Maandag niets. Dinsdag niets. Op woensdag gebeld, er is discussie met de leverancier in Canada over het bezorg bedrag, ik wordt teruggebeld. En dat gebeurt ook keurig. Ik kan of alles annuleren of 25 euro extra betalen voor de bezorging!!!! Bij de afhandeling op de site wordt niets vermeld van evt extra kosten. Nu heb je eigenlijk geen keuze meer, de familie verwacht de bloemen, nu al dagen te laat, of extra betalen. Voorstel om dit te halveren met Fleurop haalt niets uit. Ik kan evt een ander bedrijf zoeken wat wel in de buurt ligt van de familie. Goed geregeld Fleurop!

Makkelijk en volgens afspraak

Ik wilde simpelweg een bos bloemen voor iemand bestellen en kon uit de voeten met de keuzemogelijkheden. In andere gevallen zou ik het wel fijn vinden om ook te kunnen kiezen voor een bezorgtijdstip, maar dat was voor deze bestelling niet nodig. Dat zou wel een verbeterpunt kunnen zijn, eventueel natuurlijk tegen bijbetaling.

Leuk en gemakkelik

Het was leuk en eenvoudig om een bestelling te plaatsen. De volgende dag werd het boeket mat kaartje afgeleverd

• Boeket

Mooie bos bloemen, snel geleverd.

Mooie bos bloemen, snel geleverd. Uitstekende communicatie ook door te melden dat de bloemen zijn afgeleverd!

• Boeket

Zoals beloofd is het ook gedaan. Een prachtig boeket, op tijd geleerd en daar ook bericht over gestuurd.

Bezorger was een G

Bloemen bij mn vriendin laten bezorgen, alleen broertje was thuis met koptelefoon op Bezorger heeft een kwartier voor de deur gewacht om ze toch binnen te krijgen, verdient loonsverhoging en een kratje hertog

• Boeket

De keuze die je maakt op het scherm komt overeen met het daadwerkelijk bloemstuk.

uitstekend

had in de namiddag bestelt en meteen de volgende morgen bezorgd

Super, geweldig boeket

Idem

• Boeket

Totaal niet het boeket wat ik had besteld!

Had een herfst boeket besteld voor €35 dan mag je toch wel een mooi boeket verwachten voor dat geld, wat er is verstuurd is totaal geen herfst boeket en is het geld zeker niet waard!! Gewoon een lullig boeketje bezorgd. Ik bestel hier nooit meer…

• Boeket

Snelle levering goede kwaliteit bloemen

's Morgens besteld, 's middags al geleverd, mooie verse bloemen, nette bezorging, top service

Zoals altijd perfect

Prima vers boeket goed samengesteld. Eenvoudig bestellen en betalen. Tijdig bezorgd. Goed terug gekoppeld

• Boeket

Bos bloemen valt erg tegen voor de prijs die betaald is

Prijs en kwaliteit valt erg tegen, geen mooie bos bloemen ook niet mooi opgemaakt. Ik heb hier al contact over opgenomen.

• Boeket

Matige communicatie over bezorging rouwboeket

Nog nooit heb ik een probleem ervaren met Fleurop, maar nu net uitgerekend bij een rouwboeket ging het niet soepel. Na de bevestiging van de bestelling hoorde ik niets meer. Bij de uitvaart herkende ik niet het door ons bestelde boeket. Je gaat ook niet aan nabestaanden vragen of de bloemen wel bezorgd zijn. Navraag gedaan via de klantenservice. De reactie was dat het boeket bezorgd was om 17.47 uur. “Hopelijk weet je zo voldoende”. De uitvaart was om 11.30 uur! Teruggemaild dat dit zou betekenen dat het boeket 6 uur te laat was bezorgd. De dame van de klantenservice heeft de betreffende bloemist gebeld. Het boeket bleek al de dag ervoor te zijn bezorgd op verzoek van het uitvaartcentrum. De track & trace was alleen niet goed gekoppeld. Ik vind dit uitermate slordig, zeker bij dit soort gelegenheden en ook gezien het flinke bedrag dat we besteed hebben. Ook al lag de slordigheid bij de bloemist, Fleurop zou hier beter op toe hebben mogen zien. Ook herkende ik bij de boeketten niet dat van ons. Ik heb dus geen idee hoe het eruit zag.

geweldig

Goed en netjes afgehandeld

Prettige snelle actie

Goed geregeld

• Boeket

Makkelijk bestellen en bezorgen. Echte boeket vind ik tegen vallen mbt foto op website. En dus duur.

vanuit het buitenland familie en vrienden verrassen met een boeket

vanuit het buitenland familie en vrienden verrassen met een boeket

• Boeket

Mooie bloemen maar te laat bezorgd.

Collega is gaan verhuizen en de bloemen die zaterdag bezorgd zouden worden konden niet afgeleverd worden. Dit kan natuurlijk gebeuren alleen had ik daar graag terugkoppeling over gekregen. Omdat er vanuit haar geen reactie kwam over de bloemen heb ik er naar gevraagd en bleken ze niet afgeleverd te zijn. Maandag alsnog bezorgd maar de verrassing was er nu wel af. Bloemen waren prachtig!

Bloemen zijn niet bezorgd

Bizar. Ik betaal jullie 50 euro voor een boeket. Dan krijg ik een mail dat het niet bezorgd is. Verder niets. Ja zeg, zo werkt dat niet. Daar betaal ik toch niet voor??

• Boeket

Bestelling netjes uitgevoerd en op tijd.

Overzichtelijke site. Veel keuze. Fleurop is ideaal voor een bloemetje naar iemand, die je wilt verrassen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ