Zeer tevreden met vanuit Maleisie besteld boeket !

Afgaand op de reactie en foto die me door begunstigde werd opgestuurd, die uiteraard zeer verheugd was met het gebaar, maar zeker ook de versheid en samenstelling. Afgaand van de foto zéér vergelijkbaar met het alhier via internet geadverteerde, beloofd en bestelde boeket. Mijn dank is groot, hartelijke groet !!!

• Boeket

Goede service en mooie bloemen

Gemakkelijk en tot nu toe goede service en mooie boeketten die lang staan.

• Boeket

Binnen 2 uur geleverd en ik was net wat te laat om 14:00 uur voor een zelfde boeket voor iemand anders om sterkte te wensen. Hebben ze ook nog geregeld dat dezelfde dag aan kwam!

• Boeket

Sehr gute service echt top

• Boeket N.v.t.

Wederom hartstikke goed.

Snel bezorgd en prachtige bloemen.

Prachtig rouw stuk

Erg mooi rouw stuk. Keurig op tijd geleverd. Voldeed aan alle verwachtingen.

Super correct afgehandeld

Mooie bloemen, keurige en vrolijke bezorger, helemaal top!

prima verzorgt

Prima verzorgd en bezorging complimenten

Geweldige service

Ik wilde een bloemstuk dezelfde dag laten bezorgen bij een dierbare die op sterven lag. De keuze uit bloemstukken is helaas zeer beperkt en de enige keuze was een vrij zakelijk stuk. In een gesprekje via de app, dat heel fijn en snel verliep, kon ik uitleggen voor wie het bloemstuk bedoeld was, en dit is aan de betreffende winkel doorgegeven. Het bloemstuk zelf was mooi, niet geheel conform voorbeeld maar prima. Alleen de pot vond ik wat minder, beetje somber. Het bloemstuk is in dankbaarheid ontvangen, nog gezien door onze vriendin, en daar ging het me om. Dank voor de fijne service.

• Boeket

Precies als op het plaatje online!

Keurig 100% gelijkend boeket is er afgeleverd. Keurig op tijd bezorgd. Prachtig boeket waarmee je voor de dag kunt komen!

Prijs kwaliteit verhouding

Ik koos voor t grote bos zonnebloemen, maar t resultaat was mager: veel groen en een stuk minder grote zonnebloemen dan verwacht. Al met al een erg duur boeket voor wat het is en dan komen er ook nog eens forse bezorgkosten bovenop

Snelle levering mooie bloemen

Er is op de gevraagde dag een prachtige bos bloemen geleverd. Ik had echter het nieuwe boeket besteld in poedertinten en dat was dit niet. Het deed niet af aan het boeket maar ik had iets anders in gedachten

Mooie bos bloemen

Enige minpuntje, tijdstip aflevering niet zoals gevraagd.

Prima geregeld

Makkelijk te bestellen, veel keus en goed op de hoogte gehouden van de status

Prettig geregeld

S,morgens besteld en ,s,middags bezorgd

• Boeket

Bos bloemen gestuurd naar mijn dochter. Aan de reactie en de foto te zien, zag het er mooi uit Complimenten

Super makkelijk.

Het bestellen gaat in een zeer duidelijk traject.

• Boeket

Makkelijk te bestellen, alles op tijd en netjes. Ontvanger van de bloemen was heel blij met het mooi samengestelde boeket

Ze zijn te vroeg bezorgd. Vraag was om 13 uur en dat werd 11 uur

Verkeerde tijd van bezorgen

• Boeket

Prima te vertrouwen op lange afstand!

Xx

Altijd mooie bloemen

Wordt goed geleverd en voldoet aan het plaatje

• Boeket

Uitstekende service en groot gemak

Ik was namen op het kaartje vergeten en daarover werd ik gebeld om het alsnog erbij te kunnen zetten.

• Boeket

Niet waarmaken waar Fleur op mee adverteerd

Op 2 augustus om 10.40 uur bloemen besteld,die de zelfde dag nog bezorgd zouden worden. Op 3 augustus gebeld waarom dit niet gebeurd was,kreeg te horen dat ik op de verkeerde stapel terecht was gekomen en het die dag ook niet meer ging lukken en dat het 4 augustus ging worden en ze als extra een doosje chocolade er bij zouden doen. Dat is vriendelijk,maar neemt niet weg dat 2 augustus heel belangrijk voor ons was en dat het niet bezorgen een smetje op deze dag was.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket

Het bloemenboeket was prachtig.

Een geweldige methode om iemand te verassen vanuit Canada.

• Boeket

Ik heb al meerdere malen een bloemetje naar mijn moeder gestuurd. Altijd netjes en op tijd bezorgd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ