Mooie bos en op tijd geleverd

uitstekend

laat besteld en toch snel bezorgd :D

Boeket vie tegen

Prijs kwaliteit ervaring viel tegen. Na het zien van een foto van het boeket waren relatief goedkopere bloemen gebruikt.

• Boeket

Mooi boeket, tijdstip bezorging = verbeterpuntje

Een 'gefeliciteerd' boeket stuur je op een feestdag. Die begint 's morgens om 0:00. Als je boeket dan in de namiddag bezorgd wordt (toen ik nabelde, hoorde ik pas tussen 14:30-17:00), is de dag voor het grootste deel om. Tijdstip van bezorging is een onduidelijkheid bij Fleurop bestelling, en voor klanten wel belangrijk. Mooi boeket, dat zeer zeker!

Prima geregeld

Aangezien ik niet meer in Nederland woon en soms iemand een bloemetje wil geven is dit de ideale manier. Makkelijk en snel alleen dit keer had ik een verzoekje. Ik had gevraagd of er zoveel mogelijk roze in kon want de ontvanger was net geopereerd en is gek op roze dus ik wilde wat extras doen voor haar. Toen ze mij bedankte voor de bloemen vroeg ik haar of er veel roze in zat. Ze zei nee wel veel oranje. Dat is jammer. Graag had ik dit van te voren gehoord als er geen roze beschikbaar was. Verder was alles prima.

Prachtig

Zoals de foto beloofde

Zeer goed!

Prachtig boeket afgeleverd hoorde ik!

Prachtig boeket

Prachtig boeket, en een vlotte bezorging

Gewoon TOP

Alles Vlgs opdracht en prachtig boeket met als gevolg een happy birthdaygirl

Zoals gewoonlijk

Weer prima verzorgd

• Boeket

Prachtig boeket en de ontvanger was er zo blij mee.

PRACHTIG

De bloemen die ik bestel zijn altijd prachtig!!!!,mijn schoonzus was de ontvangster en was er zo blij mee vond het echt een kunstwerk.

• Boeket

Geweldig mooi boeket en top service

Ik ben heel blij met het mooie boeket jullie waren een van de weinige met blauwe bloemen. En ook nog een snelle service met duidelijke communicatie. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Super snelle service

Snelle service en makkelijk bestel gemak.

• Boeket

Betrouwbaar, mooie boeketten op tijd bezorgd

Zie boven

Mooi boeket

Snelle bezorging mooi boeket

• Boeket

de bestelde rouwboeket wad heel mooi en goed verzorgf

• Boeket

Supersnel verzorgd en prachtig boeket!

• Boeket

Prachtige bos bloemen netjes op tijd geleverd.

Er goede aandacht aan het boeket besteed. De bloemen waren vers en boeket zag erg erg netjes en verzorgd uit

• Boeket

Erg handig en snelle bezorging. Alleen zat het kaartje er niet bij. Dit is op de website allemaal erg vaag, Niet duidelijk of het kaartje is toegevoegd.

prima geregeld

snelle en goed service via internet

• Boeket

De site is duidelijk. Keuze is goed en ook het afleveren prima.

Mooi bos bloemen

Mooi bos bloemen en keurig op tijd bezorgd

• Boeket

Amerika bloemen netjes op tijd bezorgd

Mooi mand bloemen bezorgd bij zieke nichtje ze was zeer verrast zag er mooi uit, redelijke prijs/kwaliteit

Bbb

Bbb