Zeer tevreden, makkelijk te bestellen en op tijd afgeleverd, mooi boeket.

Zie boven

Supersnel bezorgd

Er moest met spoed een boeket naar Frankrijk ivm een overlijden. Overleg met de klantenservice waarin men echt helpend was. Het boeket was de volgende ochtend goed verpakt op de plaats van bestemming. Persoonlijk vond ik het klein voor de betaalde kosten, dat ligt natuurlijk bij de Franse bloemist. Ik mis wel een bezorgmelding.

Goede service!

Boeket besteld in Nederland en 3 uur later bezorgd in Italië! Een ongekende luxe!

Mooie bos optijd bezorgd

Makkelijk te bestellen, veel keus en dezelfde dag nog bezorgd bij de jarige. Fijne service! Wel even slikken wat een medium bos tegenwoordig kost!

• Boeket

Ik vond het boeket iel en vreemd samengesteld

Ik ben beter gewend als ik iets via fleurop bestel

• Boeket

kan ik iedereen aan raden

Ik had een erg goede reactie gekregen ik had een bestelling met een vaas helaas was deze niet mee geleverd

• Boeket

Mijn ervaring was geweldig tot mijn laatste bestelling...

{bestelling 50081047491} 4 dagen geleden heb ik bloemen besteld voor verzending naar Duitsland. In tegenstelling tot de andere keren kreeg ik geen bericht dat de bloemen bezorgd waren. Dus ik gebeld en het blijkt dat 4 dagen na het bestellen van de bloemen ze nog steeds niet geleverd zijn. Het lijkt erop dat jullie service goed is als het om leveringen in Nederland gaat, maar minder goed als het om internationale leveringen gaat. Ik raad u aan uw klanten op de hoogte te stellen van mogelijke vertragingen voordat zij in dat geval voor uw diensten kiezen.

• Boeket

Boeket was maar 2 dagen goed. Daarna was het dood.

Ik bestel wel vaker een leuke bos bloemen voor m'n vriendin. Dit boeket was met een 2 dagen al dood en bleef ging het enorm hangen zoals op de foto aangegeven. Dit boeket is zeer slecht en zou ik niet nog maals halen. De andere boeketten waren prima. Ik weet niet wat er met deze aan de hand is maar het is dood zonde en persoonlijk vind ik dit niet het bedrag waard wat ik ervoor betaald heb. Ze heeft er amper een dag plezier aan gehad en daarna zag het er zo verlebbert uit.

• Boeket

Mijn 83 jarige vriendin was er blij mee.

Op de foto, die met de sms was meegestuurd kon ik de boeket zien. En ik was tevreden.

• Boeket

Printkwaliteit van fotokaart erg slecht. Bloemen snel slap

De fotokaart die ik bij de bloemen bestelde is vaag en met slechte kleuren afgedrukt op een standaard a4tje… de gemiddelde huis-, tuin en keukenprinter zou er iets mooiers van maken. Boeket is mooi, maar bloemen wel snel slecht (3/4dagen), al is het afgelopen dagen ook wel erg warm geweest.

• Boeket

De ontvanger was erg enthousiast over het boeket.

Het geleverde boeket was conform de foto en beschrijving op de site en de ontvanger was er erg blij mee.

Super mooie bloemen

Prachtige bos! Het is toch een beetje ‘spannend’ als je online bloemen besteld. Maar ze waren echt prachtig!

• Boeket

Makkelijke site en snelle levering. Jammer dat er bij bezorging geen bericht is achtergelaten dat het bij de buren afgeleverd is.

Mooi boeket, levering matig

Duidelijk gevraagd het boeket in de ochtend te leveren. Dit gebeurt niet maar je ontvangt geen bericht. Als je belt kunnen ze ook niet helpen.

Niks te klagen!

Niks te klagen!

• Boeket

Bezorgen op datum Mooie boeket Boeket staat nog zo mooi op tafel na vijf dagen

Prima geregeld

Mooi boeket, mooi op tijd geleverd.

bloemen zijn nooit bezorgd

ondanks een mail waarin stond dat de bos was bezorgd is dat nooit gebeurt en daar ben ik echt woedend over, omdat het nb mijn moeders verjaardag was!

• Boeket

De ontvangers waren blij verrast met de mooie grote bos bloemen!

Het is via de website makkelijk en snel te bestellen en het resultaat lijkt ook echt vrij goed op het plaatje. De bloemen stonden meer dan twee weken! Echt een aanrader: “stuur eens vaker een bloemetje”

• Boeket

Snel en een mooi boeket!

Prima!!!

• Boeket

Heel goede ervaring met Fleurop in Utrecht.

Nadat een boeket niet afgeleverd kon worden, ben ik goed door Fleurop gehoplen met een hernieuwde bezorging en daarbij een vers boeket! De communicatie hierover is prima verlopen. Vriendelijke en attente medewerkers. Veel dank!

levering supersnel en goed

Het boeket heb ik niet gezien, maar zag er goed uit op de site.

• Boeket

Afhandeling en boeketten erg tevreden alleen relatief duur

Afhankeling klantcontact erg tevreden Boeketten zelf erg tevreden Prijs hoger dan de andere aanbieders of de lokale bloemisten dus daarvoor niet altijd eerste keuze

Snelle service , zeer tevreden

Een dag van tevoren besteld en ruim op tijd bezorgd. Het boeket was vers en naar volle tevredenheid

Boeket niet bezorgd

Het boeket had ik een dag voor de bezorgdatum besteld via internet; het had moeten aankomen op de verjaardag van de geadresseerde. Maar de bloemist was het vergeten. Een dag later belde ik Fleurop om dit te melden; de bloemist werd direct gebeld en een paar uur later werd het boeket alsnog geleverd, met een doosje chocolade als goedmaker. Helaas een dag te laat.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ