Erg handig en snelle bezorging. Alleen zat het kaartje er niet bij. Dit is op de website allemaal erg vaag, Niet duidelijk of het kaartje is toegevoegd.

prima geregeld

snelle en goed service via internet

• Boeket

De site is duidelijk. Keuze is goed en ook het afleveren prima.

Mooi bos bloemen

Mooi bos bloemen en keurig op tijd bezorgd

• Boeket

Amerika bloemen netjes op tijd bezorgd

Mooi mand bloemen bezorgd bij zieke nichtje ze was zeer verrast zag er mooi uit, redelijke prijs/kwaliteit

Bbb

Bbb

• Boeket

Hele snelle levering en blije ontvanger.

Snelle levering en blije ontvanger. Als gever was ik enkel verrast dat het boeket niet leek op het boeket wat ik had besteld. Het zouden pasteltinten moeten zijn en ik zag enkel felle tinten. Dat vond ik jammer.

• Boeket

Prachtige bos bloemen, dezelfde dag nog geleverd. Fantastisch!

Een prachtige bos bloemen en dezelfde dag nog gebracht! Wat een geweldige product, wat een geweldig bedrijf. Met ook het goede van het betrekken van lokale bloemisten bij het maken van de bos bloemen. Fantastisch dat het bestaat!

Uitstekende bezorging en verzorging

De bestelling kwam goed overeen met het uiteindelijke bezorgde boeket. En ook binnen de aangegeven tijd.

Uitstekend!

Zo fijn dat ik op afstand iemand op deze manier een bloemetje kon laten bezorgen is top! Ideale service en boeket zag er prachtig uit zoals gewenst. Ik kreeg een mooie foto van de blije ontvangers. Een mooier compliment is er niet. Fijne service en ik raad het iedereen aan…

• Boeket

Had per ongeluk verkeerde nummer erbij gezet maar fleurop heeft het gelukkig optijd na een mail gewijzigd. De bloemen die mn schoonzus kreeg waren perfect en fantastisch precies haar favoriete kleuren zelfs licht turquoise blauw . Dus super bedankt !

Goed verzorgd

Afspraak werd nagekomen. Prettig was dat fleurop mij liet weten dat het bloemstuk bezorgd was.

• Boeket

ontevreden te sumier bosje bloemen voor de prijs

Ik wilde een verrassend boeket kado geven, met vaas. Maar dat viel mij tegen: de bloemen klopte niet met de bestelde bloemen, helaas.

Uitstekende service!

Keurig op tijd geleverd. Ik ben netjes gebeld om akkoord te vragen n.a.v. een ander boeket.

• Boeket

Geleverde bloemstuk komt totaal niet overeen met voorbeeld op website

Foto gekregen van de ontvanger van het bloemstuk. Hele andere kleuren en bloemen zijn er gebruikt. Begrijp dat bloemen seizoensafhankelijk zijn en dat een boeket hierdoor iets af kan wijken, maar dat het zo enorm niet op de website afgebeelde bos bloemen zou lijken had ik niet verwacht. Bewust voor een boeket met blauw en zachte kleuren gekozen en er is een boeket met veel paars en knalroze geleverd. Het bos an zich is prima, maar het is simpelweg niet wat ik heb besteld. Ben hierin erg teleurgesteld. Enige positieve is de snelle levering.

Was niet dezelfde bos

Ik koos een groot zonnig boeket waar ik 42,40 euro voor had betaald voor de begrafenis van mijn oom. Echter kwam er een heel karig bosje aan met maar 2 verschillende bloemsoorten, waarvan 2 dode bloemen en wat struikjes. Waarschijnlijk nog niet eens 17 euro waard.

Positief

De bestelde bloemen worden altijd prima op tijd gevierd.

• Boeket

Makkelijk en betrouwbaar! Erg fijn om op jullie te kunnen vertrouwen

Er is een heel mooi Bouquet afgeleverd bij een jarige! Prachtig en goede kwaliteit bloemen!

eenvoudig te bestellen

op gewenste datum afgeleverd; boeket zoals besteld en viel bij ontvanger heel goed in de smaak.

• Boeket

Mooi boeket, exact zoals het er op de foto uitzag, op het juiste tijdstip bezorgd!

oke

oke

• Boeket

snelle en toch een correcte levering

Door mijn fout is het boeket bij een verkeerd huisnummer bezorgd. Op eigen initiatief van de bloemist, (hij zocht zelf het goede adres en huisnummer op), is het correct bezorgd.

• Boeket

Een kleurvolle beleving met een persoonlijke touch

Makkelijk om te kiezen, mooi om te geven.

koninklijk boeket!

uitstekend

• Boeket

Mooie rouwboeket,netjes op tijd geleverd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ