Prachtig boeket en goede service

Het boeket kon niet bezorgd worden omdat diegene waar ik het aan stuurde niet thuis was en langer in het ziekenhuis moest verblijven. Er werd een kaartje in de bus gedaan en een paar dagen later werd er een nieuw, mooi, fris boeket bezorgd. Echt Top

Alles goed geregeld.

Ik had een fout huisnummer ingegeven en toch is het bloemetje goed bezorgd, na een telefoontje van Fleurop aan mij.

Vertrouwde onderneming

Ga uit van een bekende en vertrouwde naam.

• Boeket

Goede service v fleurop maar kwaliteit bloemen slecht

Ik hoorde vd ontvanger v t boeket dat de bloemen al na 4 dagen erg lelijk werden, ik heb t boeket zelf na 1 week nog gezien en t is zonde van mn geld geweest. Deze dame had meerdere boeketten ontvangen die dag van De korenschoof uit Lelystad en die waren allemaal heel snel verdord. Erg jammer

Superrrr

Niet normaal hoe snel bezorgd! Binnen twee uur was het boeket geleverd.

• Boeket

Mooi gebaar na teleurstellende ervaring

Boeket besteld voor onze jarige zus, tot haar ( en onze) teleurstelling was dit na een paar dagen al helemaal verlept (gedeeltelijk ook door het warme weer waarschijnlijk). Ik ben even naar de betreffende winkel (firma Bart v.d. Griend in Naarden) geweest om dit te melden. Ik mocht een vers boeket meenemen voor mijn zus, een positief en gewaardeerd gebaar!!

Fleurop van oudsher TOP

Wanneer ik bloemen van jullie krijg, kan ik er vaak 2 weken van genieten. Van de wat sterkere bloemen in het boeket zelfs 3 weken. De bezorgservice is keurig geregeld. Als de ontvanger belt hoe mooi het boeket is, zijn er 2mensen blij.

Uitstekend!

Prima website met mooie producten waar ruime keus in is te vinden. Service heb ik en ook de ontvanger van de bestelde bloemen als vriendelijk en zeer vlot ervaren! Top gedaan!

Mooi boeket

Nette bezorging

Snelle levering UK, mooi boeket

Snelle levering UK en een mooi boeket in de kleur wit geleverd precies volgens aanvraag.

• Boeket

Mijn schoonzus in Zuid-Afrika lag in het ziekenhuis en mijn bestelde boeket voor haar werd razend snel geleverd. Heel blij met jullie dienstlevering

• Boeket

Ik voel me bekocht als ik hoor dat er van het boeket na 2 dagen nog maar 3 bloemen over zijn

De dochter van de ontvanger van het boeket belde me gisteren om te vertellen dat er nog maar 3 bloemen goed waren van het boeket. Dochter is zelf bloemist geweest en sprak er schande van. Helaas had ze geen foto gemaakt van het overgebleven boeket. De 3 overgebleven bloemen had ze bij andere boeketten gezet. Voor €53,50 maar 2 dagen genieten van bloemen vind ik niet kunnen. Ik hoop dat u de bloemist die hiervoor verantwoordelijk was, uit uw bestand haalt.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Bloemen binnen 2 dagen dood

Ik heb een bloemstuk besteld om mensen sterkte te wensen omdat hun echtgenoot en vader is overleden. De bloemen hebben amper 2 dagen gestaan. Ik heb hier een klacht over ingediend maar die wordt niet behandeld omdat er geen foto is van het bloemstukje. Erg jammer want die mensen hebben wel iets anders aan hun hoofd op dat moment. Fleurop hoort gewoon een fatsoenlijk bloemstuk te sturen en niet iets wat maar 2 dagen staat. Ik vind het heel erg klantonvriendelijk en zal er ook nooit meer iets bestellen

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Helaas waren de rozen niet voorradig maar kwam er een goed alternatief

Bos rode rozen besteld voor onze trouwdag maar kreeg helaas op de ochtend van aflevering te horen dat deze niet voorradig waren en dat ook de bonbons op waren. In overleg met de klantenservice zijn we tot een goed alternatief gekomen maar blijft jammer. Wellicht is het goed om bij de bestelling aan te geven of iets wel of niet beschikbaar is om teleurstelling te voorkomen. Als ik dit geweten had bij de bestelling had ik wellicht gekeken of rode rozen nog ergens anders te leveren waren.

• Boeket

de verrassing telt. De persoon die het boeket onverwacht ontving was stralend gelukkig.

eenvoudig te bestellen en goede service

• Boeket

Overzichtelijke website snelle levering mooi boeket

Mooi

Mooie bloemen en snel bezorgd

Schitterend boeket

Heel mooi fleurig boeket en netjes geleverd.

Snel en top

Helemaal blij! Super snel geleverd met goede zorg

Makkelijk

Het bestellen gaat makkelijk en een ruime keuze voor elk budget

• Boeket

Fijne website met gerustgesteld bezorgd wordt

Top geregeld

Rond half 8 besloten de bestelling te plaatsen. Rond half 1 bericht dat het was geleverd. Super! Prijzig maar wel een leuke ervaring

• Boeket N.v.t.

Het online bestellen ging soepel.

Ik vond t gemakkelijk om te bestellen, bij een andere bloemen leverancier veel te ingewikkeld. De bestelling was naar wens en op tijd geleverd.

Positief

Ik heb vernomen dat het een heel mooi boeket was. Ik heb niet kunnen vaststellen om hoe laat het werd afgeleverd. Ik kreeg de indruk dat het laat in de middag was maar door het tijdsverschil (ik woon in het buitenland waar het 6 uur verschilt met Nederland) vergis ik mij misschien.

• Boeket N.v.t.

Het boeket kwam niet overeen met hetgeen wat is besteld

Het boeket kwam niet overeen met het boeket wat we hadden uitgekocht. Daarnaast was het middelformaat wat op de website was afgebeeld veel groter dan het kleine boeket wat uiteindelijk is bezorgd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ