Fleurop maakt belofte waar!!!!

Prachtig boeket, goed verzorgd en op tijd bezorgd. Klasse!

Prima verzorgd

Goede keuze en eenvoudig te bestellen via de site.

Bestellen overzichtelijk

Voort het eerst bloemen besteld via fleurop Interflora. Bestellen gaat heel gemakkelijk, het invulformulier is overzichtelijk. Mijn bestelling, een boeket voor familie in Denemarken, is daar op de juiste datum ontvangen, en zag er, vertelden ze me, prachtig en verzorgd uit. Mijn volgende bestelling gaat weer via Fleurop.

• Boeket

mooi boeket en supersnel bezorgd

goede service zie ervaring in 1 zin

Uitstekend gedaan

Ik heb zaterdagavond 21 oktober jl. een rouwboeket bestelt en ik had ervoor gekozen om het maandagavond te laten bezorgen. Maandagochtend 23 oktober kreeg ik telefoon of het goed was dat het dinsdag bezorgd zou worden omdat ze nog met boeketten hadden voor de overledene. Hierop heb ik nee gezegd omdat ik graag wilde dat het nog bezorgd werd voordat de overledene de kist in ging. Toen zeiden ze aan de telefoon dat ze het gewoon maandag gingen bezorgen. Dit is ook gebeurt en toen in woensdag 25 oktober het boeket zag was ik er zeer blij mee.

niet volgens afspraak, boeket ging 3 dagen mee

De bestelling werd pas dinsdag eind van de middag bezorgd. Gevraagd was of maandag avond rond 19:00 of dinsdag morgen. nu werd t boeket eind van de dag geleverd terwjl de opening niet meer open was. Het boeket ging ook maar 3 dagen mee, voor die prijs, vind ik dat een hele slechte zaak en zal me 2x bedenken om nog een keer te bestellen. (foto is van de site)

Keurig

Ik werd gebeld door Fleurop dat het boeket welke we graag wilde laten bezorgen, niet te leveren was. Ze deed toen een voorstel voor een ander boeket. Dit is prima gegaan. Ik vind het alleen heel kostbaar om iets in Duitsland bezorgd te krijgen.

Een prachtig boeket

Na veel zoeken toch een mooi boeket gevonden. Hij werd in de ochtend door een aardige bezorger gebracht. Het was een prachtig boeket en iedereen vond hem prachtig. Dus volgende keer weer een bestelling bij deze bloemist in november.

• Boeket

Wat doe je als iemand 60 jaar getrouwd is maar niet meer samen kan wonen... Ik had 2 dezelfde boeketten voor 2 adressen. 1 adres werd niet herkend in het systeem maar het is perfect opgelost. Fleurop heeft onderling met de bloemist geregeld dat het boeket alsnog netjes werd bezorgd, op dezelfde dag als het andere boeket.

Zoons zijn tevreden

Makkelijk bestellen en betalen juiste dag bezorgd, mijn zoons waren blij.

Heel mooi bouquet

Makkelijk, snel en zeer goed resultaat, zowel de website, keuze, bestellen en het bezorgen. Dit vooral als je zelf in Noorwegen woont en je wilt bloemen in Nederland bezorgen! Met vriendelijke groet, Gondola Harmsen Guttormsen

was gemakkelijk en goed

De bestelling online ging gemakkelijk en bezorging was ook goed. Een puntje heb ik wel er stond geen afzender op

• Boeket

Goed product en goede service

Gezien de reactie van de ontvanger en mijn bezoek aan de web site,vond ik dit een uitstekende ervaring. Groet Hans Zeewolde

Jammer

Heb geen reactie/ mail ontvangen wanneer het zaterdag bezorgd is.

Heel erg tevreden

'S morgens half 10 bestekd..'s middags dezelfde dag,om 12.30 bezorgd!

• Boeket

Keurig op tijd bezorgd, prachtig boeket.

Snelle eenvoudige goede service

Eenvoudig te bestellen, makkelijke betaling en goede levering. Zeer mooi boeket wat de verwachting overtrof

Tegenvallend boeket

Veel te duur voor wat is geleverd. Op deze foto is het op z’n mooist gefotografeerd om ons te bedanken voor de bloemen maar in het echt was het vooral appeltjesblad dat overheerste en het boeket was veel kleiner dan verwacht

Prachtige bos

Via internet de bestelling gedaan. Op tijd bezorgd. De ontvanger blij verrast met een prachtige bos stuurde een foto. Ben zeer tevreden.

• Boeket

Bestelproces prima, maar boeket veel kleiner dan op afbeelding.

Het geleverde boeket voldeed niet aan mijn verwachting. Het was een summier boekt voor de prijs die ik betaald heb.

• Boeket

Uitvaartbloemstuk besteld voor mijn overleden schoonbroer. Prachtig boeket, op tijd bezorgd en super meegedacht met betrekking tot de tekst op de linten.

Prima als altijd.

Beetje komisch was dat deze geadresseerde het tweede, goudkleurige kaartje niet zag en dacht dat haar broer in Paramaribo de bloemen verstuurd had. Makkelijk recht te zetten natuurlijk.

• Boeket N.v.t.

Mooi, vers, maar magertjes.

prima hoor, Bos bloemen is vers, mooi maar, vind ik, magertjes, doorzichtig. zeker inde herfst met prachtige bladeren en grassen en accentkleuren in de bloemen kun je meer dan het boeket wat ik geleverd kreeg voor dezelfde prijs.

Tevreden!!

Netjes op de hoogte gehouden en boeket was erg mooi!!

• Boeket

17-10 rond 15u besteld en pas 20-10 in de avond afgeleverd.

Veel te traag. Bouquet was voor zieke collega en dan hoop je dat het maximaal 1 dag na bestelling (zoals op de website geclaimd wordt) wordt bezorgd. Voor mij geen fleurop meer.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ