Dinsdag eind van de dag besteld de volgende dag netjes geleverd

Heel goed!

Productnr.: NL-10001103-2 heel mooi.

Service was uitstekend!

Door service desk DianaV behandelde correctie op mijn foutje op de kaart was uitstekend! Levering was ‘spot on’ en ontvanger vond boeket mooi!

Prachtig boeket

Gemakkelijk besteld en het was een prachtig boeket. Tijdige bezorging zoals ik had verzocht. Prima service

• Boeket

Nooit bericht gekregen over de bezorging

Ik heb van de ontvanger begrepen dat de bloemen bezorgd zijn, en dat het een mooi boeket was. Zelf heb ik van Fleurop geen bevestiging gehad dat mijn bloemen bezorgd zijn. Alle andere mailtjes heb ik wel ontvangen.

Ruim voldoende

Ik ben gewend dat als ik via fleurop een boeket bestel deze er prachtig uitzien. Dit keer vond ik het boeket minder mooi.

• Boeket

Fijne manier om een bos bloemen te bezorgen.

Snelle levering.

• Boeket

Ik heb het boeket in het echt gezien. Prachtig!

• Boeket

Een mooie bos bloemen, snel bezorgd

In de webshop is de bestelling makkelijk en duidelijk te plaatsen. Ook voor zakelijke bestellers. Vervolgens wordt een mooie verse bos bloemen snel en keurig bezorgd.

• Boeket

Wat fijn dat de leuke bloemen zo snel konden worden bezorgd op de ziekenhuisafdeling die ik had doorgegeven. Zo kon ik snel iemand een hart onder de riem steken. Dank!

Goed gedaan

Teleurstellend

De bos kwam totaal niet overeen met wat ze op de website beloven. Er zaten felle kleuren in terwijl op de site juist zachte kleuren weergegeven werden. Ook was de bos in volume maar de helft van wat ze je beloven. Om die reden gemaild omdat ik 30 euro toch best een fors bedrag vind voor een bos bloemen en al helemaal wat ik ervoor kreeg ( echt een zielig bosje ). Helaas werd mijn mail afgescheept met dat het bosje binnen de normen viel ondanks dat ik een foto mee heb gestuurd van de bos.. geloof me iedere bloemschikken zou spontaan in de lach zijn geschoten!

Pas ‘s avonds bezorgd…

Een dag van tevoren de bloemen besteld. De bloemen werden pas ‘s avonds bezorgd (ca. 20:30 uur). Jammer want dat was natuurlijk niet de bedoeling. Het was overigens een mooi boeket.

Prima ervaring

Alles is heet speditief verlopen. `s Morgens besteld, en kort na 15:00 afgeleverd, heel mooi bouquet. Uitstekende zaak.

• Boeket

The bouquet is stunning and my daughter is impressed and very happy!

• Boeket

Mooi boeket maar erg duur

Ik vind de prijs- kwaliteit verhouding niet meer oké

• Boeket

Geen oordeel als besteller van het boeket. Heb het boeket niet gezien immers.

Zie hierboven

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Werkelijk fantastisch!

Om 11:05 uur een boeket besteld en 45 minuten later een prachtig boeket afgegeven bij de geadresseerde! Zelden zo’n fijne service meegemaakt!

• Boeket

Mooi boeket maar niet wat ik besteld heb

Geel/oranje herfstboeket besteld. Bordeautinten geleverd. Volgens Fleurop binnen de marge. Zeer breeeed begrip. Erg jammer!!!

• Boeket

Heel goed en een mooi samengesteld boeket

heel slecht nooit meer

nadat ik 50min in de wacht heb gestaan en een mail heb geschreven nog steeds geen reactie. Waardeloos

Heel tevreden

Was de 1e keer fleurop internationaal!! Prima,mooie bloemen naar dochter in Zwitserland....

• Boeket

Sfeer van bloemen komt absoluut niet overeen met plaatje

Bloemen zijn een natuurproduct, geen bos is het zelfde. Maar als je een bos selecteert, verwacht je wel dat het in dezelfde ‘sfeer’ is. De bos die geleverd is , leken wel alle restjes bij elkaar en kwam niet overeen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ