Mooie bos bloemen, snelle service.

• Boeket

Geweldig samengesteld boeket en probleemloze bezorging!

Gemakkelijk besteld, afronding bestelling en de foto die de ontvanger of -ster had gestuurd echt vergelijkbaar en mooi met wat je bij Fleurop hebt besteld!! Waarvoor dank!!

Heel teleurstellend

Boeket afgegeven bij de buren van Mevr. Casparelli. Mevrouw blijkt helemaal niet thuis te zijn. Waarschijnlijk is zij bij haar kleindochter in Zwitserland Wat is er dan met het boeket gebeurd, waar is het gebleven??? Ik snap er niets van, heb haar een aantal keren geprobeerd te bellen ,maar de telefoon blokkeert meteen. Ik wil weten waar het boeket is terecht gekomen !!! Ook vanochtend gebeld maar meteen eindigt de oproep. Ik woon in Den Bosch en kon helaas niet naar haar toe op haar verjaardag vandaar de bloemen via jullie gestuurd. Gek dat ik niet weet wat ermee gebeurd is. Ik zou het fijn vinden als jullie er achter aan gaan en laten weten hoe dit zomaar kan. Dus geef niet zomaar een boekt achteloos af. Ik eis een goede uitleg en bon of geld terug. Mijn telefoonnummer hebben jullie Marian van Mierlo

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

prima geregeld.

Prima geregeld. Bericht gehad van aflevering, bos was precies gelijk aan de bestellingsfoto.

Bloemen waren 3 dagen te laat geleverd

Mooi boeket maar 3 dagen te laat geleverd

Super goes

Prachtig boeket bloemen besteld super snel geleverd en de kwaliteit is top !

• Boeket

Om 11.00 uur boeket besteld, einde middag afgeleverd in Wales UK. !! Geweldig.!!

Goed geregeld.

Aanbod is opgevolgd, ontvanger tevreden....en verrast! En daar gaat het maar om.

Prima, geen klachten.

Fleurop levert op tijd, boeketten zien er mooi uit. Makkelijk om te bestellen en om te betalen.

Geweldige en snelle service

Fijn dat op dezelfde dag van de bestelling ook bezorgd kan worden.

• Boeket

's avonds laat bloemen besteld voor iemand in het ziekenhuis, deze waren de volgende ochtend vroeg al geleverd en iedereen maakt complimenten over de bos.

Bos was beschadigd

Bos was beschadigd en meerdere bloemen al een eind uitgebloeid.

Prachtig!

Prachtige bos bloemen en een hele lieve bezorger!

makkelijk

persoonlijke boodschap en foto is mooi

Vooral zo doorgaan!

• Boeket

Geweldig geen enkel probleem.

Geweldig ik was er blij mee

Mooi boeket

Boeket werdt keurig op tijd geleverd. En was op zich voldoende

Goed geregeld!

Product komt aan op de gewenste datum, voldoet aan de verwachtingen! Ziet er prachtig uit en er wordt mooi werk geleverd!

Goede bloemen

Goede bloemen en correcte levering

Mooi boeket!

Als je een blije reactie met foto van de ontvanger krijgt weet je dat het voor herhaling vatbaar is. Dus als er weer iets te vieren is zeker weer een nieuwe bestelling bij Fleurop!

Super service!

Snel en betrouwbaar.

• Boeket

hoge kwaliteit en snelle bezorging

De ontvangster was erg tevreden over het boeket

Goede service na klacht

De bloemen bleken na een week nog niet geleverd te zijn. Aansluitend daarop heb ik een slechte review achtergelaten waarop direct vanuit Fleurop actie is ondernomen. Achteraf bleek dat het door omstandigheden bij de ontvanger niet gelukt was de bloemen niet te leveren. De communicatie vanuit de bloemist ontbrak in deze situatie maar Fleurop heeft dit keurig opgelost. Samen met deze bloemist hebben zij er alles aan gedaan om een nieuw boeket te leveren. Heel blij mee en fijn dat er zo'n goede service gegeven is.

• Boeket N.v.t.

Klein boeketje

Boeket op tijd bezorgd. Maar zag later een foto van het boeket en ik schaamde me , zo klein, een paar bloemetjes voor €25,95. Schandalig

Goed!

Bezorgd op de afgesproken dag en een bericht gekregen dat het was bezorgd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ