Prima snelle bezorging

Mooi boeket

Was een mooi boeket en op tijd bezorgd TOP

Onzekerheid top

Ik had vrijdag 18 augustus vanuit Leeuwarden een boeket besteld om op zaterdag 19 augustus te laten bezorgen bij mijn zus in Zwolle ivm hun 30-jarig huwelijk. Toen ik dan zaterdagochtend 19 augustus om 11:15 uur een berichtje kreeg dat het boeket bezorgd was, verwachtte ik een bedank-berichtje van mijn zus. Dat bedankje van haar kwam pas maandag tegen 17:00 uur. Ik vroeg mij voor dat tijdstip af of het boeket wel écht bezorgd was bij mijn zus. Achteraf bleek het bij de buren bezorgd te zijn. En zij gaven het maandagmiddag aan mijn zus toen deze thuis was. Prettig zou zijn dat een duidelijker melding gedaan wordt van waar een boeket bezorgd is en niet zondermeer de kale melding dat het bezorgd is, want ik werd werkelijk bezorgd over de betrouwbaarheid van het bezorgingsbericht. Allicht een aandachtspunt voor de directe toekomst. Met dank en groet, K. Bos, Leeuwarden.

Teleurgesteld

Bloemen zijn na een dah uitgebloeid en hangen slap

Mooie bos, wel wat ‘zuinig’

Mooie bos, keurig op tijd bezorgd. Niet héél veel bloemen voor je geld. Maar goed, daar staat een goede service tegenover.

Ik was teleurgesteld

Omdat ik geen bedankje kreeg vd ontvanger van het door mij bestelde boeket, heb ik uiteindelijk aan haar gevraagd of ze het boeket had ontvangen. Het antwoord was: ik heb wel een boeket ontvangen maar er zat geen kaart bij…. Dit is natuurlijk geen goede gang van zaken. Ik ga hierover een klacht indienen wanneer ik terug ben van vakantie Ps ik had wel een kaart besteld en betaald

• Boeket

Besteld en dezelfde dag nog geleverd, top!

Bestellen ging zeer vlot, ook kreeg ik gelijk bevestiging van mijn bestelling. Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen is zeer prettig. Ik ga hier zeker vaker een bloemetje bestellen!

Prima verzorgd en geleverd

Precies zoals ik gehoopt gehad was de levering door Fleurop !

• Boeket

Supersnel en netjes geleverd. Mooie bloemen.

Het boeket is mooi en heeft de kwaliteit zoals de afbeelding op het voorbeeld online. De bloemen werden netjes en vlot geleverd en de communicatie was goed. Tevreden!

• Boeket

Hopelijk een mooie bos bloemen geweest

Het bestelproces was prima. Zou graag een foto ontvangen, digitaal, van de bos die uiteindelijk wordt gestuurd. Zoiets vraag ik niet aan degenen die ik bloemen stuur. Maar het is dan moeilijk om de mate van tevredenheid over Fleurop te geven.

prachtig boeket

Fleurop heeft een ruime keuze in rouwboeketten. Het werd afgeleverd op de afgesproken datum. Ik kreeg dit van de ontvanger te horen. Tip: Het zou fijn zijn als er een email bericht gezonden kon worden dat het boeket afgeleverd is.

Mooi boeket

Het boeket is mooi verpakt bezorgd. Mijn vriendin was er erg blij mee. Ze zit er nu volop van te genieten.

• Boeket

Mooie bos bloemen keurig op tijd bezorgd

• Boeket

Boeket en vaas keurig bezorgd, mensen waren er blij mee.

Een boeket met vaas besteld, werd keurig verzorgd afgeleverd op de overeengekomen tijd.

Prachtig boeket

Enige opmerking die ik heb was dat het spannend was of het bloemstuk geleverd was, gelukkig zag ik het liggen op de begrafenis. Had namelijk geen track and tracé gekregen en laar in de middag, paar uur na de begrafenis pas een bericht dat het geleverde was.

makelijk bestellen

duidelijke internet pagina

Prima service!

Ruime keuze en goede levering!

• Boeket

Mooi boeket bezorgd, tevreden klant

Zoals normaal gewend

Deze bestelling kwam correct en op tijd…, zoals het hoort…

Supercontent

Mijn wensboeket werd snel en correct geleverd; dankjewel

• Boeket

Netjes bezorgd, mooi boeket.

Mooi boeket werd op aangegeven dag bezorgd.

Site is overzichtelijk

Vind het alleen moeilijk te kiezen omdat alle bossen op elkaar lijken, verschil maakt dan de prijs

Mooi en vers boeket

Het was een mooi boeket en snel en op tijd geleverd.

• Boeket

Supersnel geleverd en een heel mooi boeket

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ