Een mooie bos bloemen voor een jarige.

Bestellen is redelijk eenvoudig en de bos bloemen kwam zeker overeen met de foto.

• Boeket

prima geregelt - erg mooi boeket

alles goed gegaan.

• Boeket

werd niet op de dag bezorgd zoals ingevuld.

boeket op een andere dag gebeld. heel jammer!!

• Boeket

Makkelijk besteld en keurig bezorgd.

Boeketje besteld en het is netjes bij mijn jarige schoonzus gebracht.

• Boeket

Prachtig boeket werd keurig op tijd bezorgd.

Prima, goede kwaliteit van bloemen.

• Boeket

De bestelling is naar wens verlopen, zoals je mag verwachten !

Prachtig boeket

Een prachtig boeket. Steun voor een verdrietige gebeurtenis.

Alles naar wens gegaan

• Boeket

Helemaal top. De ontvangers waren blij verrast, ook over de kwaliteit van de bloemen.

Fleurop doet meer dan het belooft. Topkwaliteit. Ga zo door!

Grandioos

Zeer tevreden .Bezorgde bloemen met cadeau naar Polen nog mooier als op de afbeelding.

• Boeket

Prima service met mooie opties

Positieve ervaring: veel keus, bestelgemak en bij opmerkingen had ik een verzoek geschreven dat ook werd gehonoreerd. Zeer bedankt!

Fantastische bos bloemen

Omdat ik graag een bos bloemen aan een kennis wilde geven die niet bij mij in de buurt woont heb ik via Fleurop een bos besteld. Het is heel goed verlopen, het was een hele mooie bos en op tijd bezorgd.

• Boeket

Makkelijk en snel en mooi

Zo geregeld, familie in Amerika was heel blij met de mooie bos bloemen voor hun 50e trouwdag

Te trage reactie via website

Te trage reactie via website

• Boeket

Mooie bloemen, erg duur en hoge bezorgkosten

Fleurop levert mooie bloemen, helaas zijn ze wel vaak erg duur. Jammere is dat je 6,95 bezorgkosten moet betalen, wat icm een lokale bloemist natuurlijk erg veel is. Daarnaast slechts 1 bezorgpoging gedaan waarna de ontvanger deze zelf kon ophalen.

• Boeket

Hele mooie bos bloemen dezelfde dag nog bezorgd. In Duitsland!

• Boeket

Had bloemen besteld voor Zwitserland en dat is een mooie bos geworden en op tijd afgeleverd

• Boeket

Mooi boeket bestelt voor mijn schoonmoeder in een vorm van een opstekertje. Ze was blij met de verrassing en ze vond de bloemen erg mooi en zeer fleurig.

Goed en vlot geregeld

Duidelijke website, snel en makkelijk besteld en zelfde dag nog bezorgd!

• Boeket

het bloemetje kwam 2 dagen te laat!

Mijn zoon was 25-7 jarig en hij was thuis. Toch heeft de bezorger niet veel moeite gedaan om te zorgen dat het bloemetje die dag afgeleverd werd. Ik had nb het tel nr van mijn zoon niet voor niets doorgegeven. De dag erna waren de buren weg en de dag hierna kon hij pas het bloemetje krijgen, dat was niet de bedoeling geweest dus twee dagen te laat!

• Boeket

Fleurop heeft mijn opdracht professioneel aangepakt.

Het contact liep heel soepel en plezierig.

• Boeket

Goed afgeleverd in het buitenland

Correct en op tijd afgeleverd in het buitenland

Mooie bloemen

Mooi boeket maar niet bezorgd op de dag van bestelling ondanks voor 14.00 uur besteld dezelfde dag bezorgd

Goed geregeld, ook in Spanje

Prachtige bos bloemen, tijdig geleverd volgens de afspraken. Top!

Goed geregeld

Op korte termijn besteld en geleverd. Bloemen waren vers en mooi.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ