Boeket niet bezorgd

Het boeket had ik een dag voor de bezorgdatum besteld via internet; het had moeten aankomen op de verjaardag van de geadresseerde. Maar de bloemist was het vergeten. Een dag later belde ik Fleurop om dit te melden; de bloemist werd direct gebeld en een paar uur later werd het boeket alsnog geleverd, met een doosje chocolade als goedmaker. Helaas een dag te laat.

• Boeket

Goed advies en heel mooi verzorgd

Rouwboeket met lint en tekst. Zeer tevreden over het resultaat.

Een prachtig boeket

Voor de eerste keer bij fleurop besteld, voorheen topbloemen, waar ik nooit kreeg wat ik besteld had. Zeer tevreden

• Boeket

Laat op de avond besteld en toch de andere dag bezorgd. Super service

• Boeket

Goede keuze en snelle levering

Goede keuze uit boeketten en snelle levering

• Boeket

Super bezorgd Goed geholpen na een zelf gemaakte fout snel opgelost

• Boeket

Mooie bos en dezelfde dag ql geleverd, top!!!

Was een prachtig boeket

Prachtig boeket, op tijd geleverd

Geweldig boeket

Ontvanger vond het een geweldig boeket

• Boeket

De bloemen vielen al uit bij bezorging en op klacht geen reactie

Je laat een bos bezorgen bij je ouders omdat ze 57 jaar getrouwd zijn. Bos van 40€! Er wordt een bos bezorgd waarvan de dahlia’s direct in kliko konden omdat alle blaadjes er af vielen en het groen is uitgedroogd en omgekruld. Kan een keer gebeuren denk je, dus je meld dit direct op dezelfde dag en verwacht van Fleurop een goede oplossing. Nu een week later…. Geen reactie ontvangen! Nooit meer dus! Als je niet eens een reactie ontvangt op je klacht?!?!?!?!

Klantgericht

• Boeket N.v.t.

Betrouwbaar en kwaliteit bloemen

Nadat ik de bloemen had besteld, had ik nog een vraag en die vraag werd binnen een hele korte tijd goed beantwoordt. De ontvangsten van de bloemen was dol enthousiast en stuurde me een foto. Prachtige bos met zonnebloemen en groen ertussen. Hele mooie kwaliteit.

• Boeket

Alles klopt ook de bezorging

Top altijd zoals besteld

Mooie bloemen en altijd zoals afgesproken.

• Boeket

Netjes op tijd geleverd en een mooi boeket.

De volgende keer weer.

• Boeket

Duidelijke site, gemakkelijk besteld en betaald, uitstekende kwaliteit bloemen en mooi samengestelde boeketten.

• Boeket

Fijn dat het zo snel kan, maar niet de juiste bloemen

De bloemen die ik heb besteld leken in de verste verte niet op de bloemen die bezorgd zijn. Ik had een boeket besteld in crème/pastel kleuren. Het boeket heeft rood en paarse tinten, kleuren die ik echt niet mooi vind.

• Boeket

Vlot geregeld en een mooie bloemen.

Alles snel geregeld en dezelfde dag bezorgd. Ik werd nog gebeld dat er te weinig rode rozen waren en of dat mocht worden aangevuld met roze rozen.het waren er 5 te weinig .ze hadden het nu mooi gemixed met rode en zozeer bloemen. Keurig geregeld dus!

• Boeket

Het Fleurop-personeel was zeer behulpzaam bij het voltooien van de bestelling

De bloemen waren prachtig en dezelfde dag nog bezorgd. Mijn tante was blij ze te ontvangen. Het was een leuke verrassing - en dat was het doel. As we say in Australia: "say it with flowers"

Niet best

De bloemen kwamen niet op afgesproken dag.

• Boeket

Bestelgemak en bezorging top! Boeket uitermate teleurstellend!

Ik ben eigenlijk niet van recensies schrijven, maar soms moet het gewoon. Zoals het in de titel vermeld staat gaat het bestellen en betalen gemakkelijk. Het boeket is daarnaast netjes bezorgd. Alleen het boeket zelf was wel heel karig voor €26,95 en ik kreeg ook nog te horen van diegene die hem heeft ontvangen dat na 1 dag al 1 soort bloem was verwelkt. Bij de Albert Heijn krijg ik voor €17,50 nog een groter boeket en staat langer. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dus! Jammer want alles ging goed en makkelijk, maar dit is wel de laatste keer dat ik voor Fleurop kies!

gewoon helemaal goed

snel contact, direct bevestiging, snelle levering! boeket werd zeer gewaardeerd

Goed geregeld

Prima op tijd afgeleverd,top

Nog niets ontvangen

Heb bos bloemen besteld voor afgelopen. Zaterdag 2 sept heb gister gebeld maar nog niets vernomen van een bos bloemen dus momenteel nog in afwachting van respons

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.