Snel, handig, het was n prachtig boeket.

perfecte bezorging, mooie bos

mooie natuurlijk samengestelde bos - ontvanger stuurde mij een foto - en de bos werd zoals beloofd de vlg dag bezorgd. enige puntje: íetsje groter had wel gemogen, maar toch, goed gedaan.

Bloemen vrij prijzig

Bloemen zijn vrij prijzig . Bijna €25,- voor een klein boeketje. Voor een kaartje ook nog €1,50 moeten betalen . Er is geen mogelijkheid om een klein wit kaartje aan het boeket te hangen. Aflevering is op tijd gegaan.

• Boeket

Niks bezorgd en geen briefje achtergelaten (ondanks dat de klantenservice aangaf dat dat wel zo was)

Besteld op zaterdag, niks afgeleverd en ook geen briefje in de bus.

• Boeket N.v.t.

Prima !

Ging heel goed en makkelijk...

Snel geregeld!

Onverwachts bloemen besteld aan het einde van de middag. Een mooi boeket uitgekozen en de volgende dag is deze bezorgd.

• Boeket

Makkelijk te regelen, dag erna al bezorgd

Zie boven! Hoe kan ik een foto van een boeket maken dat ik 250 km verderop heb laten bezorgen?

Top service!

Bij welk boeket ik een vaas kan bij bestellen was niet duidelijk. Maar snel kreeg ik via persoonlijk contact daar een antwoord op. Bedankt!

Heel mooi

Heel netjes op tijd afgeleverd bedankt

Prima verzorging

Het bestelde ziet er prima uit zoals op het plaatje.

Mooie bloemen, snelle levering

Fijn dat het boeket zo snel bezorgd kon worden

100% klantvriendelijk!!!

Er ging iets mis met de bezorging van een boeket. Zowel de telefoniste van Fleurop als de bloemist hielpen met het corrigeren en aanvullen van een bezorging. En dat niet vlug-vlug, maar rustig, meedenkend en bijzonder aardig tegen de ontvanger. Dit tweetal, telefoniste en bloemist, verdient een groot compliment! Een voorbeeld van klantvriendelijkheid, vakmanschap, aandacht en empathie. Ik ben blij dat ik door u beiden werd geholpen!

helemaal tevreden

Degene voor wie het boeket bedoeld was, stuurde mij een bedankje met de foto van het boeket dat zij via Fleurop ontvangen had. Het zag er prachtig uit en de dank was groot. Hulde dus aan uw adres!

• Boeket

Op dezelfde dag nog kersverse ouders kunnen feliciteren met een prachtige bos bloemen, zelfs bezorgd in het ziekenhuis!

Prachtig boeket!

Snel en netjes afgeleverd!

Prachtig boeket. Snel geleverd

Prachtig boeket dat snel geleverd was. Klasse!!! Vanuit Florida, USA.

Prima ervaring

Mooie bos van goede kwaliteit. De ontvanger is zelf bloemist geweest en was er erg blij mee. Goede geld-kwaliteitverhouding.

• Boeket

Dit keer was de service niet goed

De bloemen waren netjes afgeleverd en mooie bos ook, maar had ook fles prosecco bij gekocht omdat mijn vrouw jarig was. Maar de bezorger bracht alleen de bloemen want de fles was die door de drukte vergeten en werd de volgende dag bezorgd. Dan is de leuke verrassing er wel vanaf, dus beetje jammer dat de bloemenzaak die deze order krijgt er zo mee omgaat. Bloemen prima, service slecht.

Prachtig boeket. Perfecte bezorging

De jarige was heel blij met het boeket. Ze vond het prachtig en de bezorging was perfect

• Boeket

Mooie bos bloemen , bezorging ruk

Het is makkelijk om een mooie bos bloemen via de website te bestellen. Een bos rozen van ruim €60,- verwachten je wel kwaliteit van, maar vrijdag geleverd, maandag al hangen…. Daarnaast bezorgdag vrijdag, maar op het allerlaatste moment van de dag bezorgt. En dus denk ik oude bloemen.

Perfect geregeld

Goed uitgevoerd

• Boeket

Mooi boeket bloemen en op tijd geleverd, super!

Goed gedaan.

Professioneel en betrouwbaar

• Boeket

Snel, goede keuze en zelfs wat ik vergeet komen ze me vragen.

Zelfs op het laatste moment en in alle hectiek weten ze mijn bezorging in orde te brengen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ