Nog niets ontvangen

Heb bos bloemen besteld voor afgelopen. Zaterdag 2 sept heb gister gebeld maar nog niets vernomen van een bos bloemen dus momenteel nog in afwachting van respons

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Erg tevreden

Aanrader

Prachtig boeket bezorgd

Na een kleine communicatie fout prima opgelost en een heel mooi boeket bezorgd.

• Boeket

Hele mooie bloemen, en snel geleverd

De bloemen die ik besteld heb zijn erg mooi, net als op de foto, en zijn netjes en snel geleverd.

• Boeket

Weinig waar voor je geld

Te klein bos bloemen voor het bedrag dat we moesten betalen.

• Boeket

Mijn dochter was blij verast en begon zelfs te huilen met de verrassing. De bloemen waren heel mooi. Enige was dat ik een tekst heb gezet waar kaartje stond maar die was niet gekomen met het boeket. Dus ze wist niet van wie ze waren. Maar al en al ben ik heel erg blij met jullie service!

Niet naar verwachting

Ik heb 30 aug 2 dezelfde bossen bloemen besteld. Een voor Marloes de Leeuw en een voor Elfri van Dongen. Het boeket van Marloes was prachtig en zoals op de afbeelding. Het boeket van Elfri van Dongen was heel matig. Er zaten enkele bloemen in en veel groen.(wat ze er uit heeft gehaald) En dat voor 32,95... Niet zoals besteld. 2 collega';s die ook contact hebben met elkaar. Dat geeft een scheef beeld. Kunnen we dit rechtzetten? Ik hoor het graag.

Blijdschap van de ontvangers

Prima verzorgd en op tijd bezorgd

Prachtig boeket ontvangen!

Voor onze nieuwe collega het boeket van de maand besteld en laten bezorgen. Ze waren netjes op tijd met bezorgen en de bezorger was heel vriendelijk. Ik had van te voren nog met de klantenservice van Fleurop gebeld over de bezorgtijd en de klantenservice ging gelijk de bloemist bellen. Goed geholpen en het boeket was werkelijk waar prachtig en heeft lang gestaan. Bedankt!

• Boeket

Snelle levering en prachtig boeket

• Boeket

Bloemen uitstekend, plaatsen bestelling lastig

Prachtig boeket. Plaatsen bestelling lastig omdat ik eerst een account moet aanmaken waar ik helemaal geen zin in heb.

Fijne serves

Fijn snel en makkelijk

Zeer good

Heel goede service

• Boeket

Keurig op tijd bezorgd en een mooi boeket

• Boeket

De familie van de overledene vond het mooi. Wij vonden het voor de prijs wel wat klein en er leken minder bloemen in te zitten dan op de foto.

• Boeket

Mooi boeket, nette bezorging inclusief kaartje en cadeau zoals besproken. Prachtig op tijd en vriendelijk

• Boeket

Prima geregeld en bezorgd!

Niets op aan te merken!

• Boeket

Beter verwacht voor wat je betaald!

Boeket was verwelkt, niet fris, zie foto. Daarnaast het bericht handgeschreven en op een slordig papiertje, niet netjes als je dit als geschenk geeft. Overal voor het bedrag wat je betaalt totaal niet waardig wat je krijgt!

• Boeket

Jullie zorgen voor een snelle en goede levering

Had in de ochtend een mooi boeket besteld, paar uur later bezorgd. Van de ontvangster kreeg ik foto van een schitterend boeket! Zeer tevreden over jullie.

• Boeket

Mooie bloemen en dezelfde dag al bezorgd

Het bestelproces was makkelijk. De bloemen waren mooi.De ontvanger was er erg blij mee. Ik vind alleen de bezorgkosten erg duur. Maar ja,het is niet anders.

Mooi assortiment

Ik vind de wilde boeketten top. Wat ik heb gemist is een mail waarin wordt aangegeven dat het boeket bij de ontvanger is bezoegd.

• Boeket

Hele mooie bloemen, bezorging wat minder

De bloemen waren erg mooi. Wij lieten ze bezorgen en de ontvangers waren niet thuis. Geen briefje ontvangen (misschien vergeten?). Jammer dat de bloemen niet in een kartonnen bak met water werden bezorgd. Degene die ze heeft aangenomen heeft ze anderhalve dag zonder water bewaard (niet zo handig), waardoor de bloemen niet meer hersteld zijn. Best zonde voor zo’n prijzig boeket.

Helemaal goed!!

Alles perfect!

goede service mooie bloemen

• Boeket

Makkelijk besteld en belangrijker, mooi boeket.

Zie boven! Leuk om zo'n boeket te geven!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ