Ik weet überhaupt niet of het bloemstuk is aangekomen.

Ik weet überhaupt niet of het boeket is aangekomen. Ronduit slecht

• Boeket N.v.t.

Tekst op kaartje kan beter.

De tekst op het kaartje wordt wel heel erg klein gedrukt.

• Boeket

Mooi boeket, volgens afspraak geleverd.

Het bestellen gaat heel gemakkelijk. Er is veel keuze in boeketten. Helaas heb ik nooit een bericht ontvangen dat het boeket is bezorgd. Ik heb hier zelf naar moeten vragen bij de ontvanger. Je krijgt geen bericht welke bloemist het boeket gaat maken/bezorgen dus je kunt er ook niet rechtstreeks heen bellen. Fleurop is na 17 uur niet meer bereikbaar.

• Boeket

Eenvoudig kiezen, bestellen en betalen via overzichtelijke site

Zie hierboven

• Boeket N.v.t.

Geen mail, dag later bezorgd

Besteld voor 13 uur, dus bezorgen op dezelfde dag aangevinkt.. Helaas kreeg degen pad een dag later de bos bloemen aangeboden en kreeg ik vanuit Fleurop gene bezorgbevestifing, zoals wel is aangegeven Besteld in Holtum, zuid limburg

Bloemen zeer kort houdbaar

De ontvanger heeft zeer goed voor de bloemen gezorgd en deze zo koel mogelijk gehouden. Helaas waren de bloemen na vier dagen op en lieten de zonnebloemen de kop hangen. Erg jammer!

• Boeket

Duidelijke gebruiksvriendelijke site en ruime keuze,

Heel tevreden, Fleurop komt afspraken na. Net voor 14:00 uur besteld en binnen 1,5 uur bezorgd, goed geregeld van Fleurop!

Prachtige bloemen, makkelijk geregeld

Werkelijk een prachtige bos bloemen. Online bestellen is makkelijk. Levering betrouwbaar. Ben al jaren klant en telkens opnieuw tevreden.. vind alleen dat prijs helaas ook hier omhoog is gegaan.

• Boeket

opnieuw een prima adres om bloemen te laten bezorgen

zie zin erboven

Zeer goed!

Was een boeket bestelling voor n tante in Melbourne Austraulie. Zij stuurde n foto en n mail dat het een prachtig vers (rode rozen) boeket is. Ben er blij mee in het verleden, bij n andere bezorger, geen goede ervaring gehad. Dank Fleurop!.

Niet goed!

Bij bestellen aangegeven: in de ochtend bezorgen. Gebeld tegen ongeveer 14.30 uur waar het boeket bleef. Konden ze me niet zeggen en dat er geen tijdstip kan worden afgesproken! Toen eindelijk tegen 17.00 uur het boeket werd bezorgd zat er een kaartje van Fleurop bij , waar opstond : bezorgdatum tijdstip adres Tijdstip dus! En wat stond er bij Tijdstip?? Geen voorkeur!!!! Nouja zeg GEEN VOORKEUR!! Dus u begrijpt, ik bestel never nooit meer bloemen via Fleurop!

Top boeket ontvangen

Op het laatste moment nog een wijziging doorgeven en die werd meteen doorgevoerd. Helemaal top.

Goed geregeld

S avonds laat nog besteld en de volgende dag keurig geregeld

Geen bemerkingen!

1 tip juist over review. Jullie vragen om upload foto boeket. Het lijkt me dat dan de reviewer afhaakt. Ik bestel immers voor iemand anders op afstand . Dan heb ik toch geen foto van een boeket?

• Boeket

Kan er altijd op vertrouwen dat jullie een mooi boeket bezorgen en op de juiste datum

mooi boeket, goed bezorgd

zoals altijd een prachtig boeket dat op tijd bezorgd werd

Prima verzorgd

Was een beetje huiverig omdat het voor de VS was, maar het is prima gedaan.

Fleurop levert

Prima op tijd geleverd voorzien met het kaartje en de bloemen en de bloemen staan er nog steeds mooi bij

• Boeket

Zeer tevreden, makkelijk te bestellen en op tijd afgeleverd, mooi boeket.

Zie boven

Supersnel bezorgd

Er moest met spoed een boeket naar Frankrijk ivm een overlijden. Overleg met de klantenservice waarin men echt helpend was. Het boeket was de volgende ochtend goed verpakt op de plaats van bestemming. Persoonlijk vond ik het klein voor de betaalde kosten, dat ligt natuurlijk bij de Franse bloemist. Ik mis wel een bezorgmelding.

Goede service!

Boeket besteld in Nederland en 3 uur later bezorgd in Italië! Een ongekende luxe!

Mooie bos optijd bezorgd

Makkelijk te bestellen, veel keus en dezelfde dag nog bezorgd bij de jarige. Fijne service! Wel even slikken wat een medium bos tegenwoordig kost!

• Boeket

Ik vond het boeket iel en vreemd samengesteld

Ik ben beter gewend als ik iets via fleurop bestel

• Boeket

kan ik iedereen aan raden

Ik had een erg goede reactie gekregen ik had een bestelling met een vaas helaas was deze niet mee geleverd

• Boeket

Mijn ervaring was geweldig tot mijn laatste bestelling...

{bestelling 50081047491} 4 dagen geleden heb ik bloemen besteld voor verzending naar Duitsland. In tegenstelling tot de andere keren kreeg ik geen bericht dat de bloemen bezorgd waren. Dus ik gebeld en het blijkt dat 4 dagen na het bestellen van de bloemen ze nog steeds niet geleverd zijn. Het lijkt erop dat jullie service goed is als het om leveringen in Nederland gaat, maar minder goed als het om internationale leveringen gaat. Ik raad u aan uw klanten op de hoogte te stellen van mogelijke vertragingen voordat zij in dat geval voor uw diensten kiezen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ