Bezorging goed - boeket helaas na paar dagen al aan het uitvallen

Sorry dat ik nu een negatieve review moet schrijven; mijn vorige ervaringen met Fleurop waren beter, maar deze keer een boeket van 45 euro dat na een paar dagen eigenlijk niet meer goed staat, dat vind ik niet kunnen. Ik probeer het in de toekomst nog een keer, en hopelijk is het dan beter.

Ik voel me opgelicht

Het geleverde staat in geen verhouding tot dat wat er op de website wordt aangeboden. Dit aangegeven bij de klantenservice middels foto's en dan een reactie.... We hebben de foto's beoordeeld en de waarde van het bezorgde boeket komt overeen met datgene op de website. Kortom je koopt een auto en krijgt een fiets? Tja de waarde komt immers overeen. Ik bestelde altijd via fleurop maar dat wordt nu pleurop. Waardeloze reactie

• Bezorging N.v.t.

Prachtig boeket

Ontvanger was erg blij met de mooie bloemen. In de bevestigingsmail die ik had gekregen van Fleurop stond dat op het moment van bezorgen ik een mail zou ontvangen.’s avonds om 21 uur nog geen mail ontvangen. Maakte mij zorgen of het wel goed gegaan was. Bij navraag bleken de bloemen ‘s middags al bezorgd te zijn!

Alles goed geregeld

• Boeket N.v.t.

Ontvanger was niet thuis, prima opgelost met het achter laten van een briefje. Ontvanger heeft alsnog de bos op kunnen halen.

Goede bezorging mooie bloemen

Wat een prachtige bloemen. En een goede bezorging. Na 16.00 vroeg ik ,en precies net na 16.00 werd het bezorgd. Er zit een goede beschrijving bij voor het verzorgen van de bloemen. Ik bestel zeker nog een keer in de toekomst.

snelle service

zie hier boven. ik heb een foto ontvangen van de bloemen. ik vond m mooi, maar toch wat magertjes voor meer dan € 50

Helemaal Goed geregeld!

Goede website, goede communicatie en mooie bloemen

• Boeket

Optijd bezorgd en een heel mooi boeket.

Een heel mooi boeket.

• Boeket

Correct en perfect geregeld.

volledig aan verwachtingen voldaan

Het via internet bestellen en betalen ging zonder probleem. De aflevering vond stipt plaats.

• Boeket

Wij hadden op zeer korte termijn een troostbouquetje nodig en dat hebben jullie goed gedaan!

Prima verzorgd

Goed.

super snel geleverd

gemakkelijk besteld en super snel geleverd

zeer goed geregeld

zeer goed geregeld...ook in Italie bezorgen op tijd was perfect! Goed bezig, ga zo door. m.v.g. Buona giornata Massimo

Slecht

Het boeket was totaal niet wat ik besteld had en waarvoor ik betaald heb. Het werd ook vrij laat op de middag bezorgd. De aardigheid was er toen af. Kortom, het was een grote teleurstelling! Ik stuur geen foto. Zonde van mijn tijd. Uit ervaring weet ik dat bedrijven exact weten hoe ze de klant aan het lijntje houden.

• Boeket

Prachtig op een verdrietig moment

Tijdens onze vakantie in Spanje hoorde we van het overlijden van de vader van een goede vriendin. We konden niet bij het afscheid zijn om haar te steunen. Via Fleur op hebben we een prachtig groot boeket kunnen laten bezorgen om ons medeleven te tonen terwijl we op grote afstand waren.

• Boeket

Prachtige bloemen en snel bezorgd

• Boeket

Gebruikersvriendelijk en mooie bloemen volgens ontvanger. Medium bos was een behoorlijk boeket

Goede service!

Makkelijk via website te bestellen. Levering volgende dag mogelijk. Mooie boeketten, zeker een aanrader.

Mooi boeket

Fijn dat er op het laatste moment nog wat besteld kon worden. Mooi boeket. Wel aan de dure kant, want op t einde komt er nog van alles bij.

zeer slecht

nadat ik vrijdag (11-8) nog contact met jullie had gehad kreeg ik al te horen dat de winkel nog maar 9 rode rozen had op dat moment (ipv de bestelde 28). ik toen maar accoord ging met 9 rode en 19 roze.. en al die roze begonnen maandag (14-8) al te verwelken, dat kan niet de bedoeling zijn. ik ben een hard werkende man en ruim €100,- is ook voor mij een hoop geld. ik hoop ook dat jullie hier iets aan gaan doen. mvg rob kremer ordernummer 50081015546 productnr. : NL-10001117-2

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Duidelijke website, voldoende keuze en bezorging op het afgesproken moment

• Boeket

Snelle levering. Grootte boeket viel tegen

• Boeket

Ontvanger was blij, ikzelf minder

Ik ben tevreden met het bestelproces, de keuze, en de bezorging (die was snel, verder kan ik daar niet over oordelen). De ontvanger wist natuurlijk niet welk boeket ik had uitgezocht, maar dit boeket was veel eenkleuriger en wilder dan ik had uitgezocht. Ik was dus zelf teleurgesteld, want ik had juist met zorg deze uitgezocht. Ik wilde dit al laten weten maar daar had ik nog geen tijd voor. Ik wil de bos wel delen maar ivm privacy niet in een openbare review.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ