helemaal top zoals altijd

Mijn nicht in Brussel was erg blij met het prachtige boeket

Fleurop deed het tòp!

Zelfs in het Spaanse buitengebied vonden jullie het huis dat midden in het grote niets ligt en waar een zilveren huwelijksjubileum te vieren was! Chapeau voor de goede vertaling van de Nederlandse routebeschrijving en voor de mooie bos bloemen die jullie Spaanse collega’s maakten. En dat ook nog vóór de siësta bezorgd! Kortom: Chapeau!!!

Betrouwbaar.

Boeketten bestel altijd bij Fleurop. Zeer betrouwbaar en altijd punctueel afgeleverd. Ook als de begunstigde niet thuis is, wordt het bij de buren afgeleverd en dan krijgt de opdrachtgever hiervan bericht. Echt T O P!!!!

Prachtige bos bloemen

En mooi op tijd bezorgd - mijn jarige buurvrouw was er heel blij mee.

Mooie bloemen en snelle levering

Leuk cadeau. Snel geleverd en mooie, verse bloemen.

Alles gebeurde zoals afgesproken

Super snel

Binnen twee uur na de bestelling kreeg ik al bericht dat het boeket bezorgd was.

Top service!Goirle

Mooie bloemen en snelle levering

Prima, verse bloemen

• Boeket

Pas op de dag zelf horen dat de bloemen niet eerder dan na 14.00 uur bezorgd kunnen worden

Zie boven

• Boeket

Ontvangen wat is besteld!

Via internet besteld en is ook netjes geleverd op de dag zoals gevraagd. Bloemen mooi en het extra (fles Prosecco) leuk ingepakt. Top service en kwaliteit! (*) Het enige wat mogelijk nog zou kunnen worden verbeterd is op de dag van levering bezorgen een indicatie van wanneer het wordt bezorgd.

• Boeket

Makkelijk iets te kiezen en goede terugkoppeling

In de opmerkingen had ik aangegeven dat het boeket na 18.00 uur bezorgd moest worden. Daar is helaas geen gehoor aan gegeven, het boeket is rond 13.00 uur 's middags afgegeven. Gelukkig was er op dat moment iemand thuis. Ben wel benieuwd of het boeket nogmaals wordt aangeboden wanneer iemand niet thuis is. Of dat je het dan kunt afhalen of iets?

keurige afhandeling

het mooi verzorgde rouwboeket werd precies op de afgesproken tijd in Zwitserland bezorgd. Dank!

goede communicatie!

Boeket in Engeland bestelt. Kon niet op de dag zelf (vakantietijd), maar gelukkig wel nog op tijd de volgende dag, dankzij uitstekende communicatie (telefonisch en per email door Fleurop).

• Boeket

Besteld mooi op tijd bezorgd en boeket zoals op de site. Erg tevreden.

Snel, goed, maar duur

Heel makkelijk te bestellen, snelle levering, maar daar betaal je dan ook voor. Voor veel geld een klein boeket, maar een groot plezier!

Prachtig boeket

Boeket precies zoals gevraagd. Op tijd geleverd bij mijn vriendin. Prijs-kwaliteit prima!

Prima geregeld, mager bosje

Jullie kunnen er waarschijnlijk niets aan doen maar voor het geld dat ik ervoor betaal wordt er een mager bosje bloemen bezorgd in Finland. De bezorging en zo is overigens prima verlopen.

Bos was maar met 1 soort bloemen

Netjes op tijd gebracht, Maar dit keer niet tevreden, had een gemengde bos bloemen besteld de zomerfavoriet en de grootste bos. Vond de bos voor dat geld aan de kleine kant en er zaten vooral 1 soort bloemen in en op de foto zag ik zeker 3 a 4 soorten en dat zat bij deze bos er niet in, vond ik jammer. Kon het toevallig zien omdat de bos naar mijn moeder had laten bezorgen, anders had ik het niet geweten. Heb er over gemaild, maar nog geen reactie hierop.

Overweldigend

Makkelijk Snel Compleet Redelijk betaalbaar Mooie reactie Blije mensen Hoop voor de toekomst

• Boeket

Gewoon goed, zoals het hoort

Makkelijk bestelproces (hoef geen account aan te maken), makkelijk betalen, snelle bezorging (voor 1400 uur besteld, zelfde dag nog bezorgd; ideaal als je al laat bent ;)), blije ontvanger. Allemaal winnaars.

• Boeket

Prachtig boeket en mooi op tijd bezorgd

Zie opmerking

Geweldig en duidelijk service

Prima geregeld

Geweldig!!!

Goede service Ik had een fout gemaakt over de tijd van bezorgen, dit hebben ze direct aangepast en keurig op de juiste tijd bezorgd Ik was erg blij !!!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ