prachtig boeket en snelle bezorging

Bij het uploaden van de foto loopt de site vast en moet ik alles opnieuw invullen.

• Boeket

Boeket viel zwaar tegen en geen kaartje van wie de bloemen kwamen.

Boeket viel tegen en geen kaartje met afzender beetje jammer

Veel keus

De keus aan boeketten is groot. Snelle en efficiënte website om je bestelling te plaatsen. Bezorging aan huis verliep conform aangegeven datum.

Prima geregeld

Mooi boeket, op tijd bezorgd.

Halve bestelling

De bloemen zijn afgeleverd op de afgesproken dag alleen de kaart die er bij gekocht is niet. Dit zorgde voor verwarring bij de ontvanger. Erg jammer

• Boeket

Zoals gewoonlijk weer uitstekend verzorgd door Mariska bloemen

Makkelijk besteld, snel geleverd en, last but not least, een schitterend boeket.

Voor 28,- zeer minimaal boeketje

Gekozen voor middelgroot boeketje met vaas. In het vaasje zitten 1 roos, 1 gerbera, 1 tak met paarse kelkbloemetjes en wat groen. Ik vraag me af wat er in de kleine variant van dit boeket zit. Zeer minimaal boeket dus voor 21,- waar dan ook nog 7,- verzendkosten bij komen. De volgende keer stuur ik de jarige wel gewoon een kaartje.

• Boeket

Zeer tevreden met de snelle bezorging van een prachtig boeket

Mooi boeket

Ik vond het niet een groot boeket

• Boeket

Op tijd en netjes verzorgd mooi boeket

• Boeket

Voor het bestelde bedrag n armoedig boeketje

Geachte, Ik bestel voor 35,00 aan bloemen, verwacht dan n keurige bos. Wat er geleverd is is ronduit schandalig, dit is de tweede keer dat mij dit overkomt.

• Boeket

Snelle service, duidelijke website, gemakkelijk

Snelle service, duidelijke website, gemakkelijk te bestellen en een heel mooi boeket

• Boeket

Mooi boeket op tijd bezorgd

Laat in de middag besteld voor de bezorging de dag daarop. Mooi op tijd die dag bezorgd en het boeket was vers en mooi met felicitatiekaartje. Prima!

Prima verzorgt.

Prima geregeld.

Alles netjes geregeld.

• Boeket

Boeket zag er zeer mooi uit.

• Boeket

nette en tijdige aflevering in buitenland

de bestelling in het buitenland werd zoals afgesproken op tijd geleverd

Mage boeket, slechte bezorging

Voor € 32,95 vond ik het boeket "mager". De bezorger heeft geen moeite gedaan om de klant te bellen of het boeket bij de buren te bezorgen, waardoor we het 5 km verderop op moesten gaan halen.

Toppers

De bos bloemen was precies zoals afgesproken (beeld). Mooi optijd bezorgd, ik zeg Toppers

Mooi boeket keurig bezorgd

De ontvanger was aangenaam verrast

Mooie bos, niet op tijd

Mooi boeket. Moest 10-10 afgeleverd worden op Terschelling maar kwam de 11e terwijl er wel werd vermeld werd dat het 10-10 afgeleverd was. Verrassing was dus weg

• Boeket

Duidelijk en goed geleverd. Mooie bos.

Niks op aan te merken. Duidelijke levering, mooie bos en blije moeder door mooie bos bloemen.

Bad

The flowers were a surprise for my friend's birthday and it was supposed to be delivered on 7th but it only arrived on the 8th

behalve de bezorging, prima

Er was geen bericht achtergelaten bij de ontvanger, zodat deze niets wist van een bezorging bij de buren. Ik heb na moeten bellen om te achterhalen waar.

Goede communicatie

Invulformulier duidelijk, waardoor het bestellen eenvoudig is. Daarna goed op de hoogte gehouden over hoe laat de bloemen afgeleverd zijn. Voor herhaling vatbaar.

• Boeket N.v.t.

1 De Schutterij